Licht streepje Ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door kleintje88, 16 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

    kleintje88 VIP lid

    17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik ben al een aantal dagen bezig met ovulatie testen...
    2 dagen terug had ik een heeelll licht streepje dat bijna niet te zien was met het blote oog, ik dacht nou ja dan zal hij morgen wel wat duidelijker zijn... Dit was niet het geval want de dag erna had ik geen streepje...
    Nu heb ik vandaag weer getest en nu heb ik weer een licht streepje (iets donkerder dan het vorige streepje 2 dagen terug) het streepje is wel even dik als het controle streepje maar wel een stuk lichter (en ik had begrepen dat hij juist donkerder zou moeten zijn? )
    Zou het kunnen dat hij altijd zo licht blijft en gewoon niet donkerder wordt? of wat is dit?

    Iemand ervaring?
     
  2. berbel

    berbel Fanatiek lid

    25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Kan zijn dat hij bij jou niet donkerder wordt maar kan ook goed zijn dat hij morgen of overmorgen toch donkerder wordt.
    Je ei komt er in ieder geval aan dus ik zou mijn best maar doen dit weekend. ;)
     
  3. kleintje88

    kleintje88 VIP lid

    17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    OKe thanx voor je antwoord :)

    Heb de test laten liggen voor vriendlief want anders wil hij niet klussen :S (al hebben we 2dagen terug en daarvoor wel geklust ;) ) hij is namelijk er heillig van overtuigd dat zo'n test alles zegt :S
    al heb ik al tegen hem gezegd dat dat niet hoeft omdat hij bij sommige niks aan geeft....
    Heb hem ook al gesmst dat het klussen wordt haha :p
     
  4. kleintje88

    kleintje88 VIP lid

    17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Hebben meer mensen eigenlijk alleen maar een heel licht streepje gehad?
    ben ik eigenlijk benieuwd na!
     
  5. sylverone

    sylverone Lid

    28 sep 2008
    24
    0
    0
    helpdeskmedewerker
    ik ben nu ook voor de eerste keer aan het werken met ovulatietesten en is het dus ook nieuw voor mij
    maar hopelijk komt die eisprong snel he

    [​IMG]
     
  6. Sannehai

    Sannehai Niet meer actief

    hoi dames

    dit is mijn 2e ronde ovu testen.. ik heb afgelope ronde eerst licht streepje gehad wat donkerder werd, en daarna weer gewoon licht streepje.

    nu heb ik weer een licht streepje en hoop natuurlijk dat ie donkerder word, maar weet dus niet of het dus een streepje is wat donkerder word, of gwoon een streepje is wat ik dan misschie standaard heb staan ofso....

    naja dat zien we morgen wel weer1

    groetjessss
     
  7. Ikke1984

    Ikke1984 Actief lid

    17 jul 2008
    279
    0
    0
    Hallo dames..

    Ik heb deze maand ook de ovulatietesten gebruikt..
    ik had na 2 dagen testen opeens een knallend donker streepje.. ik heb de tsten van predictor gebruikt.. daar staat ook op dat je ei komt als je 2 streepjes hebt van dezelfde kleur of 1 donkerder dan het controle streepje.. zodra het test streepje lichter is dan het controle streepje heb je je ei al gehad.. kijk maar eens in mijn album.. heb helaas alleen een foto van de dag dat deze knallend posi was maar dat is ook duidelijk te zien..
     
  8. kleintje88

    kleintje88 VIP lid

    17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik heb inmiddels 2 lichte streepjes gehad (daarvoor geen donkere ofzo) en vandaag weer niks :S dus ik weet het allemaal niet hoor :S
    vriendlief heeft ook niet zo heel veel zin in seks dus het zal deze keer weer niet raak zijn :S
     
  9. kleintje88

    kleintje88 VIP lid

    17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Nou net weer een test gedaan...
    En weer een streepje, wel licht maar ongeveer vergelijkbaar met die van eer gisteren.... maar ik moet zeggen ik heb vanavond best wat gedronken (ice tea) en bedacht met net ineens dat ik maar zou moeten testen nu... en toch een streepje dus ik neem aan dat hij er dan nu echt aan zit te komen? :rolleyes:
     
  10. Sannehai

    Sannehai Niet meer actief

    pfff..en die ovu testen moeten het makkelijk maken voor ons ...:S:S !
     
  11. kweb

    kweb Fanatiek lid

    14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    mijn ovutesten zijn erg duidelijk...en als het vinden echt niet lukt, zou ik de digitale gebruiken. Dan krijg je een smiley en geen getwijfel met streepjes...
     
  12. kleintje88

    kleintje88 VIP lid

    17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Nou gisteren heb ik dus die test gedaan en toen kwam er meteen een streepje die in eerste instantie hetzelfde leek als die andere maar binnen 10 minuten was hij toch weer een stuk donkerder geworden! dus ik denk dat hij gisteren positief was...
    Vanmorgen ook nog een streepje gehad ietsjes lichter dan de andere van gisteren...
    Zo meteen ga ik nog een keer testen dan weet ik het zeker (had vanmorgen namelijk met ochtendurine getest wat eigenlijk niet zou mogen? )
     
  13. Sannehai

    Sannehai Niet meer actief

    nee ochtendurine schijnt nietgoed te zijn, dan is het stofje nog niet goed in je lichaam ofso

    op mijn verpakking stond dat je rond 12 uur de beste test moment was maarja iets verschillen maakt ook nie uit hoor

    maar niet gelijk ochtend urine dat is niet goed..
     
  14. kleintje88

    kleintje88 VIP lid

    17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    nou 12 uur ging ik zowiezo niet redden.....
    gisteren avond heb ik om 11 uur getest (gisteren in de ochtend ook) en dan vanmorgen ook weer...
    De rest van de week zo rond 13.30 - 15.30
     

Deel Deze Pagina