Leuke manieren om je man te verrassen

Discussie in 'De lounge' gestart door MyLovely, 19 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe vaak verras jij je man?

  1. Nooit

  2. 1 keer in het jaar

  3. Elke maand

  4. Elke week

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. MyLovely

    MyLovely Niet meer actief

    Hoi Meiden!
    wat is jullie meest originele verrassing voor je man geweest?
    Dat kan op alle gebieden zijn, dus van een etentje tot verleiden in bed tot vertellen dat zijn baas jou heeft gebeld voor een opslag en jij mocht het vertellen (ik verzin maar wat)

    Daar ben ik wel eens benieuwd naar!

    Ik moet zelf even bedenken hoor, welke ik voor mijn man heb, ik geloof (wat ik me even kan herinneren) dat ik eens allemaal kaarsjes aan heb gezet en filmpje kijken en stiekem een leuk ondergoedje aan ofzo en van het een komt dan het ander natuurlijk, maar ik wil jullie wel eens horen,
    en zo kunnen de andere meiden ook leuke ideeen opdoen!

    Liefs!
    MyLo
     
  2. MamavEsmee

    MamavEsmee Niet meer actief

    Ben niet zo goed in verrassing maar lees mee..:)
     
  3. Iggylover

    Iggylover Fanatiek lid

    25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    zorg echt altijd heel goed voor hem.... hahahaha hij is best beetje verwend....
    spannend ondergoed hoeft van hem niet zo, als ik in een dikke pyama met een bak thee lekker knus tegen hem aan op de bank kom zitten tv kijken saampies vind ie net zo knus, kaarsjes aan
    ach ja je moet er samen wat van maken
     
  4. MvS

    MvS VIP lid

    19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik doe voor zijn verjaardag meestal wel wat leuks... Toen hij 32 werd had ik 32 kaarsen aangestoken in de woonkamer, verder alle lichten uit, natuurlijk, en zelf in een leuk nachthempje op de bank gedrapeerd, hahaha! Hij vond het erg leuk toen hij thuiskwam van 't sporten ;)
    Afgelopen verjaardag heb ik een PaPakket voor hem gemaakt, omdat we toen nog niet eens een maandje wisten dat ik zwanger was. Gewoon allemaal leuke babydingetjes in gedaan - Papa is the best-speen, boekje over papa worden, sigaar (haha, lekker ouderwets), grappig slabbetje, etc. Viel ook erg in de smaak...
    En verder gewoon af en toe door iets te eten te maken dat ie niet verwacht maar waar ie gek op is enzo. Of een verrassingsmassage. Of een lief briefje in zijn jas of tas... Zoveel manieren om iets leuks te doen!
     
  5. Dora en Boots

    Dora en Boots Niet meer actief

    Ik doe het niet heel vaak, maar als we wat te vieren hebben dan verras ik hem altijd.
    Met valentijn kwam hij thuis van het werken, een briefje op de trap met de opdracht te gaan douchen en op elke tree een waxinelichtje. In de badkamer een badjas die hij na het douchen aan moest doen. In de woonkamer alle lampen uit en overal waxinelichtjes aan. Er stond romatische muziek op, en ik zat te wachten met een borrel en een spannend kado....;)

    Verder heb ik hem dit jaar een weekendje Scheveningen gegeven en gaan we samen daar kite vliegeren. Onze dochter had ik een polo speciaal voor papa ontworpen.

    Vindt het altijd erg leuk om erg mijn best te doen voor hem!:D
     
  6. missmamsie

    missmamsie Fanatiek lid

    18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    :) Als ik dit zo lees, denk ik: 'uuuh, ja... wanneer heb ik hem ook alweer voor het laatst verrast??' :) Ik sta nu 'op het punt van bevallen' (maandag 40 weken), maar het eerste wat me nu te binnen schiet is idd de eerste keer dat ik 'er' straks weer aan toe ben, maar eens wat leuks aan te schaffen en heel duidelijk te maken dat ik hem wat 'dat' betreft wel erg gemist heb, de afgelopen tijd... Verder lees ik dit topic graag mee:leuk!
     
  7. Popkoorn

    Popkoorn Niet meer actief

    ik heb mijn man een keer verrast ( gewoon zomaar)
    door lekker te eten koken, kaarsjes op tafel,
    op de grond met waxine lichtjes I LOVE U gemaakt.


    ook een keer het bad vol laten lopen, kaarsjes aan, wijntje erbij
    ( wij hebben een bubbelbad heeeeerlijk )
    op het moment dat manlief thuis komt gewoon naakt naar beneden lopen en zeggen dat hij zich ook moet uitkleden en achter me aan moet komen :p

    ook heb ik hem een keer verrast door niets te zeggen over het weekendje weg dat ik geboekt heb voor ons

    en een keer paragliden als verrassing,

    en af en toe gewoon sexy setjes...
     
