Hey meiden, Ben al een tijdje op zoek naar een leuke baan en het wilt maar niet lukken nou ben ik op internet een site tegen gekomen waar je geld kan verdienen dmv van lezen van emails... ik heb me aangemeld en het werkt gewoon ik krijg 25 euro per email en het word meteen betaald. Het is echt geen goudmijn maar geloof me als ie geen werk hebt en je krijgt 25 euro dmv van een emailtje te verzenden nou dan kan je toch weer een keer extra boodschapjes doen... In eerste instantie geloofde ik dit voor geen meter maar ik dacht ach wat heb ik te verliezen ik ga het gewoon proberen... Ja toch ?! Nou meiden succes ik ga ff van het zonnetje genieten na al die regen van vandaag pfff www.thuiswerkwerktecht.come2me.nl
Ja ik vind het echt... Ik heb me vanmorgen ingeschreven en heb al 3 emails gehad en ze betalen je via Paypal dus je kan het direct overboeken naar je eigen rekening ik heb het er al op staan Echt lachen dit had dit nooit gedacht....
hoe meld je je aan dan? kan dat nergens vinden. maar klopt het dat een pyramide idee is? jij koopt een starterspakket voor 25 euro en anderen kopen die ook weer bij jou voor 25 euro? en verder wordt er niets gedaan? vind dat altijd wat.... nou ja..... oneerlijk.....
Ja zo kun je het zien... Maar dat is toch niet oneerlijk hoezo dan ? je moet contact opnemen met de gene van die site ( onder de contact knop ) en dan stuur je dat je dat pakket wilt, althans zo heb ik het gedaan kheb het geld via Paypal over gemaakt en had direct dat pakket thuis...
maar wat moet je dan écht doen? klinkt nu alsof je een pakketje krijgt en je dat zelfde pakketje weer verkoopt voor 25 euro. handelen in lucht zeg maar. kan zijn dat ik het verkeerd heb hoor, maar zo komt het over. en handelen in lucht is natuurlijk niet iets om structureel op te bouwen.
Nee het is eigenlijk ( als je het goed bekijkt ) handelen in lucht... Maar ach als ie daar geld mee kan verdienen waarom niet alle kleine beetjes zijn mooi mee genomen toch ? Zo werkt het : jij koopt het pakket en verkoopt het weer door...
ik heb er ook over nagedacht maar ik kon het ook niet. je koop het pakket voor 25,00 en in wezen verkoop je de kopieen weer aan degene die er voor willen betalen.die 25,oo dus. ze staan ook wel ns op marktplaats hiermee. het is wel snel geld verdienen da's waar.