Hopelijk doet Clomid zijn werk ipv bijwerking, en zo oud ben je nou helemaal niet joh! Zwem ze en tot schrijfs weer, is goed meid thnx alvast.
Hoi hoi! Heb eindelijke een vette dikke streep op mijn ovutest gekregen! YEAHH! 2 dagen achter elkaar, dag 16 + 17 (gisteravond). Dag 16 geklust, dag 17 helaas niet kunnen klussen, vanavond weer proberen . Is mijn ei nou vandaag dan?
zodra je ov testen posi zijn springt je ei tusen 24 en 48 uur meende ik (staat wel in de bijsluiter) vanav nog een klussen als je zin heb Ik vind het een opgave al dat verplichte
ik ben vandaag met kruiden begonnen om mijn menstruatie te stimuleren, ik houd jullie op de hoogte. Danjo: veel succes meid! Voor de rest veel succes of sterkte! Groetjes Jinky
Hallo! Ik heb een vraagje. Wij zijn nu al in ronde 21 beland..... En volgens de gyn is alles goed met ons (samenlevingstest, bloed, hsg, zaad) Alleen zijn wij nog NOOIT zwanger geweest..... Ik zie vaak bij stellen waar het ook iets langer duurt dat er een oorzaak is, of dat er wel een keer een zwangerschap is geweest, maar helaas geeindigd in een miskraam...... Zijn hier nog meer stellen waar niks te vinden is, maar ook nog nooit een zwangerschap is geweest? Begin nl. een beetje bang te worden dat er toch iets is.........(bij mij..) Thanks
Hoi LadyZorra, Dit gevoel had ik ook tot mijn HSG onderzoek. Dacht, zie je nou wel dat er toch iets is met mij waardoor het ons niet lukt om zwanger te worden.. Maar helaas is de uitslag van mijn HSG niet 100% zeker. Zal daarom een kijkoperatie moeten ondergaan, alleen dan zullen we zekerheid hebben. Tot die tijd was er altijd een vraagtegen.. Je hebt zo te zien bijna alle onderzoeken gehad, wat is er op dit moment afgesproken? Krijgen jullie een behandeling zoals IUI? Of moeten jullie nog zelf proberen?
Over 2 weken afspraak met gyn.... Ik wil verder onderzoek, wordt bijna 32.... Jij heel veel succes en sterkte!
@roosje nee meid zou ik ook niet weten... @danjo goed, je eerste tablet clomid! En idd hopen dat het niet teveel bijwerkingen gaat geven... @jinky ben benieuwd wat je ervaringen nu zullen zijn me de kruiden voor je ongi. Hopelijk werkt het voor je! @ladyzorra ik dacht je plaatje en naam al te herkennen van 1 a 2 jaar terug, van 't forum. Klopt toch he? Jammer dat het bij jullie nog niet gelukt is, en dan helemaal als blijkt dat men concludeert dat er niets 'mis' is met jullie beide. Maarre....32 is toch ook nog niet zo oud? Hier is de werkweek weer begonnen, beetje jammer met het mooie weer...... Maar goed, de dagen gaan zo snel en voor je 't weet is 't de 21 aug en kan ik bellen met de fert.afdeling liefs
Lady zorra er zitten hier zeker meiden die al lang bezig zijn en nog nooit zwanger zijn geweest. de dagen gaan zo hard esser voor je het weet is het idd 21 aug ook allemaal spannend
@Esser: ja ben al bijna 1,5 jaar hier..... Jij heel veel succes de 21e! @Danjo: Hoop dat er ook meiden een positief verhaal kunnen vertellen na zo'n lange tijd..
LadyZorra; hier precies hetzelfde verhaal. Ik zit nu ook in ronde 21 maar nog nooit iets van een zwangerschap gehad. Wij hebben op HSG na alle onderzoeken ook gehad. Ook niets te vinden. Binnenkort zal ik ook een HSG krijgen. Ik zie dat jij het in het alternatieve gaat zoeken; wat ga je precies doen? Soms denk ik daar ook wel eens aan maar mijn vriend is er niet zo voor. Succes! Danjo; ik duim voor je dat het inderdaad werkt en niet 'bijwerkt'! Esser; het is zeker jammer van het warme weer, het is op mijn werk echt een sauna! Voordat je het weet is het inderdaad zo ver. Jinky; heb je dat uit de chineese geneeswijze? wat zouden de kruiden precies moeten doen?
