Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007 2 zwangeren in januari 2008 1 zwangere in februari 2008 1 zwangere in maart 2008 1 zwangere in april 2008 Geen zwangere in mei Tirtilisko zwanger in Juni Nod juni 04-06-2008: Puzzcat (25 mnd) 13-06-2008: Eef 16 (26 mnd) 11-06-2008: Meisje1988 (17 mnd) 15-06-2008: Enise (16 mnd) 21-06-2008: Jesske (20 mnd) 22-06-2008: Lindsey1981 (20mnd) 26-06-2008: Danjo (35mnd) 28-06-2008: Yippieajee (22 mnd) 29-06-2008: LizaM (19mnd), Fairy Tale (13 mnd) 30-06-2008: Mounia (ronde 20), Kipkip (30 mnd), Esser (ronde 21) Caruli wachtende op ongi Nod juli 02-07-2008: Wendy, Josien (26 mnd) 09-07-2008: Jinky (24 mnd) 13-07-2008: Burp2 (35 mnd) Meiden geef even door wat aangepast moet worden
Hey meiden, Sorry ben er al een tijdje niet, allemaal best druk druk... Dus nu even snel bijlezen! Zit zelf te wachten, morgen NOD! @tirtilisko Allereerst jij natuurlijk meid, van harte gefeliciteerd! Geniet ervan, heerlijk joh! @Fairy Tale, nu dus een afspraak gemaakt, hopen dat het allemaal meevalt en dat je toch snel zwanger mag zijn! Lees een stukje verder dat jullie nu dus zaadonderzoek gaan doen, spannend hoor, wij zijn ook pas net met het eerste onderzoek bezig, en dan is het inderdaad gek dat jij dan ineens in die situatie zit! Spannend ook allemaal, veel succes! @yippieajee Fijne vakantie, geniet ervan! @melanie1988, he meid, ben benieuwd hoe het er nu voorstaat bij je?! @Eef16 spannend meid, IVF al zo snel. En wat vervelend dan dat je schoonzusje nu al voor de 2e keer zwanger is in jullie periode, dan valt het soms niet mee om blij te zijn voor iemand he! @meiden die ongi zijn geworden, ontzettend balen, heel veel geluk in de volgende ronde en dikke knuff @de rest, iedereen natuurlijk veel succes, geluk en alles! Dikke knuffels voor iedereen...
hopes, roosje: balen meiden dat jullie weer ongi zijn geworden..... ik zit hier ook maar te wachten sinds 23 april.. echt irritant elk moment denk ik van oh nu kan het komen, als ik de deur uit ga ook weer van alles meenemen voor het geval dat..
Dikke knuffels voor de dames die ongi zijn geworden! Hier is alles nog rustig. Ben geduldig aan het wachten hehe Heb vandaag Henk Jan Smit gezien haha
Vandaag besloten dat ik niet tot eind van het jaar wil wachten voor een IUI behandeling. Althans besloten had ik dat al een tijdje maar toch telkens het telefoontje uitgesteld. Nu heb ik een afspraak gemaakt voor 28-07. Iemand enig idee hoe lang het dan duurt voor de eerste behandeling? Voor iedereen die aan het wachten is 8-[ , veel succes en veel afleiding zoeken...
@danjo; mijn HA bedoelde mijn temp.kaartjes. Hij zag in mijn temperatuur geen echte verschillen wat kan duiden op het hebben van een eisprong. Dus sprak hij al voorzichtig uit dat mijn temp wel erg 'vlak' was en dus dat er misschien geen eens een eisprong plaats vondt! Is dat wat......had daar nog eens aan gedacht of bij stil gestaan. Maar goed, dat onderzoekt de gyn dus nog verder. Nu ook maar duimen dat 't zaad van mannetje niet (al) te slecht is........ Afwachten tot de 23e dus!
Mounia, ja idd ik weet waar ik nu aan toe ben en dat is toch wel fijn! Fairy Tale, ja ik dacht ook dat dit ver van mijn bed zou liggen maar nee dus. Danjo, ach het moest zo zijn. Mijn Nod is ivm IUI op 8 juli dus als je dat even wil veranderen voor mij thnx! Hopes, balen meid maar let's hope dat 25 je geluksronde zal zijn! Meisje, hopelijk test je morgen positief! En een dikke knuf terug... Caruli, irritant die onzekerheidsgevoel en dat maar wachten. Nou hoop dat je gauw ongie wordt zodat je weer verder kan. Enise, dikke knuf terug en wacht ze! Kipkip, fijn om te horen dat je er toch voor gaat! En hoe lang het duurt is idd afhankelijk van de ziekenhuis en je cyclus. Wij mogen deze maand al beginnen. All, dikke knuffel van mij.
