Om maar even een positieve tegenhanger te maken! Wat voor leuke dingen hoor jij altijd over je kindje? Ik hoorde gisteren dat ze zo goed in het winkelwagentje kon zitten. Jaha, kan ze echt heel goed! Ze lijkt ook klein, dus dan valt het lekker op. Oh ja en mensen zeggen altijd dat ze van die mooie ogen heeft. Mijn vorm (beetje spleetogen) en mijn man z'n kleur (blauw/grijs). Echt mooi!
Gister nog van een dame achter de kassa te horen gekregen: 'wat een mooie baby'. Daarna van een ander vrouwtje: 'wat een vrolijkerd'. Ik hoor bijna dagelijks als ik met hem wegga leuke opmerkingen. Toch leuk om te horen.
hihihi deze is veel leuker dan die andere topic Hier komen ze dan: - wat een rijkdom! - je bent gezegend met hele knappe kindjes; - over Diyana: dit wordt een echte schoonheid (in het zkh werd ze door de zusters Angelina Jolie genoemd omdat ze haar lippen heeft ) - over Aldin: ogen van een verleider , ongelooflijk boef, heeft een ontwapenende glimlach - over Melisa: een echt schatje, lacht bij iedereen
We hadden laatst een gesprekje op het kdv, over hoe het gaat en zo (hij zit er nu een jaar, dus soort evaluatie). En we kregen te horen dat hij bovengemiddeld scoorde, hij ver voor ligt op zijn ontwikkeling en dat het allemaal echt ontzettend goed ging. O wat was mama toen trots
Hoor vaak dat ze zo'n mooie grote blauwe ogen heeft En kreeg laatst de opmerking dat ze het zo'n mooi puur kind vond. Vond ik wel een mooie, had ik nog niet eerder gehoord
Wij horen heeeeeel vaak dat we echt een hele mooie baby hebben en vooral haar ogen zijn echte blikvangers. Daar krijgen wel zelfs als we door de stad ofzo lopen reacties op. Ze heeft echt prachtig helblauwe ogen met van die twinkeltjes erin. En we horen vaak dat ze zoooo lief is. Zelfs op het KDV zeggen ze dat iedere week. En in haar boekje stond vorige week nog door een van de leidsters expliciet vermeld dat ze vond dat onze dochter zo'n heerlijk gezichtje heeft. En zo kan ik nog wel even doorgaan hihi.
Hier zeg werkelijk iedereen tegen ons: Wat heeft ze prachtige ogen (echt van die hele hele hele grote bruine kijkers). En geregeld ook dat wij een pracht van een kind hebben. Ik heb overigens tot nu toe nog nooit een negatieve opmerking gehad over onze meid, alleen maar positief.
O heerlijk: ongelimiteerd je eigen kind ophemelen: Ik krijg geregeld opmerkingen over zn rossige haartjes, maar wel positief dus! Dat hij zo guitig kijkt, mooie lange wimpers heeft, mooi rond koppie heeft. Verder op het KDV: dat ze wel 20 van hem zouden willen hebben omdat je er geen omkijken naar had (is nu wel anders, hahahaha). En hij heeft iets, als anderen naar hem kijken, in de supermarkt of bij vrienden dan maakt hij iedereen aan het lachen.
Ik was pas aan het fietsen en moest een zijweg in, wist dat er iemand achter me reed die eventueel zou kunnen inhalen (ook op de fiets), dus ik stak netjes mijn hand uit en sorteerde voor.. Die vrouw riep: dankjewel! En toen keek ze naar mijn dochter en zei lachend: ooh wat een schatje! Off-topic: ik kan mijn dochter niet in het winkelwagentje zetten want dan klimt ze eruit
Haha, hier kunnen moeders zich uitleven Ik hoor elke dag wel ergens dat ze zo'n prachtigmooie grote ogen heeft, heel helderblauw zijn ze. Onze overbuurvrouw (is schilderes) zei laatst: zo puur en engelachtig zie je ze maar zelden... Kreeg er natte ogen van toen ze dat zei, gewoon omdat ze zo ontzettend veel mensen en kinderen ziet voor haar werk.
Vorige week moest onze meid naar de arts van het cb. Ze vond het heel knap dat onze meid al en zo goed kan praten en al loopt. Dat zag je niet vaak, zei ze.. . Wat kun je je dan als mama lekker trots voelen he..
Leuk topic! Hier krijgen we vaak de reactie dat onze dochters zulke prachtige wimpers heeft. Ze zijn lekker lang en donker. Daarnaast horen we vaak dat het zo een vrolijkerd, schatje en mooi is. Ze lacht echt naar iedereen.
Ik hoor ook altijd dat hij zo slim, mooi en vrolijk is, en dat hij mooie ogen heeft (met hele lange wimpers). En in de supermarkt merk ik vaak dat mensen helemaal naar hem staren... en als ze dan zien dat ik het zie, krijg ik een glimlach of zeggen ze iets liefs over hem. Oeh wat ben ik dan trots 8) O ja, wat ik ook heel leuk vind: oudere kinderen reageren onwijs leuk op hem. Ze lachen en zwaaien naar hem, of doen gek voor hem, zodat hij gaat lachen. Laatst was er ook zo'n onwijs stoere puberjongen op straat, die helemaal weg was van mijn zoontje....zo lief
Toen ze net geboren was: hoorde ik veel dat ze zo vordelijk was. als we tegen haar praatten dan maakte ze er zelf heel veel gezichtuitdrukking erbij. waarop ik reageerde "ja maar dat doen alle kinderen toch?" waarop mijn vader antwoorde "nee hoor ik heb dat in ieder geval nog nooit gezien" toen ben ik er zelf eens op gaan letten en inderdaad zoals zij dat deed heb ik het ook nog nooit gezien. Ook kreeg ik vaak complimenten over dat ze zo mooi was. tegenwoordig krijg ik heel veel opmerkingen dat ze van die leuke krulletjes heeft en dat het zon schatje is terwijl ze zo naast mama langs de winkels loopt.
Ik hoor altijd dat mn mannetje zo heerlijk open en enthousiast is! Een echte charmeur, altijd lachen naar iedereen en sjansen
Ik hoor vaak dat ze mooie lange wimpers heeft, zo'n heel mooi fijn gezichtje heeft en echt een meisje lijkt en dat ze al veel kan.
Hoor regelmatig dat ze al zo goed praat. Vooral bij KDV. Ze zegt soms al korte zinnetjes. (Papa douche ! / Boek pakken ! Bal rollen !). Ben zo trots op haar !
Iedere moeder vindt haar eigen kind toch de mooiste, liefste, slimste? Zo ik ook de mijne, maar houd er niet zo van om maar continu mijn kinderen op te hemelen (bij anderen). Ik ben gelukkig niet zo onzeker dus heb ook geen bevestiging van anderen nodig over hoe "leuk" ze wel niet zijn.