heel veel sterkte en beterschap toegewenst.hoop dat het niks ernstig is,en dat jullie kleine meid snel weer naar huis mag
Bedankt voor jullie lieve woorden, heb er echt ontzettend veel steun aan! Hele dikke knuffel voor jullie allemaal!
Jeetje wat vreselijk om mee te moeten maken dit zeg! Hopelijk komen ze er snel achter wat jullie meisje mankeert en kan ze weer lekker gezond en wel mee naar huis! Heel veel sterkte en een dikke knuffel aan Lindsey!
jeetje wat naar dat infuus in haar hoofdje. hoop ook dat ze snel antwoorden voor jullie hebben. heel veel sterkte knuffel
Hier gaat het niet goed....de koorts is weer gestegen Ze heeft nu 39,6 graden koorts. Ook is ze heel onrustig en heeft koortstuipjes. Morgen ochtend hoop ik meer te horen. Ik ga vanacht proberen bij te slapen zodat ik eventueel morgen bij Lindsey kan blijven slapen. We mogen er zo vaak heen als we willen maar ga bewust soms even naar huis....even tot rust komen en de honden uitlaten. Ik probeer jullie op de hoogte te houden!
Och jeetje dat kleine meisje! Rust even uit, dan heeft je meisje idd meer aan je dan een uitgeputte moeder en vader!
Agossie arme schat. Hopen dat ze snel iets onschuldigs vinden en je haar snel weer mee naar huis mag nemen!
Oh meis toch, helaas weet ik wat je voelt...Je voelt je zo machteloos! Kom op meis, alles komt snel goed! Sterkte, Liefs
Lieve Rachel en Jasper: heel veel sterkte gewenst en tuurlijk duimen we hier voor je meisje. Kan me niet eens voorstellen hoe jullie je voelen Ik blijf aan jullie denken!
Ik weet precies hoe je je voelt, Nynke lag vorige week in het ziekenhuis. Het breekt je hart om je kindje zo te zien lggen. Heel veel beterschap en sterkte!
Oh, echt super erg! is er al nieuws? Hopelijk is het niks ernstigs en gaat het nu weer de goede kant op...! Sterkte en beterschap, ik moet er niet aan denken! Liefs Niki
Het gaat gelukkig iets beter! De koorts is weer aan het zakken en ze word ook weer wat levendiger. Ze reageert weer op haar omgeving etc. Ze weten nog steeds niet wat het is maar blijven antibiotica geven. Als de koorts blijft zakken en wegblijft mag ze heel misschien zondagavond naar huis. Ik hoop het zo! Zijn nu heel even thuis (net ruim 5 uur in het ziekenhuis geweest) gaan hier even opruimen en dan straks weer terug.
Heeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte meid. Ik hoop dat jullie haar zondag weer mee naar huis mogen nemen. En wat betreft haar infuus: ik weet hoe het er uit ziet, Glenn kreeg het ook in zijn eerste levensweek.