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007 , 2 zwangeren in Januari 08, 1 zwangere in Februari 08 , 1 zwangere in Maart 08, 1 zwangere in April 08 , Geen zwangere in Mei Tirtilisko zwanger in Juni Nod juni 04-06-2008: Puzzcat (25 mnd) 13-06-2008: Eef 16 (26 mnd) 11-06-2008: Meisje1988 (17 mnd) 15-06-2008: Enise (16 mnd) 21-06-2008: Jesske (20 mnd) 22-06-2008: Lindsey1981 (20mnd) 26-06-2008: Danjo (35mnd) 28-06-2008: Yippieajee (22 mnd) 29-06-2008: LizaM (19mnd), Fairy Tale (13 mnd) 30-06-2008: Mounia (ronde 20), Kipkip (30 mnd), Esser (ronde 21) Caruli wachtende op ongi Nod juli 02-07-2008: Wendy, Josien (26 mnd) 08-07-2008: Roosje83 (19 mnd) 09-07-2008: Jinky (24 mnd) 13-07-2008: Burp2 (35 mnd) Roosje aangepast Meiden geef even door wat aangepast moet worden
Hier trouwens op dag 12 van mn cyclus hoop dat ik weer op dag 13 mn ei heb Dan heb ik nl een mooie korte cyclus we doen ons best en gaan nog even door met ons best doen
@danjo; nope......geen temp. stijging dus. Tussen dag 9 en dag 15 zit m'n temp tussen de 36.4 en 36.6 En bij de 2e maand tempen bij diezelfde dagen tussen 36.5 en 36.7 Gebeurt dus niet echt wat.... En dan vanaf dag 21/22 gaat temp wat omhoog naar 36.9/37.1 en dat blijft zo tot m'n ongi. (terwijl m'n cyclus gem. 26 dagen is) Zo zien beide tempkaartjes er dus uit. Maf he?
Idd erg vreemd Maar goed vele gyns vinden tempen ook niet wat Waarom niet via de gyn een hele cyclus volgen
Ja, we gaan de 23e dat 1e gesprek aan en zien vanaf daar wel verder wat eruit gaat komen. Kan er verder wel veel over gaan bedenken etc maar moet toch dat gesprek en eerste onderzoeken enzo afwachten. Ben wel heel benieuwd en 'nieuwsgierig' naar duidelijkheid. liefs
Tirtilisko; gefeliciteerd! Ik had het nog niet gelezen Kipkip; fijn dat je een besluit hebt genomen, geeft het je rust of geeft het juist spanning? Esser; heb je nog nooit een ovulatietest gebruikt? Bij mij is het tempen niet duidelijk, ik schiet soms zomaar naar beneden of naar boven. Daarom gebruik ik iedere maand ovulatiestesten, dat werkt bij mij juist wel. Ik hoop voor je dat er snel duidelijkheid komt! Danjo; volgens mij gaan we bijna gelijk! Ik heb gisteren een positieve ovulatietest gehad. Succes weer met klussen. Allen; sorry dat ik er wat minder ben de laatste tijd, ik merkte dat ik er teveel mee bezig was, dus kom ik even wat minder op het forum. Ondanks dat duim ik zeker voor jullie!
goedemorgen dames! nou vandaag hoort me zusje of ze is gezakt of geslaagd,heel spannend! @kipkip goed dat je zo snel een besluit hebt kunnen nemen. het is in elk ziekenhuis verschillend,bij het ene ziekenhuis kan je snel aan een behandeling beginnen en de ander niet,ik zou er 2/3 maandjes voor rekenen. @danjo ik hoop dat je je ei vandaag hebt! @esser precies,wacht de 23ste af wie weet valt het allemaal mee! @lizaM maakt niet uit,gewoon lekker forummen wanneer jij er zin in hebt! @de rest een dikke knuffel!
we wachten af of ik mn ei heb vandaag ben weer vergeten te tempen maar goed dan morgen maar even Mounia en geslaagd Lizam komen wanneer je er behoefte aan heb meis