Lodger shelter

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Roosenzo, 24 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosenzo

    Roosenzo Fanatiek lid

    21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Ik heb een lodger shelter en tot nu toe had ik die eigenlijk alleen nog maar in de maxi cosi gebruikt. Nu heb ik hem net voor het eerst gebruikt om Boaz in te doen terwijl ik de hond ging uitlaten, maar ik vond hem er zo raar inhangen. Leek me nogal ongemakkelijk, hij lag behoorlijk scheef. Doe ik dan iets fout? Boaz zelf leek er niet veel last van te hebben want hij viel meteen in slaap, maar kan me voorstellen dat als hij er langer in had gelegen het niet prettig voor hem zou zijn.

    Zou de shelter ook niet snel te warm zijn?
     
  2. binnabinna

    binnabinna VIP lid

    19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik moet zeggen ik heb de shelter ook en hij hangt niet helemaal lekker en is best warm je hebt wel een katoene versie
     
  3. Marcus

    Marcus Nieuw lid

    28 mrt 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Ik werk bij Lodger en zag deze topic. Ik wil jullie er graag op wijzen dat voor een juist gebruik van de Shelter, het heel belangrijk is de Shelter vooraf op jouw lichaam en dat van je baby af te stellen. Daarnaast is het van belang dat je de Shelter op de juiste manier draagt. Via deze link kom je bij de gebruiksaanwijzing op de website van Lodger terecht: http://www.lodger.com/producten/shelter/how_to_use/als_horizontale_babydrager/
    Als je deze stappen goed volgt, zul je ook veel plezier van de Shelter als babydrager hebben!
    Mbt je vraag of de Shelter niet te warm is, je gebruikt de Shelter in plaats van een jasje, dus hou daar rekening mee als je je kindje aankleedt. Er is ook een katoenen versie voor gebruik binnenshuis of in de warmere maanden buitenshuis.
     
  4. Mamvannu

    Mamvannu Niet meer actief

    wow hier speciaal voor aangemeld om deze vraag te beantwoorden haha

    ik vond hem ook heel onhandig om hem zo te gebruiken,
    daarom heb ik hem ook alleen in de maxicosi gebruikt
    daarvoor vond ik hem hem echt ideaal! En daarom mis ik hem nu toch
    want die van de kruidvat vind ik waardeloos
     
  5. Miek74

    Miek74 Fanatiek lid

    3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    ik vond hem juist super! ik heb een fleece versie en omdat die te warm is voor de komende beeb heb ik nu een katoenen versie erbij gekocht. Je moet even weten hoe je hem moet omdoen, maar dan gaat het prima. Ook mijn man vond hem erg prettig
     
  6. Roosenzo

    Roosenzo Fanatiek lid

    21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Ik moet zeggen dat hij op de een of andere manier de ene keer lekkerder zit dan de andere keer, ook voor Boaz. Weet dan niet precies waar het aan ligt, zal aan mij liggen, ben niet zo handig. Maar de keren dat hij wel goed zit vind ik hem toch wel erg prettig en Boaz valt altijd meteen in slaap. Wel wordt deze snel te warm denk ik. Voor de maxi cosi vond ik hem al wel ideaal.
     
  7. Susan27

    Susan27 VIP lid

    14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Ik gebruik nu de katoenen versie als heupdrager voor mijn zoontje.
    Echt ideaal als je bv. even een kleine boodschap moet doen en niet de hele kinderwagen mee wilt nemen.

    Als baby drager ken ik hem niet want heb hem nog niet zo lang
     

Deel Deze Pagina