Leuke vakantie zeeland, iemand tips?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Lelie84, 1 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelie84

    Lelie84 Actief lid

    28 okt 2012
    305
    9
    18
    Vrouw
    Werk in de kinderopvang
    Lingewaard
    In de zomervakantie willen mijn vriend en ik samen met onze zoon van dan bijna 6 jaar een keer op vakantie in zeeland.
    Waar moet het aan voldoen:

    - niet al te duur, max €800,- voor een week
    - niet te ver bij de zee vandaan, hoeft niet op loopafstand te zijn maar niet te lang rijden
    - veel leuke dingen te doen voor onze zoon. Sowieso een speeltuin.
    - het zou leuk zijn om een dagje naar neeltje Jans te gaan, dus niet heel ver er vandaan
    - evt visgelegenheid voor mijn vriend

    Wie weet er een leuke plek??
     
  2. PenK

    PenK VIP lid

    20 jan 2006
    6.262
    508
    113
    Wij zijn onlangs in Roompot de Banjaard geweest.
    Is me ontzettend goed bevallen. Mooi park, schoon huisje.
    Vlak aan het water.

    Persoonlijk vind ik Schouwen Duiveland erg leuk. Aan het prachtige Grevelingenmeer en aan de andere kant de Noordzee.
     
  3. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.709
    42.543
    113
    Camping pekelinge
     
  4. L0nneke

    L0nneke Fanatiek lid

    21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Molecaten heeft ook leuke parken/campings.
     
  5. Lelie84

    Lelie84 Actief lid

    28 okt 2012
    305
    9
    18
    Vrouw
    Werk in de kinderopvang
    Lingewaard
    Roompot is wel behoorlijk prijzig. En we willen wel in een chalet en niet kamperen.
    Het is nog best lastig iets leuks en betaalbaars te vinden als je er niet bekend bent
     
  6. Lief

    Lief Fanatiek lid

    26 sep 2007
    3.163
    614
    113
    Camping Ginsterveld. Voor kinderen is een camping wel echt leuk. En ze doen er vanalles. Je kunt er acconodaties huren. Is op Schouwen en op fietsafstand van strand.

    En dan kom je mijn vader tegen haha!

    Maargoed..hier zijn echt overal campings, parken etc.. zoveel keuze ;)
     
  7. Kays13

    Kays13 Lid

    4 jun 2018
    35
    14
    8
    Vrouw
    Wij zaten afgelopen zomer op camping de hoogte in cadzand. Ik geloof zo'n 700 a 800 euro per week. Mooie camping, nette veldjes, speeltuintjes, kinderboerderij, animatie. Op loopafstand van de zee. Wij vonden het ideaal met de kinderen.
     
  8. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.008
    4.182
    113
    Grappig wij zaten afgelopen zomer ook in cadzand, maar dan in een particulier huisje, via een verhuurbureau. Zat geen speeltuintje bij maar wij hoefden alleen maar de straat over te steken en over de duin te lopen en we zaten al aan het strand. Op het strand is nog wel een piratenschip waarin gespeeld kan worden.
     
    Kays13 vindt dit leuk.
  9. Bloem85

    Bloem85 Niet meer actief

    Ik kom van oorsprong van het eiland Walcheren. De plekken Oostkapelle, Domburg zijn erg gericht op toeristen. Dishoek en Vlissingen ook toeristisch massr kleinschaliger. Vind het alle vier aan te raden. De westkust van Zeeuws Vlaanderen is ook erg mooi. Zeer geschikt voor kinderen. Zeker Breskens en Cadzand.
     
  10. Libelle82

    Libelle82 Fanatiek lid

    26 jun 2008
    4.989
    355
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    In Zeeuws Vlaanderen zit je met de volgende plaatsen direct aan het strand:

    Groede Cadzand Nieuwvliet Breskens
     
  11. Maris80

    Maris80 Actief lid

    23 okt 2012
    214
    254
    63
    Vrouw
    Vakantiepark “t Toppershoedje in Ouddorp (ligt in Zuid Holland) tegen Zeeland aan. Park ligt tegen de duinen aan, in het centrum van Ouddorp veel Vis eetgelegenheden. Toppershoedje is echt een super kind vriendelijk park!
     
  12. heleentje80

    heleentje80 Fanatiek lid

    30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Camping t Veerse meer tegen goes aan. Zaten er n een stacaravan. En we zijn ook naar neeltNe Jans geweest
     
  13. Noukje

    Noukje Fanatiek lid

    14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Camping De Meerpaal in Zoutelande. Erg leuke camping met een speeltuin en waterspeeltuin en een kinderboerderij op het park. Aan de achterkant van de camping steek je het fietspad over en wandel je zo de duinen in. Het gezellige Zoutelande is te voet goed bereikbaar (15 minuten lopen). Strandcamping Valkenisse ligt vlakbij en is ook erg leuk. Deze camping heeft een grote speeltuin en een binnenspeeltuin.
     
  14. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Bij ons op het dorp zit ook een camping met volgens mijn huisjes zal zo eens kijken is een paar minuten lopen van het strand.

    https://www.gorishoeksehoeve.nl
     

Deel Deze Pagina