Nou vandaag eindelijk mijn afspraak bij de gyn. Manlief moet nog wat onderzoeken krijgen voor de IUI, bloed, urine en zaad (vreemd, is al een keer onderzocht?) en dan kunnen we 1 sept. terugkomen voor de uitslagen hiervan en dan kunnen we misschien nog half sept. starten maar aangezien we dan ook drie weken op vakantie gaan wordt het waarschijnlijk pas daarna. Verder krijg ik ook nog hormoonpillen (Utrogestan) die ik vaginaal (?) moet inbrengen na de eisprong om zo de lutheale fase wat te verlengen. @LadyZorra: bij ons niks te vinden, al bezig sinds dec. 2005 en nog nooit wat gebeurd! De ongesteldheid is nog niet doorgekomen, begin bijna te hopen dat die hele IUI niet nodig is...
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 zwangeren in december 2007 , 2 zwangeren in januari 08, 1 zwangere in februari 08, 1 zwangere in maart 08, 1 zwangere in april 08, geen zwangere in mei , 1 zwangere in juni 2 Zwangere in juli Meisje1988 Vanilia NOD juli 27-07-2008: kipkip (31 mnd) 28-07-2008: Roosje ( 19 mnd) 29-07-2008: Caruli (44 mnd), Mounia (mnd 21) 30-07-2008: Jinky (25 mnd) NOD Augustus 02-08-2008: Enise ( mnd), Josien (25 mnd) 04-08-2008: Hopes (26 mnd) 07-08-2008: debsje1977 (66 mnd) 09-08-2008: Anouk (37 mnd) 10-08-2008: LOVE CHILD (25 mnd) 12-08-2008: Silvana81 ( 21 mnd), Burp2 ( 36 mnd) 14-08-2008: Lindsey1981 18-08-2008: Jesske (22 mnd) 20-08-2008: Yippie (24 mnd) 21-08-2008: Esser (21 mnd), Fairytale (15 mnd) 23-08-2008: LizaM (21 mnd) 24-08-2008: Danjo (37 mnd) IUI of IVF Danjo Augustus eerste IUI Roosje augutus eerste IUI Caruli augustus IVF Jinky September 4e IUI Afspraak MMM 31-07-08: Caruli gesprek IFV 04-08-08: Danjo eerste follm 18-08-08 LizaM (vervolg in de MMM) 29-08-08 Enise afspraak kijkoperatie bespreken 26-08-08 Mounia start gesprek ICSI 01-09-08: kipkip uitslagen 25-09-08 Fairytale eerste gesprek gyn.
Voor hepatitus, HIV en chlamydia. Vind het wel een beetje vreemd dat ze dit nu pas doen. Bij mij hebben ze dit 1 1/2 jaar geleden al onderzocht. Maar goed, ga er vooralsnog even van uit dat die uitslag goed zal zijn.
Nou meiden niet echt veel bijwerkingen gehad vandaag ,,alleen beetje soms wazig zien en warmte aanvallen (t ook warm maar dan net ff iets erger)
@kipkip: Jullie ook al zo lang! En nu dus echt verdere stappen! Succes! @LizaM: Ik heb acupunctuur en kruiden. Heb positieve verhalen gehoord, dus..... Van hsg onderzoek ben je extra vruchtbaar, nou helaas... Hoop dat het bij jullie positief uitpakt!
Oh heeft mijn mannetje nooit gehad kipkip alleen zaad test en aangezien dat super was hebben ze verder ook niks gedaan Bij mij wel allemaal
Ja, uit de chinese geneeswijze, de kruiden reinigen mijn lichaam en het stimuleert het stromen van mijn bloed, daardoor stimuleer je ook je menstruatie.