licht streepje ovulatietest in zicht

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nel10, 29 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nel10

Nel10 Lid

29 mrt 2010
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik zit op dag 9 van mijn cyclus en ben vandaag begonnen met ovulatietesten van het merk Sensitest. Nu zag ik vandaag een 2e lichte streepje, wat ik verder nog nooit heb gezien :D dus hopelijk zegt dat iets goed. Volgens de toelichting is er nog weinig LA aangemaakt.

Nu is mijn vraag: is er iemand die dit ook heeft gehad en zo ja binnen hoeveel dagen krijg je een donkerder streepje?

Ik heb na het stoppen v/d pil namelijk een cyclus van 26 en 23 dagen gehad en was bang dat ik misschien geen eisprong zou hebben (omdat sommige hier op het forum mij erop aanwezen dat deze kans bestaat..)

2. babs81

babs81 Niet meer actief

Ik heb zowiezo altijd een licht streepje, ook bijv. op dag 6 en dan op dag 14 een positieve ovutest

succes, blijven testen

3. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Bij mij werden die niet donkerder. Een licht streepje betekende dat het al zo ver was. Anders had ik helemaal geen streepje.

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Met ovutesten moet je ff door blijven testen totdat je de piek hebt en als ie daarna weer lichter wordt dan weet je wat je donkerste is geweest.
    Bij sensitest zijn ze bij mij nooit donkerder geweest dan de controle streep terwijl dat wel in de gebr.wijzing staat.
    Maar toch beide keren zwanger. Dus even blijven testen en bewaren zodat je kan vergelijken.

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kijk iedereen weer anders, bij mij werden ze echt wel donker maar dus niet zooo donkerder.

6. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Even volhouden meid,
    Ik ben vorige week dinsdag begonnen met testen 20 april, meteen een 'vaag' licht streepje, en zo een week lang dat streepje gehad, afgelopen disndag werd ie wat donkerder, en gisteren en vandaag een test streep die net zo breed, en bijna net zo donker is, dus denk mijn ei... jippie!!!
    Dus kan alleen maar zeggen doortesten!!!
    Alhoewel mijn cyclus wel een tukje langer is!
    XXX

7. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Ja ik heb ze van babyboomshop en bij mij zijn ze ook niet donkerder geworden dan de controle streep...
    Ik heb 2x per dag getest dus kan niet zo zijn dat ik mijn piek gemist heb!!!
    Dus een licht streepje kan volgends miij al voldoende zijn,ookal zou ik er niet vanuit gaan en gewoon door blijven testen

8. Nel10

Nel10 Lid

29 mrt 2010
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke dat is duidelijk. Ik blijf natuurlijk doortesten.

bedankt voor jullie reacties.

Deel Deze Pagina