Hallo dames, Ik ben alvast bezig met de voorbereidingen voor de 1e verjaardag van mijn zoontje. Het thema is in ieder geval Mickey Mouse Clubhouse. Nu ben ik op zoek naar leuke hapjes voor volwassenen maar dan wel in kinderstijl....snappen jullie het? Wie heeft er leuke ideën??? Groetjes, Wendy
Blackeyedgirl: Zoiets ja. Goed idee van die vormpjes. Als je dit ziet heb je toch al gelijk zin in een feestje hihihi. Bedankt.
Ik lees ook even mee! Ziet er leuk uit met die vormpjes! blackeyedgirl, hoe maak je die tomatentoastjes? Hoe doe je dat groene spul?
Deze zijn leuk! Hoe heb je die kaas in die bloemvorm gekregen? Met een koekvormpje of zo? En laat je dan dikke plakken van een halve centimeter snijden?
ik ben ook al aan het zoeken geweest maar niet echt iets kunen vinden. Die vormpjes zijn wel heel erg leuk!
Op Uitsteekvormen voor Kids verkopen ze allemaal aparte uitsteekvormpjes voor kinderen. En die stempels zijn ook leuk. De volgende ideeën komen allemaal van de website traktatiesDora en Diego prikkertjes - www.party-kids.nl
Deze is ook leuk, de spiesjes zijn half echt fruit, zoals bijv. een mandarijnpartje en een druif en de andere helft framboossnoepje en snoep-banaantjes.