...leuke idee voor een geboortetraktatie op kantoor...

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Mamajuf, 21 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamajuf

    Mamajuf Fanatiek lid

    22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    Nog een paar weekjes en het is zover.

    Ons 1e kindje wordt dan geboren. De meeste dingen hebben we nu allemaal geregeld maar nu komen we op het punt van de versieringen en de traktaties.

    Ik ben zelf peuterjuf en voor mijn peuterklasje heb ik wel al iets leuks ingedachten maar mijn vriend werkt op een kantoor en natuurlijk wil hij daar ook graag trakeren als zijn zoon/docher is geboren.

    Maar ja .... wat ????

    Hij wil geen beschuitjes met grind (muisjes) trakteren zoals hij het zelf verteld want hij houdt niet van muisjes.

    Hebben jullie een leuk idee? Wij verwachten ons kindje rond de kerstdagen. Ik dacht zelf aan iets leuks om zelf te maken en dan evt. te gaan vullen met blauw-witte snoepjes of roze-wite snoepjes.
    Maar andere ideeën zijn van harte welkom.

    Ik ben even inspiratie-loos :(
     
  2. wendyw80

    wendyw80 Fanatiek lid

    8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Hoi.
    Op mijn werk heb ik ze ook niet getrakteerd op beschuit
    met muisjes.
    We hebben roze koeken leuk verpakt met een klein kaartje eraan.
    Hier hebben we leuke reacties op gehad.
    Voor een jongen zou ik het zo snel niet weten.
    Succes.
     
  3. Dag

    Dag VIP lid

    2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Hoi!
    ik weet niet waar je ongeveer woont maar in spakenburg hebben ze spakenburgs hart ( een hele lekker koek is dat ; soort zandkoek ) en die maken ze speciaal op met glace ( bijv. naam van het kindje ) bij geboortes
    misschien een idee?!
    dit kan je bijvoorbeeld ook aanvragen bij Bakkerij het stoepje op de markt ( die komen uit spakenburg nl.. )
     
  4. koala28

    koala28 Niet meer actief

    Ik ga cupcakes maken. Daarnaast heb ik bij Jamin van die schuimbollen gehaald (heb je in roze en blauw) en daarop ga ik geboortedeco doen.
    En ik haal geboortechocolaatjes bij de bakker. Dit leg ik dan op een mooie schaal en dan kan iedereen kiezen. Dit doe ik voor de kraamvisite. Voor ons werk bestel ik 2 geboortetaarten in de vorm van een beschuit.
     
  5. Dag

    Dag VIP lid

    2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    poeh poeh jullie maken er een werk van zo nét na de bevalling!
    pittig hoor! ik zou het lekker makkelijk houden en gewoon dingen bestellen :D
     
  6. koala28

    koala28 Niet meer actief

    Nee hoor, geen werk voor na de bevalling ;). Het meeste maak ik in mijn verlof (dan verveel ik me niet zo). Cupcakes kun je invriezen en die schuimbollen kun je ook in een tupperware bak bewaren voor langere tijd.
    Dan hoeft manlief alleen nog de chocolaatjes te halen. En de taarten bestel ik gewoon bij de bakker.
     
  7. Gina82

    Gina82 Fanatiek lid

    3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Wat ook leuk is zijn slagroomsoesjes en dan witte choco smelten en dan muisjes erop, en als hij echt geen muisje wil dan miss glazuur in roze of blauw en bij de bakker van die marsepeinen (of choco weet niet wat het is) dingetjes erop speciaal voor geboorte.
     
  8. Romy1979

    Romy1979 Niet meer actief

    Ik laat of een grote geboortetaart maken of ik bestel tompouzen, met in plaats van roze glazuur blauwe glazuur.

    De meeste collega's uit mijn team komen ook op kraamvisite en dan doe ik wel beschuit met muisjes.
     
  9. Sarah84

    Sarah84 VIP lid

    21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Misschien idd een taart bestellen!

    Anders soesjes met gekleurd glazuur
    Ook bij de HEMA hebben ze vanalles...soesjes en taarten!

    Cupcakes hoorde ik ook al iemand zeggen1

    En ze hebben bij de Jamin ook allemaal chocolaatjes enzo!
    en van die bolspekken in het blauw en roze!
     
  10. Mamajuf

    Mamajuf Fanatiek lid

    22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    die geboortetaart lijk me wel heel leuk in de vorm van een beschuit. Enig idee waar ik die kan bestellen ?

    We liepen al rond met het idee om de blauwe wuppies bij de prenatal te kopen en die bij de collega's op de monitor te plakken met een kaartje n.a.v. het geboortekaartje eraan met de naam en gegevens van de baby.
     
  11. Stinkerbell

    Stinkerbell Fanatiek lid

    1 mei 2009
    2.897
    0
    0
  12. linda84

    linda84 Fanatiek lid

    3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Bij de hema hebben ze geboorte taarten, leuk en niet te duur.
     

Deel Deze Pagina