Aaah meissie toch, hier een dikke knuff. Kan me voorstellen dat jullie het ff gehad hebben en het willen laten voor wat het is, hopelijk werkt dat juist in jullie voordeel. Pleegzorg is leuk, wil het na mijn bevalling weer oppakken. Veel succes met jullie keus, dikke knuff! Liefs Roosje,
roosje, ja jammer van de berichten, maar ja. het spuiten deed ik gisteren een halfuur over, en eergisteren maar 10 min! hahaha ik wou je nog bellen, maar door alle drukte even vergeten. hoe voel jij je verder? nog geen weeen? yippie, aaah meissie toch , een hele dikke knuffel mop! wat een klap weer. maar wat leuk dat jullie in het bootje van pleegzorg willen stappen, spannend zeg! hoe is het met de rest?? ik heb gisteren de laatste pil geslikt, dus nu is het afwachten op mijn ongi en dan moet ik bellen voor de eerste echo! spannend!
Yippie; ik lees je berichtje en de tranen rollen over mijn ogen. Wat oneerlijk allemaal. Ik weet even niet wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel! Mounia; Zie je wel dat het al sneller gaat! Zeker spannend, ik voel je verhaal op de voet!
Gelukkig dat het steeds makkelijker/sneller gaat met het spuiten, ben trots op je schat! Ik voel me goed voor zover, en nee nog geen weeen. Hier flink aan het poetsen, heb last van nesteldrang haha. Spannend meid, ik ben benieuwd naar je 1ste echo!
LizaM, ja het gaat elke dag steeds ietsjes beter gelukkig, maar ik blijf het eng vinden haha. hoe gaat het verder met jou en lizamjunior? roosje, dank je wel mop! haha nou hopelijk is dat poetsen een goed teken dat de kleine zich snel komt melden! ik ben vandaag ongi geworden, dus ik ga nu het zh mailen voor een afspraak, ik verwacht dat ik eind volgende week mijn eerste echo krijg. een knuff voor allemaal! liefs mounia
Fijn Mounia, dat alles naar omstandigheden toch goed gegaan is met het spuiten. Veel succes en ik lees mee!!! SPANNEND
@Yippie, meid wat een vervelend bericht. Ik vind het echt heel erg voor jullie en ik hoop dat je je draai kunt vinden in de pleegzorg.
Geen dank! Ja ik hoop het ook, had wat krampjes daarnet maar nu is het gezakt. Yeah je bent ongie geworden geweldig (raar he dat je dan blij kan zijn ongie te zijn haha), op naar de echo! Spannend en ik volg je.
roosje, ow wie weet zijn die krampjes een start?!!spannend meid, ik denk aan je! haha ja zeker raar dat je blij kan zijn met ongi worden,ik kan niet wachten op alles.
Pffff heb even een dipje zeg!! Ik heb even heel erg last van het "iedereen behalve ik" gevoel... Ik ben het wachten zo ontzettend zat.
lieve ft wij zijn er voor je hoor.. o en wat ken ik dat gevoel.. hier de grootste cyber huggg die er bestaat.. liefs yippie
FT oo meid ook ik weet zo goed wat je bedoelt!hopelijk zijn we gauw zwanger, dan kunnen mensen ons eens feliciteren ipv andersom haha, een hele dikke knuff meid! en wat yippie al zei hier zijn we voor met dit topic.
Een vriendin van me gaat over 2 dagen met verlof en haar vriend had een berichtje op haar Hyves gezet: Lekker, en ik krijg maar 2 dagen verlof. Mijn eerste reactie was om te zetten: Wees blij, ik wacht al twee jaar op de gelegenheid om met verlof te kunnen. Uiteraard heb ik dat niet neergezet, zij kunnen er ook niks aan doen en ik wil hun pret niet bederven. Maar dat soort dingen kunnen me behoorlijk raken op het moment... En toen kwam ook nog eens mijn zwangere collega langs en die ging met een mannelijke collega die in augustus vader wordt, staan praten... Het liefst was ik meteen naar huis gegaan.
FT ik begrijp je goed meid, dat soort opmerkingen zijn erg teenkrommend!als ik dit soort dipjes heb probeer ik ook niet in dat soort situaties te komen, al kan je sommige dingen niet voorspellen natuurlijk! het blijft altijd moeilijk, en altijd maar de vraag "waneer ik?!" tuurlijk gun je het een ander, maar jij wil ook zo graag! meid nogmaals een dikke knuff! en probeer jezelf lekker te verwennen (shoppen, shoppen, shoppen is meestal mijn manier haha).
Mijn lichaam houdt me goed voor de gek, ach ik zie het wel. Succes met alles! FT, hier een dikke knuff meid en voel je pijn. Mijn duimen draaien overuren voor jou en de rest, ik gun het jullie van harte!
Oh FT (en mounia) ik snap jullie zo goed. Alles wat jullie schrijven voel en denk ik ook wel eens. Gelukkig kan ik het vaak omzetten in iets positiefs. Maar er blijven dagen bij waarbij je niet uit die dip komt. Wij hebben nu dus een natuurlijke ronde, dan nog één ronde O.I. en dan over naar I.U.I. - ik kan niet wachten!!!
Ik heb zaterdag de halve Ikea leeggekocht. We (mijn zusje en ik) gingen met een hele volgeladen kar naar buiten! Daarna nog het winkelcentrum ingeweest. We waren om kwart over 9 bij Ikea tot half 1, en toen van half 2 tot half 6 in het winkelcentrum! Ik heb nog een hele leuke zwarte tuniek gekocht bij Esprit, dus het was een heerlijke dag. hihi. En toen zondag met mijn schoonmoeder en schoonzus naar Intratuin, waar ik een hele gave bonsai boom heb gekregen van hun en er een mooie pot zelf bij heb gekocht. Die staat nu te pronken op het dressoir. Dat shoppen zit dus wel goed. hihi (Maar toch... we zouden het zo allemaal weer inruilen als dat kon he?)