hoi! uit betrouwbare bronnen heb ik gehoord dat ons meisje in het nieuwe lief! magazine staat (nr 3). nu heb ik al wat besteld en hoop ik een eigen exemplaar snel te krijgen, maar ik zou er nog zo graag een paar willen hebben voor de oma's.. ze moet achterin staan... Eefje uit borculo.. ben echt ontzettend benieuwd! Wie heeft er nog eentje liggen en doet er niets mee? x
heb net gekeken en ja ze staat erin wat een lief meisje.. je mag het blad van mij wel hebben heb hem toch al gelezen stuur me maar een pb! groetjes!
Ik beschouw mezelf dan maar even als de betrouwbare bron Ik kom vast nog wel in de Lief winkel binnenkort, als ik nog een magazine kan scoren stuur ik 'm wel op!
haha.. jaja.. jij bent mijn betrouwbare bron ja! haha.. nu had ik wat besteld, heb ik geen tijdschrift gekregen maar heb al wel een voorproefje gezien op het internet.... lief! magazine - oproepjes heb er al eentje gevonden (dank je wel fightforlove!)... maareh moontje als je er nog een kunt vinden, zoen ik je voeten haha!
Nog een tip, bij ons liggen ze in winkels (speciaalzaken) waar je verf en behang enzo kunt kopen. Ik heb ze in meerdere verfwinkels zien liggen. Volgens mij kun je ze daar gratis meenemen. Weet niet helemaal zeker of ze gratis zijn (vorige keer heb ik er gewoon eentje van de stapel meegenomen toen we iets gingen kopen ging ervanuit dat ze er lagen als promo folder materiaal voor de verf etc. hi hi), maar dan kun je desnoods exemplaren daar kopen. Er is vast wel zo'n winkel ook bij jullie in de buurt...