heey meiden, Heb even jullie mening nodig! Vanmiddag kreeg ik buikkramp, dus ik naar het toilet, ja hoor bruinverlies met een beetje rood... Ik natuurlijk flink balen.. Ga ik net naar het toilet is de tampon helemaal schoon op een beetje bruin na .. Nu helemaal geen bloed/bruin meer... Wat een vaag lichaam heb ik toch, word er gek van!!! Iemand die weet wat dit is?????
Hoi Peetjeh Het zou het begin van de ongesteldheid kunnen zijn. Bij mij begint dat altijd met bruin bloed en zet nooit gelijk helemaal door. Hoop het niet voor je! Succes
lief ik hoop dat het niet de rode duvels zijn gewoon je lichaam die bezig is met iets hihi dikke knuf mamaatje123
Als je uitgaat van je vorige cyclus zou dit het begin van je ongi kunnen zijn. Ik hoop het natuurlijk niet voor je. DUIM DUIM DUIM dat je een mooie test in je handen mag houden
Hey meiden, Bedankt voor jullie reactie. Normaal als ik ongi word dan ben ik ook echt gelijk ongi.. Moet elk half uur mijn tampon vervangen.. En idd, als ik van mijn cyclus uit zou gaan zou het inderdaad mijn ongi kunnen zijn. Maar dit was vanmiddag rond een uur of half 2 en nu komt er nog steeds niks en heb ook geen buikkramp meer.. Ik wacht het maar gewoon af, meer kan ik ook niet doen hahaha.. Was alleen benieuwd of meer meiden dit herkennen?
ik kan erover mee praten. Heb het ook wéér sinds vandaag heb het de 26e ook gehad, en toen had ik een positieve ovulatietest... toen tot vandaag niets en vandaag weer beetje bruinverlies, het is haast niets..! Mijn NOD dag is a.s maandag..!
Kan er ook over meepraten moest 27 april ong. worden alleen 2 dagen wat bruin tijdens het afvegen en dat was het .. heb al getest maar niet zwanger volgens de clear bleu digi test.. Ook getest met kruidvat en ook negatief.. Ben dus nu anderhalve week overtijd zeg maar.. om gek van te worden!!!
Hey meiden, Woensdag had ik bruin en toen niks meer, donderdag "ongi" geworden, geen buikkrampen, lage rugpijn of pijn in mijn bovenbenen gehad, had heel weinig rood en nu ben ik er alweer vanaf. Gisteravond was mijn tampon schoon op een bruin veegje na..En vanmorgen ook niks... Misschien toch maar testje proberen????
Hai, Zou zeker een testje wagen, sommigen worden een aantal maanden lang heel licht ongesteld en hebben daardoor niet in de gaten dat ze zwanger zijn. Dus je weet het nooit. Maar ik heb zelf wel regelmatig dat het zo maar 3 tot 4 dagen duurt tot het echt doorzet, momenteel ook helaas. Leuk voor jullie een tweede. Onze dochter is van 1 juli 2007 en we gaan nu ronde 6 in...moeilijk het wachten steeds he? Succes, Charlie
Nou vanmorgen getest en hij was echt negatief, dus zal wel "gewoon" mijn ongi geweest zijn. Vind nog steeds 1 dag wel heel weinig maarja...