Leuke zwangerschapskleding maat 46 / 48 Waar te koop?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jille, 26 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jille

    Jille Bekend lid

    26 aug 2007
    669
    0
    0
    De kop zegt het al:

    Ik heb maat 46 bovenkant en 46/48 broeken.
    Ik zie overal superleuke zwangerschapskleding van mamalicious, queen mum, noppies etc. maar dat gaat verdorie maar tot maat 44 of xxl en dat is allemaal net wat te strak over de broeken zullen we het dan maar niet hebben, want dat past echt niet.

    Nu ken ik de miss etam natuurlijk, c&a, wehkamp etc, maar ik vind het allemaal zo suf en smakeloos op een enkel kledingstuk na.

    Van mijn vorige zwangerschap heb ik nog wel wat dingetjes liggen, maar echt geweldig is het niet.

    Iemand nog tips voor leuke merken zwangerschapskleding die in maat 46/48 wordt uitgegeven?

    Gr jille
     
  2. Done

    Done Fanatiek lid

    5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Miss etam outlet maar je zegt dat je van de mis etam de kleding niet zo leuk vind.
    Ik heb de zelfde maten en vind het ook moeilijk vaak is het idd xxl en valt het nog als 44 bij de meeste zaken
     
  3. Ros84

    Ros84 Fanatiek lid

    25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    online heeft Positie-Outlet ook bij elke categorie grote maten, wellicht zit daar iets bij?
     
  4. Maedra

    Maedra Fanatiek lid

    29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Je zou de xl bij de Hema en H&M nog kunnen proberen! Met name tuniekjes en jurkjes vallen ok. Wat je ook kunt doen is winkelen bij Cora Kemperman, een van mijn favoriete winkels. Zij hebben geen positiekleding maar wel veel jurkjes die gewoon wijd uitlopen en ook mooie vestjes enzo. Als je dan combineert met bv een saaie basislegging van Miss Etam kom je al een heel eind. :)
     
  5. Linana

    Linana Niet meer actief

    Ja ik wou ook al zeggen, basislegging met jurkjes en tuniekjes
    Misschien met een vestje eroverheen of een blazertje.
    Dan zou je al een heel eind moeten komen denk ik :D

    Op het gebied van zwangerschapsmode ben ik niet echt bekend, maar bij de HM valt veel kleding sowieso al groot. Hema trouwens ook.
    Succes!
     
  6. gaab27

    gaab27 Fanatiek lid

    30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
  7. jessika

    jessika Nieuw lid

    29 mrt 2011
    4
    0
    0
    NULL
    flevoland
  8. Miek74

    Miek74 Fanatiek lid

    3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    ik heb gewone tunieken van de miss etam gedragen, vond de positie ook niet leuk. De broeken moesten wel echt positie zijn ;)
     
  9. Assje

    Assje Fanatiek lid

    8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    H&M! Ik kom er normaal nooit vanwege de maten, want ik heb dezelfde maat als jij. Maar nu heb ik er zo ongeveer mijn hele zwangerschapsgarderobe gekocht. En ook nog gewoon leuke, afkledende kleding en niet alleen zakken :) voor een fatsoenlijke prijs.
    Daar onder draag ik de Dionne jeans van Mamalicious, jeansmaat 33/34 (kort hebben ze helaas niet), dat is de enige zwangerschapsbroek die ik paste. Ik heb dikke kuiten en billen en die passen gewoon in deze broek.

    Als je graag jurkjes en tuniekjes draagt dan heb je bij Miss Etam prettige leggings met extra ruimte bij de buik. De rest van de zwangerschapscollectie daar vond ik qua grote maten ronduit lomp staan.
    Verder heb ik een leuk setje bovenkleding van Noppies voor als ik wat netter gekleed wil, die hebben er ook wat ruimer vallende kledingstukken tussen zitten. Ook Mamalicious heeft wel een paar ruimer vallende exemplaren bovenkleding, ook als je een grote cupmaat hebt.

    Gewoon binnen lopen en passen, of vragen, nee heb je ;) Ik had dat zelf ook niet gedaan anders, maar mijn moeder sleepte me mee. Ben nu blij dat ik toegegeven heb want ik loop er nu een stuk vlotter bij dan toen ik niet meer uit mijn joggingbroek kwam!
     
  10. Birgitte

    Birgitte Bekend lid

    13 jul 2010
    792
    0
    16
    Ik ben ook niet zo'n miss Etam-fan maar ik heb een paar leuke neutrale linnen broeken bij miss Etam gekocht. Al die toeters en bellen met prints e.d. is allemaal niks maar de neutrale dingen wel. Verder heb ik een aantal lange t-shirts bij de hema gekocht (2 voor 15 euro) in XL en die zitten heerlijk!
    Succes!
     

Deel Deze Pagina