leuke grappige tips voor goede relatie....

Discussie in 'De lounge' gestart door mummie2b80, 10 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mummie2b80

    mummie2b80 Bekend lid

    29 mrt 2008
    922
    0
    0
    he meiden,

    Ik moet ik een vrijgezellenboekje leuke, grappige of meest romantische tips shrijven voor een goede relatie......

    Wie weet er wat grappige.leuke? Kom er niet helemaa uit. Alle hulp is welkom.:)
     
  2. mummie2b80

    mummie2b80 Bekend lid

    29 mrt 2008
    922
    0
    0
    niemand???
     
  3. knor

    knor Fanatiek lid

    4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    De liefde is net als een flitspaal, het komt onverwacht en kost je heel veel geld

    Fuck Redbull, alleen jij geeft mij vleugels

    Love is in the air, jammer genoeg kan ik niet vliegen

    Mislukte liefdes , ik zie ze liever als gelukte blauwtjes.

    Liefde maakt blind, maar als je getrouwd bent gaan je ogen wel open.

    Een kus is een afdruk van een indruk die met nadruk vraagt om een herdruk.

    Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.

    In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is.

    Spreken is zilver zwijgen is goud daarom zegt je vriendje nooit dat hij van je houdt.

    De ideale man is hij die begrijpt wat zijn vrouw niet zegt.

    Relaties zijn net als boeken je kunt pas verder met het volgende hoofdstuk als je het vorige hebt afgesloten.

    De ogen zijn de spiegel van de ziel maar hoe kun je de ziel zien van iemand die lenzen draagt?

    Er zullen veel mensen in en uit je leven wandelen, maar alleen echte vrienden laten voetafdrukken achter in je hart.
     
  4. knor

    knor Fanatiek lid

    4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Waarom kan een man niet tegelijk knap en intelligent zijn?
    Antwoord: Omdat hij dan een vrouw zou zijn!

    - Mijn huwelijk is net een spannend boek, maar ik heb het al uit.

    - Liefde maakt blind, maar als je getrouwd bent gaan je ogen wel open.

    - Trouwen betekent dat de man zijn rechten halveren en zijn plichten verdubbelen.

    - Het huwelijk is een poging om problemen op te lossen die men alleen nooit gehad zou hebben.

    - Wij zijn een goed team, ik aan de basis en mijn vrouw die verder de baas is.

    - Het huwelijk is net als in je broek plassen, in het begin is het lekker warm, maar het wordt steeds kouder.

    - Die man heeft een sprookjeshuwelijk. Als hij thuiskomt zit er een heks op de bank!

    - Huwelijk, de enige legale manier om vrijheid van meningsuiting te onderdrukken

    - Huwelijk, een mooie gevechtsvorm waarbij je mag slapen met de vijand.

    - Mijn tweede vrouw is zó snel weggelopen, dat ze de eerste nog heeft ingehaald.

    - De ideale echtgenoot is hij die elk woord begrijpt dat zijn vrouw niet zegt

    - Onze herinneringen aan vandaag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen.

    - Veel mannen zouden graag getrouwd willen zijn, alleen niet vierentwintig uur per dag.
     
  5. knor

    knor Fanatiek lid

    4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Heb even gegoogeld! Voind zelf dat er wel leuke teksten tussen staan. Succes....
     
  6. knor

    knor Fanatiek lid

    4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Haha kon het niet laten..... Moet nu denk ik wel lukken met een boekje......

    - Een kus is een afdruk van een indruk die met nadruk vraagt om een herdruk.

    - Onze eerste kus was in de schuur, zij miste mijn mond en raakte de muur.

    - In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen ,en dan maar zeggen dat liefde gezond is.

    - Spreken is zilver, zwijgen is goud, daarom zegt je vriendje nooit dat hij van je houdt.

    - Relaties zijn net als boeken je kunt pas verder met het volgende hoofdstuk als je het vorige hebt afgesloten.

    - Er zullen veel mensen in en uit je leven wandelen, maar alleen echte vrienden laten voetafdrukken achter in je hart.

    - Je kan beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven.

    - Liefde is blind, daarom kan ze mij niet vinden.

    - Liefde is niet te koop, maar toch het kostbaarste dat er is.

    - Je zegt: "Ik hou van bloemen," maar je plukt ze. Je zegt: "Ik hou van dieren," maar je eet ze. Nu ben ik bang dat je zegt: "Ik hou van jou".

    - Ik ben nog steeds vrijgezel. M'n schoonouders konden geen kinderen krijgen.

    - Vrij nooit in de tuin. Liefde is blind, maar de buren niet.

    - Als de liefde toch geen spel is, waarom zijn er dan toch zoveel spelers?

    - Een beste vriend(in)is net als een klavertje vier, moeilijk te vinden en je hebt geluk als je er een hebt...

    - Niemand is perfect, tot je verliefd op ze wordt...

    - Liefde is kijken of hij kijkt en als hij kijkt vooral niet terugkijken.

    - Liefde zit in een klein hoekje, jammer dat de aarde rond is.

    - Liefde is als elektriciteit: als de stekker er niet in zit, heb je geen contact...

    - Liefde ziet dat WIE iets geeft meer waard is dan WAT hij geeft.