  8. janna76

    janna76 Fanatiek lid

    8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    24 Mei 2008 Was mijn grootste verrassing voor hem. Ik lag in de weeen en ben met spoed afgevoerd naar het ziekenhuis.
    Maar in de ambu (hij zat voorin bij de bestuurder) heb ik hem terwijl ik lag te puffen nog wel ten huwlijk gevraagd
     
  9. Angel1980

    Angel1980 Niet meer actief

    ik probeer het toch wel regelmatig te doen. Soms is het slechts een iets lekkers kopen ( hij is dol op ossenworst) en soms inderdaar een oppas regelen zodat we samen uit eten kunnen..
     
  10. Dani84

    Dani84 Niet meer actief

    Haha jeetje dat je daaraan denkt!
    En inmiddels al getrouwd? :D

    Uhm. wanneer ik m`n man verrast heb??
    Hij houd niet van waxinelichtjes of sentimenteel gedoe haha
    Een spannend setje wel.. maar das zo uit :) hihi

    Ik lees ook mee voor tips!

    Groetjess
     
  11. Vlinder3

    Vlinder3 VIP lid

    26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Hier hetzelfde, hij houdt niet van kaarsjes, of romantisch gedoe, samen uit eten of op vakantie gaan is al bijna taboe.
    En een spannend setje hoef ik ook niet te doen, want hij kijkt er niet eens naar om. Hij ziet me het liefst gelijk naakt in bed stappen haha.

    Ben benieuwd naar de tips, ik lees mee
     
  12. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    ik probeer het toch wel regelmatig te doen. soms met wat kleins en soms met wat groots. iets kleins kan een keer uit gebreid koken zijn of heel simpel een stuk super oude kaas of een flesje van een duurdere biersoort kan ik hem echt mee verwennen.

    echt groote verassingen heb ik niet vaak t9oevaalig heb ik gister een auto voor hem gekocht die hij al zo lang wilde hebben voor de hobby
     
  13. mamajennifer

    mamajennifer Actief lid

    Ik heb ook niet echt tips, ik verras hem niet echt..
    Hij wilt het liefst gelijk met het echte werk beginnen... :p

    Ik lees dus ook mee voor de tips... :)
     
  14. brenjomi

    brenjomi Fanatiek lid

    24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    soms een lief briefje in zijn jas of portomonee. als hij op cursus moet en brood mee moet (wat echt zelden voorkomt) dan een briefje ofzo in zijn trommel.
    als hij gaat werken (hij zit op de grote vaart) stop ik altijd een kaartje in zijn koffer. tegenwoordig ook een briefje ofzo van leah. maar dat is niet meer echt een verrassing, meer een gewoonte.
    soms wel eens iets van spannende lingerie, maar niet zo heel vaak (het zit voor het gewoon niet lekker vind ik meestal:D) of juist helemaal geen ondergoed;) (van boven wel anders is het charmante er hier vanaf:))
    uit eten gaan vinden we allebei niet zo leuk. (zijn nogal moeilijke eters wat dat betreft, eten dan liever thuis iets lekkers wat we allebei lekker vinden, het hele chique hoeft voor ons ook niet, dan liever gourmetten met kaarsjes thuis)

    ik lees hier ook mee voor tips:D
     
  15. Vuurmeisje

    Vuurmeisje Bekend lid

    15 jul 2009
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik heb mijn man heel vaak verrast. Ik heb toen hij 25 werd een supriseparty bij hem thuis gehouden. Ik heb stiekem toen een taart half slagroom half mokka met 25 jaar erop besteld en die s'ochtends laten bezorgen, dat was verrassing 1, toen heb ik voor hem een lekker ontbijtje gemaakt en toen in de avond kwamen al zijn vrienden en familie dat hadi k ook geregeld. En toen de dag erna heb ik hem meegelokt naar een hotelletje voor een nachtje. Ook probeer ik altijd een cadeautje voor hem te vinden waarvan ik weet dat ie het nooit zal verwachten en er superblij en verrast mee zal zijn.Mijn man zit momenteel thuis en echt verrassen gaat dus niet zo goed, maar las ie weer aan het werk is zal dat ook wel weer gebeuren:)
     
  16. dina88

    dina88 Fanatiek lid

    7 nov 2008
    2.357
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Ik heb m'n mannetje paar keer verrast :)

    Heb met valentijn 2007 op de cover van veronica magezine hem ten huwelijk gevraagt :)
    Stiekum weekendjes weg boeken (hou ik alleen meestal niet voor me :p )
    Heb laatst voor z'n verjaardag een wedstrijd F1 kijken geboekt:p dat vond hij echt geweldig

    En soms met kaarsjes aan eten enzo :)
    En briefjes bij z'n broodjes voor werk :D
     
