Lief! Lifestylecollectie bij Leen Bakker

Discussie in 'De lounge' gestart door Amberxx, 10 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amberxx

    Amberxx Fanatiek lid

    6 nov 2013
    4.583
    4.623
    113
    Ik ben erg enthousiast over de collectie van Lief! bij Leen Bakker. En aangezien het overal uitverkocht is (in de winkel en op de webshop) zijn meer mensen dat. Nu vroeg ik mij af.

    - Weet iemand wanneer er weer wat binnenkomt ? In de winkel weten ze het ook niet echt.

    - Is dit een tijdelijke collectie van Leen Bakker of blijft dit permanent bij hun verkrijgbaar. Als het iets tijdelijks is dan wil ik het eerder gaan halen maar anders kunnen we natuurlijk nog wel even wachten.
     
  2. liefenklein

    liefenklein Niet meer actief

    Het is volgens mij een blijvende collectie. Ik was zelf op zoek naar Lief kapstokhaakjes en volgens de dame in het filliaal werden die pas in januari weer geleverd. Heb zelf even gebeld naar andere fillialen in de buurt en daar lagen er nog genoeg. Je kan dus ook even andere fillialen bellen. Ze kunnen sowieos wel in het systeem kijken wanneer iets weer binnen komt. Ze geven je dan een 'verwachte' leverdatum.
     
  3. skiwi

    skiwi Fanatiek lid

    15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Geen idee. Maar erg mooi. Als mijn meisje te groot is voor haar ledikant komt er hier zo'n bedstee. :D
     
  4. Jo85

    Jo85 Niet meer actief

    Wij hebben net de nieuwe "grote jongens kamer" van onze zoon ermee ingericht.
    Dan wel de Stoer! Variant.

    We hebben de bedstee bijpassende kleding kast vloerkleed fotolijstjes lamp zitzak en beddengoed gekocht.
    En toen hebben we ook nog een neefje gevraagd of hij de kamer wil spuiten in stijl van Stoer! En dat is zeker gelukt.
    We zijn erg blij met zijn kamer en hijzelf ook...
     
  5. Jo85

    Jo85 Niet meer actief

    Maar je kan inderdaad even in de winkel vragen wanneer het weer geleverd wordt.
    Het vloerkleed was bij ons ook uitverkocht en de verwachtte leverdatum was halverwege november. Dus maar aangeschaft.
     

Deel Deze Pagina