lisa nu bijna een jaar in de mmm

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door lisa, 9 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wolly

wolly Niet meer actief

Dat is ff balen zeg.

Dikke knuffel!

Liefs wolly

2. wat ontzettend zuur zeg :cry:
    hoe voel je je nu? en hoe gaat het met je vriend, Lisa?

3. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    uitslag van de bloedtest is behandeling gestopt.
    vanavond geen spuit meer.
    nieuwe afspraak maken voor nieuwe poging.
    die staat gepland voor 21 april.
    krijgen we een ander spuit schema.
    voor nu dus weer rust maken om me heen, en positief instellen voor een nieuwe poging.
    x lisa.

4. :cry:

jeetje zeg.
    ik vind het zo erg. trek je het allemaal nog wel?

5. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Jemig lieve Lisa.
    Wat een ontzettend rotnieuws!
    Ik hoop dat je ondanks deze teleurstelling wel weer moed kan vinden voor de nieuwe poging.

Dikke knuffel voor jullie.

X Elvira

6. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey rach, vanmorgen kon ik geen traantje laten, maar nu beginnen ze te komen hoor, het besef van definitief gestopt begint nu op me in te werken, zooo oneerlijk allemaal, wat ik wel fijn vind is dat we het nog een keer mogen proberen, dat houd me een beetje op de been. maar kl&te dat is het zeker. ziekenhuis in ziekenhuis uit, spuiten en dan nog allemaal voor niks, zwaar is het allemaal wel hoor. hoe is het met jou eigenlijk, ben je er klaar voor, vanavond eerste spuit, nou vanavond voor mij geen spuit meer dus, ga zo eerst maar eens naar de winkel om een lekker drankje met alcohol erin uit te zoeken voor vanavond.
    liefs lisa.

7. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    net nog onverwachts bezoek van m'n ouders en m'n zus gehad, fijn dus als je op een telefoontje van het ziekenhuis zit te wachten :(

8. wat een stress :cry:

dit maakt echt indruk op me, wat je verteld. ik vind het zo naar voor je!

9. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    wel kaal zo hoor zonder spuiten :(

10. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Lieve Lisa,

Ik vind het zo erg voor je dat je deze poging hebt moeten afbreken. Je kijkt zo uit naar die poging en dan blijkt dat je lichaam helemaal niet wil meewerken :(

Huil maar even goed uit en laat je dit weekend maar stevig verwennen door je mannetje. Jullie mogen nog een poging wagen en hopelijk stellen ze dan een beter spuit plan op!

Ik leef met je mee meis.

Een hele dikke knuffel.
    Marisha

11. ik hoop ook dat ze het spuitschema nu zo kunnen aanpassen op jou lichaam, zodat er wel wat gaan groeien.
    hoe gaattie vandaag?

12. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey rach,
    ik voel me wel oke, dank je, wel erg verdrietig. maar met het idee dat we het nog een keer mogen proberen kan ik me wel weer positief opstellen.
    en ik hoop ook echt dat een ander spuitschema wel aanslaat. m'n vriend is vanavond alleen naar een verjaardag gegaan. ik had niet zo'n zin.
    hoe gaat ie met jou, en het spuiten.

marisha dank je meis voor je lieve berichtje.
    liefs lisa.

13. met mij gaat het goed, dank je.

Wat hebben jullie veel verjaardagen zeg! ik heb er hier al een paar voorbij zien komen ;)
    Maar je hebt groot gelijk hoor, blijf maar even lekker thuis waar je je eigen gangetje kan gaan. Je hebt best veel te verduren gehad, en misschien is het juist wel even lekker, die tijd voor jezelf.
    gaat t op je werk wel goed?

14. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    ja he' wat een verjaardagen, wordt er soms ook gek van, en helemaal nu heb ik er geen zin in. ik ben op het moment erg verdrietig en niet lekker in m'n vel. zelfs van leuke dingetjes voor mezelf kopen wordt ik maar heel even blij, en dan bekruipt me de angst van het kinderloos blijven weer. ik weet ik moet positief denken, we gaan het nog een keer proberen, maar is nu nog moeilijk. op m'n werk gaat het eigenlijk hetzelfde, goed wel, maar steeds denk je er aan en dan wordt ik weer boos, hoe oneerlijk alles is, en nah ja ga zo maar door. fijn dat het met jou goed gaat met spuiten rach. soms denk ik ook dat alle stress van het spuiten van de hormonen er nu ook uit komt.
    liefs lisa.

15. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Hee Lisa, wat een naar bericht zeg. Dat dat ook nog kan, dat het spuitschema niet klopt... Sterkte met afwachten. Kan me voorstellen in ieder geval dat het veel stress heeft gegeven. Misschien kun je nu even tot rust komen.

16. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    dank je srb, ik heb net trouwens ook de petitie getekend. het is ook wat allemaal he'.
    voor jou ook moeilijk deze periode, ook ff rust zag ik. voor jou ook veel sterkte.
    liefs lisa.

17. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    grrr ](*,) ik krijg geen melding meer in me email, als er berichten binnen komen van zwangerschaps pagina, terwijl dat wel aan staat, ooh bah kan er zo boos van worden :cry:

18. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Frustraties, frustraties :) Geen idee hoe dat kan, van je emails.

Jij ook bedankt :) Met alle steun op het forum wordt het wel makkelijker vind ik. Dan voel je je toch wat minder alleen.

19. lieve Lisa,
    meer reden om hier wat vaker te komen ;)
    ik denk aan je!

20. hoe gaattie vandaag?

Deel Deze Pagina