  17. brenjomi

    brenjomi Fanatiek lid

    24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    ik kan het meestal ook niet voor me houden, het scheelt ook dat onze rekeningen (van de bank) bij elkaar staan als je inlogt, dus hij kan altijd zien wat ik koop en boek enzo. (niet dat we elkaar daarop controleren) maar hij ziet het dan wel. dat is niet zo handig:)

    heb wel eens een nintendo ds gekocht, die wilde hij graag hebben toen hij terug kwam van varen, toen wist hij ook niet dat ik hem gekocht had. en die lag als verrassing in de auto. het nadeel was wel dat ik even niet meer interresant was:)
    ben aan het denken waarmee ik hem nog verrast heb of zou kunnen verrassen.

    wil hem altijd nog eens verrassen met een fotoshoot van leah en dan een mooie foto van haar afdrukken op linnen. maar ze verandert nu nog erg veel. heb wel van de week een shoot bij de supermarkt gedaan:) die stonden daar en was er toevallig. misschien dat ik een leuke foto op linnen neem en het hem niet vertel, als hij dan thuis komt hangt die boven de bank?
    hij is binnenkort jarig (is dan niet thuis) probeer ook altijd een kado te kopen wat hij graag wil hebben, maar dat is zo moeilijk, want hij vind alles rondom pc's erg leuk, maar dat koop je niet zomaar, dan moet hij weten welk merk enzo en of het wel goed is;);)

    ga nog even verder denken. en ook slapen:) weltrusten
     
  18. mendie

    mendie Fanatiek lid

    14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    ik verras mijn mannetje behoorlijk vaak moet ik zeggen. vind t leuker om te doen, dan te krijgen zeg maar.
    ongeveer 2 keer in de maand koop ik wel een kaartje voor m met een hele lieve romantische tekst erop. zelf zet ik er dan nog een zelf geschreven gedicht in.
    soms zoek ik hele speciale recepten op internet en ga die maken. als hij dan thuis komt van zn werk, heb ik overal kaarsjes gezet en een kaartje en een roos en de tafel dus mooi gedekt.
    ook koop ik regelmatig op internet dingen en als ik weet wanneer t bezorgt wordt laat ik hem open doen en heeft hij dus ineens zn eigen cadeautje in handen.
    deze zomer hadden we alle 2 vakantie en op vrijdag zei ik: schat, we gaan onze koffers pakken want ik heb een vakantie geboekt en we gaan morgen voor 8 dagen naar tunesie!
    sexy kleding of lingerie is ook iets wat regelmatig gebeurd.
    we wonen vlakbij t strand en dan soms als hij uit zn werk komt zeg ik dat we meteen weer weg gaan en dan gaan we heerlijk over t strand lopen en heb ik ergens gereserveerd om lekker te gaan eten.

    en de verassing die ik nu voor m heb geregeld is voor volgende maand 3 dagen naar new castle met de boot :D

    maar hij doet ook heel veel lieve dingen voor mij hoor :D
    zo heb ik deze week zomaar mn lievelings luchtje en een grote bos rode rozen gekregen :D
    en kwam hij gister als verassing tussen de middag even naar huis met een hele leuke ketting :D
     
  19. draak86

    draak86 VIP lid

    7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    uhmm ik smeer elke dag zijn broodjes, ook als hij om 5uur op moet!!! is toch verassend genoeg? ;)

    Een keer allemaal kaarsjes aan en zelf een schilderijtje gemaakt voor hem met een groot hart erop een paar kleine cadeautje en daarbij overal door de kamer zelfgemaakte tegoedbonnen aan rode wol op gehangen (denk aan massage, favo gerecht ed)

    Soms zomaar kaartjes.Of gewoon zijn lekkerste eten koken. Briefjes bij zijn broodjes. Of een plakje worst bij zijn broodjes.

    Een horloge voor zijn verjaardag waarin ik in de wijzerplaat mijn naam heb laten zetten (na de geboorte van kyan ook kyan's naam erbij laten zetten)

    En hij... hij praktisch NOOIT... Denkt hij niet eens aan en is al helemaal niet creatief genoeg voor. Zelfs een keer en verjaardag en valentein en kerst en ons zoveel jarig samenzijn vergeten (1 heel jaar dus niets :( ) Maar goed, dat is hij en ik vind het leuker hem te verassen dan zelf verast te worden , maar het zou toch wel eens leuk zijn (bedenkt dat hij een half jaar teurg bloemen heeft meegebracht en met mijn laaste verjaardag kyan ze foto's in een boek geplakt, die overigens totaal niet chronologisch stonden maar oke lief bedoeld haha )
     
  20. Poohbeer2

    Poohbeer2 Fanatiek lid

    17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ik vind dit wel helemaal super. Alleen al het feit dat je er, op dat moment, aan dacht.
     

Deel Deze Pagina