hoi erna Dus nog langer wachten, want dat doen we nog niet lang genoeg! Ik wens je heel veel succes groetjes sjolie
Inderdaad, en had eigenlijk de periode van zelf proberen al afgesloten voor mezelf. Ik had zoiets van:Kom maar op met die hulp maar misschien is er toch stiekem een zaadcelletje deze maand van plan om naar mijn eicel te zwemmen..you never now.. Groetjes Erna
hoi erna Inderdaad de hoop nooit opgeven, het zou wel heel mooi zijn nog net voor de behandelingen zwanger. Die hoop heb ik ook nog voordat we naar de IUI gaan. groetjes sjolie
Ik heb in juni 2006 een miskraam gehad en had 8 weken later weer een normale menstruatie. Dus 13 maandjes zou ik zo zeggen? Liefs, Daantje
Hoe gaat het met jullie meiden? Het is zo stil hier.. of is iedereen in 1 keer in een minder spannende periode terechtgekomen: Ik zit ook een beetje in een afwachtmoment. Ben wel een beetje zenuwachtig voor de i.v.f. maar heb er ook wel veel zin in Maar eerst nog een gewone ronde met ook nog een kans om zwanger te worden dus daar kan ik me nu beter eerst op focussen. Groetjes Erna
Passagierslijst langer dan een jaar bezig * Marina99 14 mnd bezig * Jinky 15 mnd bezig * Josien 15 mnd bezig * Tiltilsko 14 mnd bezig * Sunflower 17 mnd bezig * Tinkerbel80 16 mnd bezig * Jimmy 17 mnd bezig * Loesie 11 mnd bezig * Miss butterfly 15 mnd bezig * Noesje 15 mnd bezig * Rensie 13 mnd bezig (mk gehad sept) * Lies 12 mnd bezig * Sill@ 20 mnd bezig * Lot 13 mnd bezig * Sabrine 13 mnd bezig * Marijkeb 18 mnd bezig * Mommy to be 14 mnd bezig * Vanilia 13 mnd bezig * Marijke 20 mnd bezig * Bebe29 18 mnd bezig * Rach84 14 mnd bezig * Pooltje 22 mnd bezig * Nataly 21 mnd bezig * Tamara85 13 mnd bezig * Dechie 13 mnd bezig * Naima 12 mnd bezig * Cira 16 mnd bezig * Veke3107 16 mnd bezig * Manonie 22 mnd bezig * Jen 15 mnd bezig * Naomi33 23 mnd bezig * Marieke21 21 mnd bezig * Prima 16 mnd bezig * Lolake 17 mnd bezig * Kareltje 19 mnd bezig * Sunnycloud 18 mnd bezig * Poema 15 mnd bezig * Wies31 19 mnd bezig * Eef16 17 mnd bezig * Ginny 23 mnd bezig * Foreverfriend 16. mnd bezig * Hster 14 mnd bezig * Linda 13 mnd bezig * Chelleke 20 mnd bezig * 7Samantha7 14 mnd bezig 45 passagiers 4 zwanger Passagierslijst langer dan 2 jaar bezig * Danjo 25 mnd bezig * Stientje 27 mnd bezig * Sjolie 24 mnd bezig * Houda 26 mnd bezig * Vruchtje24 25 mnd bezig * Mercedes 24 mnd bezig * Caruli 35 mnd bezig * Katootje 29 mnd bezig * Kaatje85 28 mnd bezig * Funny me Rond 36 * Stef1978 25 mnd bezig * Ponchy 56 mnd bezig * Anouk Ronde 25 * Ernie126 28 mnd bezig * Eendje veelste lang * Tijgertje 23 30 mnd bezig * Lydje 27 mnd bezig 16 passagiers 1 zwanger Ik zit in de 15 mnd, bijna al weer in de 16 mnd bezig. Ik heb het even gewijzigd. @ Yes ladies ben de eerste van het 2e rijtje ben gewoon zwanger
DANJO Ik val bijna van mijn stoel af Heb ik nou even iets gemist : : GEFELICITEERD MEID Wat fantastisch voor je, het is je van harte gegund en wat staat dat roze mooi in de rij van langer dan 2 jaar bezig Geniet ervan en blijf ons een beetje op de hoogte houden van hoe het met je gaat. En vooral geniet van je zwangerschap en hoop dat er snel meer roze kleurt in ons rijtje Groetjes Erna
ja viel ik ook bijna haha nee mn voorgevoel had het juist vandaar ff 2 dagen niet veel gepost hier wou het wel zeggen maar wat bekende hier en die wou ik zelf het nieuws melden en tuurlijk kom ik hier og wel eens kijken hoe het hier vergaat ben tenslotte zelf dit topic begonnen Spannende tijden ook voor je zeg
hoi danjo Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, eindelijk wat roze in het rijtje, geeft ons weer hoop. groetjes sjolie