Mijn dochter heeft straks een zomerjas nodig maat 80/86. Wie heeft een tip? Of wie heeft er een mooie liggen? Het mag een echte meisjesjas zijn (type jurkje zeg maar) die vind ik zo gaaf. Ik hoop op veel reacties!
marktplaats als je niet nieuw wil kopen outlet 2009 voor goedkopere jasje model 2009 of gewoon de hema als je niet veel kwijt wil zijn. www.amazingkids.nl zomerjassen -25%korting het model wat jij noemt zijn vaak leuk van barbera farber zoek je op marktplaats onder baby barb veel succes
Onze meid heeft van oma een roze zomerjas gekregen (met witte bolletjes), type trenchcoat. Zo schattig. Van het merk Bakkaboe, iig te koop bij Sengers mode en Jola.
Villa Happ heeft leuke meiden zomerjassen zag ik van de week. En ik vin de zomerjassen van barbara faber geweldig. Mijn dochter heeft een witte met een grote fushia roze bloem erop en witte zijde strikjes, geweldig. Diezelfde jas is er ook in het fushia. Zij oa te koop bij kleertjes.com
Mijn nichtje koopt vaak merkkleding voor haar dochter. Nu zag ik laatst dat ze ontzettend leuke jas aan had (type trenchcoat). Ik stiekem gluren welk duur merk het dit keer was, was het "gewoon"V&D!! Haha Echt super lief en stoer jasje.
ik heb gister een jasje besteld op de site van mexx. Fel roze en als ze ermee in de zon loopt komen er motiefjes op. Zo schattig. Ook zo'n jurk modelletje, een echte meidenjas, en nog geen 30 euro
Die hebben wij ook! En we hebben echt een super leuk jasje van Jottum, heb er al veel complimentjes over gekregen. Het is een zachtroze jasje met allemaal roezels
Ik heb deze jas voor mijn meisje, alleen dan in een kleine maat (86). Bij de V&D en staat zo gaaf!!!!
Bij de Zeeman hebben ze ook hele leuke jasjes voor meisjes. Ik was daar voor mijn zoontje aan het kijken en zag ook hele leuke voor meiden hangen
ik kan er nog geen vinden... zoek ook een maatje 80... voor mijn oudste heb ik er al 2 gekocht bij de C&A en eentje van persival een knalroze met bloemen bij de uiteinden van de mouwen...
ik snap dat nou nooit he! kan er altijd te veel vinden ik hebeen rood jasje shiny van carbone een donkerblauw lakjasje van baby barb spijkerjasje van fiorucci rood stoffen jasje van fiorucci rode body warmertje name-it en donkerblauw met witte jasje van mexx en dan moet ik nu echt voor de jassen voorbij lopen anders zou ik zo weer een willen kopen die regenjas van de hema bijvoorbeeld errug schattig voor op de camping
ja die van jottum heb ik ook , maar heb ook de wintervariant in het donkerblauw. Echt een prachtige jas!!!
Reuze bedankt voor alle reacties en tips! Ik heb ze eens allemaal uitgebreid bekeken en zal deze week nog eens naar de stad gaan. Leuk om alle tips te lezen.
Ik heb er een van villa happ, super schattig. Pasgeleden was alles halve prijs en bij deze was het extreem goedkoop aangezien de jas van 60 voor 12,50 was. Maar ik kon er eerst ook geen vinden, het is echt moelijk vind ik. Op www.kleertjes.com moet je anders eens kijken, daar heb je ook wel leuke.