Lichtroze afscheiding in week 2 t-m week 6

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door novanne, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. novanne

    novanne Niet meer actief

    Dag,

    Ik ben bijna 7 weken zwanger en heb mijn zwangerschap 2 weken geleden ontdekt. 5 dagen na de eisprong had ik echter licht bloedverlies-lichttroze afscheiding. Hierna heb ik in de 3 weken erna nog steeds regelmatig lichtroze of lichtbruine afscheiding gehad bij het afvegen als ik naar de wc ging (soms een paar dage niet en dan weer 2 dagen wel). Is dit normaal en kan dit door de innesteling komen? De laatste 5 dagen heb ik er geen last meer van gehad. Ik heb verder geen buikkrampen. alleen af en toe een zeurend gevoel in mijn buik. Sinds een paar dagen ben ik ook een beetje misselijk.

    Groetjes
    Anne
     
  2. Japke

    Japke Bekend lid

    1 feb 2006
    535
    0
    0
    verloskundige
    Hoi Anne,

    Licht bloedverlies-lichtroze afscheiding. Als je er nu geen last meer van hebt, zou ik me er geen zorgen over maken. Wat het geweest is, geen innestelingsbloeding, dit duurt namelijk te lang voor een innestelingsbloeding. Wel zou het van de baarmoedermond komen, die erg goed doorbloed is. Mocht je weer helder rood bloedverlies hebben, bel dan eventje met je verloskundige uit jouw plaats of regio.

    Het zeurende gevoel in de onderbuik en de misselijkheid, zijn tekenen dat je op en top zwanger bent. Ik lees zover dus niks afwijkend of abnormaal.

    Gefeliciteerd,
    groetjes,
    Japke
     

Deel Deze Pagina