Hoi.. Klopt het dat de lilypiebanners er regelmatig uitliggen? Of ligt dat aan mijn computer...Negen van de 10x doet mijn eigen banner het niet, maar ook van anderen kan ik de banner niet zien, erg jammer
Ik heb er geen last van (ik bedoel, dat ik ze bij anderen niet zie). Misschien is het tijd om je cookies te verwijderen?
Hmmm, daar had ik nog niet aan gedacht, ga het eens proberen. Maar ik zie dus wel de banners van andere sites, kan het dan evengoed aan m'n cookies liggen?
Het is mij ook opgevallen dat die van lilypie er regelmatig uitliggen. Ook op andere sites trouwens. Denk dat dat dus meer aan lilypie zelf ligt
Okay, dus jij hebt er ook last van..Cookies heb ik verwijdert, maar helaas...dat helpt niet. Nu vertelde mijn man dat hij de beveiliging van zijn computer (daar zit ik dus ook het meest van de tijd achter, mijne staat op zolder) omhoog gegooit heeft, mss dat het daar dan mee te maken heeft. Ik zal eens checken of m'n eigen comp er ook last mee heeft... Wel gek hoor, voorheen nooit geen problemen mee gehad pas sinds een paar weken...
oh daar zou het ook aan kunnen liggen. Ik had Norton maar heb dat er af geknikkerd. Daar zou het heel goed aan kunnen liggen. Ik zie je banner trouwens prima nu.
Hier ook weleens gezien, dan krijg je een zwart met witte balk met iets dat het tijdelijk niet beschikbaar is. Maar ik moet juist zeggen dat ik er de laatste tijd geen last van heb !
Ow nouja, dan is het bij mij weer iets anders! Ik zie jouw banner overigens gewoon nu hoor! Liefs, Hanneke!
Hoi meiden.. wat een leuke banners allemaal! Even kijken of de mijne het doet.... Ben nu 4 dagen overtijd, maar volgens mij geeft mijn banner iets anders aan. Groetjes, BarbaBeer
Hmmm, vanmiddag wel, nu weer niet...Vaag hoor, maargoed....Jullie kunnen er ook niet veel aan doen, omdat het probleem dus meer bij mij ligt, dan dat het algemeen is. Van mij mag deze dicht, ik ga me er verder nog wel even in verdiepen hier thuis :-k