lijnen en zwanger

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door roosje1201, 11 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roosje1201

    roosje1201 Actief lid

    20 aug 2007
    327
    0
    0
    hoi hoi


    ik had nog ff een vraag als je nu gaat lijnen heeft dat dan ook invloed op de zwangerschap (ben nog niet zwanger hoor) en het gaat ook niet om 10 kilo of zo maar om 2 tot 3 kilo maar heeft dat invloed op zwanger raken?

    liefs mij
     
  2. FunnyMe

    FunnyMe VIP lid

    8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    als je gewoon blijft eten en niet ineens stopt met eten kan het denk ik geen kwaad.
    Anders bel je de ha eens om het te vragen?
     
  3. Niet meer actief

    Ja lijnen in je zwangerschap is slecht, toevallig heb ik daar net een stukje over gelezen in een boek.
    gezonder eten is altijd verstandig ook als je zwanger ben maar echt gaan lijnen is uit den boze.
     
  4. lauwie

    lauwie VIP lid

    17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hoi roosje,

    als je weet dat je zwanger bent, moet je inderdaad stoppen met lijnen. maar zo lang je niet zwanger bent, mag je wel afvallen. ik zou er dan wel voor zorgen dat je gezond afvalt. dus dat je bijvoorbeeld wel genoeg groente en vezels en vis eet. maar dat past wel in een dieet!

    ik ben zelf ook aan het afvallen. volgens mijn vriendin die huisarts is, kan het geen kwaad zolang je nog niet zwanger bent, maar kun je beter wel stoppen als je zwanger bent!

    als je overgewicht hebt, vergroot het zelfs je kans op zwangerschap als je wat afvalt. maar als je echt te weinig eet, kun je last krijgen van een onregelmatige cyclus. (als dat ineens sinds het lijnen is, eet je wel te weinig.)

    succes ermee!
    liefs, lauwie
     
  5. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik ben de anderhalve maand voordat ik zwanger raakte 7 kilo afgevallen, op advies van de gynaecoloog. Ik wilde er eigenlijk minstens 10 kilo af hebben, maar toen was ik zwanger en dan mag je inderdaad niet lijnen. Nu zitten de kilo's er weer aan ;)

    Maar 2 a 3 kilo afvallen kan dus zeker geen kwaad, als je het maar verantwoord doet. Ik heb Sonja Bakker gedaan en wil dat na mijn bevalling, als het nodig is en als ik met borstvoeding ben gestopt, weer gaan doen.
     
  6. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Ik zit in de mmm en op advies van de gyn ben ik aan het afvallen !
    Ik kan wel zeggen dat afvallen ontzettend word gestimuleerd door de gyns!

    L.sybje
     
  7. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Als je overgewicht (en eventueel een onregelmatige cyclus hebt) wel. Als je een gezond gewicht hebt is het niet goed om veel af te vallen, dan kan het je regelmatige cyclus juist verstoren.
     
  8. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ja oke ik neem aan dat niet iedereen met een gezond gewicht zomaar gaat lijnen !

    L.sybje
     
  9. roosje1201

    roosje1201 Actief lid

    20 aug 2007
    327
    0
    0
    hoi hoi


    het is echt niet zo dat ik veel te dik ben maar ook niet super mager ik ben 1.80 lang en weeg 82 kilo nu wil ik die 2 a 3 kilo wel kwijt eigenlijk voor dat het erger word maar we zijn ook bezig vandaar de vraag

    liefs mij
     
  10. Konijn

    Konijn Niet meer actief

    Overigens is het wel zo dat je als je zwanger bent niet voor twee hoeft te eten. Ook als je zwanger bent kun je op je voedingspatroon letten en goed, gezond en niet te veel eten.
     
  11. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    als je zwanger bent en je gaa lijnen is heel slecht je moet egzond eten maar ik zou even naar de ha gaan als ik jou was

    grtjess
     

Deel Deze Pagina