Lijst langer dan een jaar bezig

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Danjo, Aug 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    zeehondje, oo het schiet dus al op voor jullie zeg! alsnog hoop ik dat je natuurlijk voor de IUI zwanger zult raken!succes meid

FT, zooo dat noem ik pas shoppen hahaha, wat ontzettend leuk.
    ik heb laatst ook weer allemaal spullen bij ikea gekocht, ik ben contant bezig met veranderen van mijn huis haha.

(zeker, we zouden het maar al te graag inruilen voor een beebje!)

hoe gaat het met de rest hier?

2. effe pronken op mij tuintje hih

er moeten nog planten in hoor..

hier gaat het aardig.. het word allemaal wat rustiger..
    in ieder geval is zh voorlopig van de baan..
    en pleegzorg zijn we mee bezig..

liefs van mij

3. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Mooi zeg! Ziet er lekker fris uit zo in het zonnetje! Dapper dat jullie de beslissing nemen om voorlopig niet meer naar het ziekenhuis te gaan. Zou ICSI een mogelijkheid zijn als jullie dat zouden willen of is zelfs daar geen sprake van? Ik geloof dat ik het niet zou kunnen om te stoppen als er nog een kleine kans in zou zitten en er nog opties zijn. Dapper dat je dat wel kan hoor!

4. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    yippie, ziet er al goed uit zeg!hoever staan jullie nu in het traject pleegzorg?veel succes iig!

vandaag hier een hele luie dag, lekker de hele dag met die kleine gekleurd en gespeeld.

5. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    heey meiden.

Ft balen meid nu nog 2 rondes en dan de mmm in?

Yippie ziet er goed uit meid. En IUI nu helemaal van de baan of mis ik wat??

zeehondje spannend hoor

Mounia hoe is het met jou veel bijwerkingen? en gaat het al beter met spuiten?

Hier druk met de babykamer zodra het verven allemaal klaar is ( van het weekend) zal ik even wat fotos plaatsen.
    en dan is het wachten op de meubels.

Vrijdag hebben we de 20 weken echo gehad en alles zag er goed uit op de echo dus ook wel weer een gerustelling.

Verder zijn we druk geweest met een feesje organiseren voor onze bruiloft op 3 augustus. dus een leuke maar drukke tijd voor de boeg.

allll meiden ik blijf duimen en een kaarsje steken voor jullie dikke knuffel van mij

6. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    danjo, oow ik ben heel benieuwd naar de babykamer!en wat super dat de echo goed was gegaan :)
    Het gaat gelukkig iets beter met spuiten, en bijwerkingen heb ik nog niet echt, tja 2 gekke plekken in m'n hals, en ik sta elke ochtend op met hoofdpijn, maar gelukkig (nog) verder nergens last van.

7. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    @Danjo, ik moet overmorgen ongi worden en dan hoef ik nog maar 1 cyclus af te wachten. Begin juli kan ik gaan bellen voor mijn kijkoperatie. Daarna kunnen we dan meteen beginnen met de eerste IUI. Het wachten is dus bijna ten einde.

8. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ff een update dames:

Mijn vliezen zijn gebroken, de vk komt straks naar het hartje luisteren.
    Ik heb krampen die nog te verdragen zijn, ik ga nu ff liggen.

Jullie horen nog van me.

Doei!

9. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Ooooohhhhhhhh wat spannend!!!!! Ik wens je een hele mooie rustige bevalling toe! Heel veel succes en geluk!

10. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    roosje, wat ongelofelijk spannend zeg! ben zo benieuwd hoe het nu met je is, ik wens je HEEL VEEL KRACHT TOE!ik denk aan je, kuss!

11. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Hallo meiden,

Ook wij zijn langer dan een jaar bezig om een kindje te mogen krijgen. Begin dit jaar naar de HA geweest en nu zitten we in de MMM. Volgende week het 2e gesprek bij de gyn. om de uitslag van mijn bloed prikken en het semenonderzoek te krijgen. Spannend!

Ik zag net dat Roosje nu ongeveer aan het bevallen is. Meid, succes!!!

12. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    timon, helaas welkom hier, volgende week heel spannend voor jullie dus, veel succes alvast!

13. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Timon idd helaas welkom. Ik hoop voor je dat je toch snel zwanger zult zijn en ons snel weer kan verlaten. (Alhoewel we het ook erg leuk vinden om iedereen te blijven volgen die inmiddels zwanger is!)

14. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Ft spannende tijd dus meid ik duim op dat kleine wonder ( er zijn er hier al vele geweest)

Mounia gelukkig valt het je allemaal erg mee

Timon helaas welkom hier gezellig dat je de club komt versterken.

Roosje spannnneeeend mischien heb je je kleine nu al in je armen ben zzzzzzooooooo benieuwd.

Hier de babykamer komt 3 juli al haha net zo blij

15. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Dank jullie wel voor dit warme welkom.

16. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ik zit te wachten op nieuws van Roosje, het is wel spannend hoor!

17. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Heb je al klamme handen???:D

18. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    @Danjo, de gewoonlijke prut vooraf is er alweer, dus ik verwacht er niks van. Ben wel blij dat ik dan iig de laatste wachtcyclus inga. Echt idioot dat je zo kan uitzien naar een operatie zeg! Liever nog vandaag dan morgen! Ik hoop alleen maar dat er geen wachtlijsten voor kijkoperaties zijn...

@Roosje, ik heb echt al de hele dag aan je gedacht! Steeds maar checken of er geen nieuws is. hihi

19. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Ft mischien gewoon nu al bellen voor een afspraak
    Ik werk zelf op een dagbehandeling en we gaan zo de zomer periode in dus lijk mij echt niet verkeerd om nu al te bellen.

Mounia of Tirtil hebben jullie nog niks van Roosje vernomen??

20. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Al iets van Roosje gehoord?

Share This Page