    - Het kostbaarste bezit dat een man kan hebben is het hart van een vrouw.

    - Je houdt niet van een vrouw omdat ze mooi is, maar ze is mooi omdat je van haarhoudt.

    manonvriendelijk Meisjes plagen kusjes vragen. Maar mannen plagen mag ook. Leuke manonvriendelijke oneliners om plagend uit de hoek te komen en grappige leuke spreuken over mannen in de mid-life crisis of met andere problemen. Het blijven tenslotte ook maar mensen.

    - De ideale echtgenoot drink niet, rookt niet, flirt niet en bestaat niet.

    - Een man is als typ-ex; eerst is het je typ, dan is het je ex.

    - Vrouwen houden van simpele dingen. Van mannen.

    - Natuurlijk moet je een man nemen zoals hij is. Maar je moet hem niet zo laten.

    - Een man rent voortdurend achter jonge meiden aan. En dat is net zo als met een hond. Die rent achter autos aan maar als hij er een te pakken heeft, weet hij toch niet wat hij ermee moet doen.

    - Wat geef je aan een man die alles al heeft? Een vrouw om uit te leggen hoe het werkt.

    - Laat de gedachten van je man nooit afdwalen, ze zijn te klein om alleen gelaten te worden.

    - Waarom gaan slechts 10 % van de mannen naar de hemel? Anders zou het een hel zijn.

    - Sommige dingen zijn zo eenvoudig dat zelfs mannen ze begrijpen

    - Jongens zijn net wiskundesommen, je snapt er niets van

    - Wat is het verschil tussen een varken en een man? Een varken wordt geen man als hij drinkt.

    - Waarom lijkt een man op een magnetron? Is in 30 seconden klaar.

    - De man denkt dat hij weet, maar zijn vrouw weet beter

    - Waarom hebben mannen geen mid-life-crisis? Ze blijven in de pubertijd hangen.

    - Waarom houden mannen van liefde op het eerst gezicht? Dat bespaart tijd en geld met flirten, bloemen, etentjes etc.

    politiek De politiek is een boeiend schouwspel en steekspel tussen links, rechts en in het midden het centrum. Alle politieke partijen en hun politieke kopstukken proberen elkaar de loef af te steken in de debatten met snedige opmerkingen en spitsvondige taalvondsten. Lees hier leuke en grappige uitspraken van politic, eerste en tweede kamerleden, ambtenaren en belangstellenden die commentaar hebben op de poltiek.

    - Groen betekent onervaren en links staat voor onhandig. Waar staat groen links dan voor?

    - Is dit beleid of is hier over nagedacht?
     
  7. mummie2b80

    mummie2b80 Bekend lid

    29 mrt 2008
    922
    0
    0
    Ik moet er idd erg om lachen!!!!!

    Het zijn nog niet echt tips, maar ik kan er wel wat mee.

    Dankjewel!!
     
  8. mummie2b80

    mummie2b80 Bekend lid

    29 mrt 2008
    922
    0
    0
    niemand meer?
     
  9. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.343
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Recept voor een goed huwelijk (voor 2 personen)
    Benodigdheden:
    1 huis met goedsluitende deksel (koop of huur).
    100 gr. spulletjes die goed in huis passen.
    500 gr. liefde.
    1 ltr. geduld.
    3 gr. begrip voor elkaar.
    1/2 teentje geraspte boosheid.
    1 schepje erbovenop.
    1 soepkom vergiffenis.
    eventueel ondeugd, geheimpjes of leugentjes om bestwil.
    garnering: humor.

    U neemt een huis dat aan uw wensen voldoet. U ontdoet de 100 gr. huwelijksgeschenken (ook wel spulletjes genoemd) van hun schil en voegt ze toe aan het huis.
    Vermeng de 500 gr. liefde met de liter geduld, verwarm dit al roerend met een karakter op een "hoog pitje". Laat dit even een tijdje sudderen, zodat dit een goede basis vormt voor het geheel.
    Doe dan het 1/2 teentje geraspte boosheid samen met een schepje erbovenop en de 3 gram begrip voor elkaar erbij (van het laatste mag u ook 4 gram nemen, als u het wat zachter van smaak wilt hebben). Klop dan een soepkom vol vergiffenis tot een dikke room en vermeng dit met de rest.
    Voeg, om het extra pittig te maken, er een snufje ondeugd, geheimpjes of leugentjes om bestwil aan toe en laat alles minstens uw verdere leven doorkoken.
    Om het geheel te garneren, kunt u humor gebruiken.
    Geluk kunt u naar smaak toevoegen.
    Dan verzeker ik u een voortreffelijk "GOED HUWELIJK".
    U kunt het opdienen met twee of drie kindertjes, maar dan moet het "goed huwelijk" goed gelukt zijn, anders kunt u het beter zonder opdienen.
    Veel succes.
     
  10. mummie2b80

    mummie2b80 Bekend lid

    29 mrt 2008
    922
    0
    0
    dankjewel!! ERg leuk
     
  11. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.343
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    your welcome
     
  12. Poohbeer2

    Poohbeer2 Fanatiek lid

    17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    @Lexie 74: die is erg leuk en orgineel!
    Tenminste, ik heb 'm nog nooit gelezen of gehoord!
     

Deel Deze Pagina