Leuke verrassing van zoontje voor papa

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Eli05, 7 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eli05

    Eli05 Actief lid

    5 aug 2019
    386
    326
    63
    Vrouw
    België
    Mijn man wordt over enkele maanden 30 jaar. Dat wil ik vieren met een groot verrassingsfeest. Wanneer mijn man 30 jaar wordt, zal ons zoontje 16 maanden oud zijn. Welke leuke verrassing kan ik samen met ons zoontje op poten zetten? Voor een versje is hij nog veel te jong. Bovendien heb ik zoiets al gedaan met Vaderdag. Een tekening of kunstwerkje is leuk als extraatje, maar is op dat moment zo snel afgegeven. En ik wil gewoon iets speciaals doen.

    Iemand leuke ideetjes wat ons zoontje van 16 maanden kan doen om zijn papa te verrassen op het feest?
     
    Indiana vindt dit leuk.
  2. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.595
    10.487
    113
    Als ik het goed begrijp is dit pas in januari ‘22 aangezien je zoontje dan 16 mnd is? Ik zou even kijken of je zoontje dan een bepaalde interesse heeft, hoe ver hij motorisch is.
    Een tekening met hand/ voetafdrukken kan natuurlijk altijd. Of een hele leuke foto van hem met zijn vader afgedrukt (of jullie allemaal). Je kan ook een handafdruk op een mok laten afdrukken.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  3. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.921
    113
    Vrouw
    Misschien kan je zijn lievelingsliedje opzetten, leuk pakje aan, dat hij dan gaat dansen samen met jou. Als act.. Dat is eigenlijk het enige wat ik kan bedenken om echt te doen op die leeftijd. Als ze het op dat moment al willen uitvoeren. :D Een cadeautje samen maken met voorpret is ook heel leuk, of laat je zoon een cadeau aan hem geven met een voucher voor een dagje weg samen oid.
     
  4. Eli05

    Eli05 Actief lid

    5 aug 2019
    386
    326
    63
    Vrouw
    België
    Dat klopt! Een tekening van de voetafdruk van ons zoontje, op de voetafdruk van papa heb ik al gedaan :p Dus daarom dat dat al afvalt. Het is mijn eerste kindje en ik heb eigenlijk geen idee wat hij tegen 16 maanden zou moeten kunnen. Ik wil het gewoon niet last minute plannen, omdat we ook aan het bouwen zijn en ik ook al een verrassingsfeestje in elkaar aan het zetten ben. Ik plan graag dingen vooruit! :roflmao::oops:
     
  5. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.865
    7.628
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Maar... Het duurt nog 7 maanden he. Meer dan een half jaar enzo... :roflmao:
     
    Robijn89, Fristi2012, spruitje80 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Of bv een mooie foto laten maken bij een professionele fotograaf? Altijd leuk als aandenken. Daarbij kun je nog iets knutselen, een kindje van 16 maanden kan wel even over een blaadje gaan met een potlood of stift bv, of vingerverven, wat stickertjes plakken etc. Ook altijd leuk :)
     
  7. Shay25

    Shay25 Fanatiek lid

    16 okt 2018
    2.640
    2.375
    113
    Vrouw
    een vader-kind bonnenboekje! Samen naar de speeltuin, monkeytown, zwemmen, dierentuin, gezellig samen (en dan heeft mama ook wat tijd voor zichzelf ) hahahaha
     
  8. Eli05

    Eli05 Actief lid

    5 aug 2019
    386
    326
    63
    Vrouw
    België
    Ja, ik weet het :p Ik spoor ook niet helemaal :roflmao:
     
    Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  9. Madeliefste

    Madeliefste Actief lid

    20 feb 2020
    178
    188
    43
    Een ‘pret-met-papa-pot’. Allemaal leuke activiteiten om samen te doen, geschreven op papiertjes en in een potje stoppen.
    Kan je zoontje de papiertjes wellicht nog ‘kleuren’.
     
    Syane en Eli05 vinden dit leuk.
  10. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.955
    8.765
    113
    Ik had grote letters gemaakt van karton de letter p en de a.
    Ik had hem de letters gegeven en foto's gemaakt. Zo de foto's achter elkaar gezet en je krijgt het woord papa.
    Dus 2 foto's van de a en 2 van de p maken

    Super leuke fotos
     
    Eli05 en Iertje81 vinden dit leuk.
  11. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.760
    4.720
    113
    Vrouw
    Dat heb ik ook eens gedaan, met vaderdag.
    Alleen had ik houten letters besteld.
     
    owly vindt dit leuk.
  12. Chechi

    Chechi Niet meer actief

    Wij hebben met zijn 32e verjaardag een sleutelhanger gegeven met daarop de geluidsgolven van ons zoontje zijn eerste schaterlach gegraveerd. Dit kun je ook doen met een gesproken tekst zoals papa of iets uitgebreiders, eventueel ipv een sleutelhanger een sieraad of iets.
     
    Eli05 vindt dit leuk.
  13. Eli05

    Eli05 Actief lid

    5 aug 2019
    386
    326
    63
    Vrouw
    België
    Dit is super origineel! Dank je voor de tip!
     
    Chechi vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina