lopen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sweetlakecity, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Yes, de 1e twee losse stappen zijn gezet!!:D ME = TROTS!!
    Hoe lang duurde het bij jullie voordat ze helemaal los gingen lopen?

2. tulip

tulip Niet meer actief

wat knap zeg!!!! Hier was het snel bekeken eigenlijk. Binnen een week liep ze een paar meter, maar wel met het nodige vallen en struikelen. :D

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wat goed. Logisch dat je trots bent.
    Wij moeten nog even geduld hebben.

4. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Mijn dochtertje zette haar eerste stappen eind februari maar loopt eigenlijk pas sinds vorige week. Ruim 2 maanden heeft het geduurd dus. Voor mn gevoel duurde het eeuwen haha

5. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Mijn zoontje liep 1 april voor t eerst los hij was toen 13 maanden en een week.
    Sinds deze week doet ie niks anders meer, dus dat heeft toch nog wel even geduurd: ca 3/4 weken vanaf de eerste stap tot lopen/ rennen zeg maar (want hij gaat als een speer!)

6. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

wow!
    Vandaag gewoon al 2 meter met wel wat uitlokken.
    maar ik zag al dat ze nu tussen 2 dingen in gaat lopen en niet meer kruipen en dat binnen 1 dag. Ik ben zooooo TROTS!!

7. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

12 mrt 2010
    1.003
    0
    0
    Waterland
    sinds 2 weken zet mijn grote meid af en toe 1 stapje, gisteren ineens 2 stappen. Dus ja wanneer zij gaat lopen ??? ik wacht in spanning af!

8. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

wat goed :D:D

zoonlief zette de eerste losse stapjes begin januarie, en begin februarie liep hij echt alles helemaal los, een maandje dus.

9. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Hier duurde het bijna 2 maanden van het eerste losse stapje tot helemaal los.

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.156
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Met 11,5 maand liep hij af en toe een stapje los. Ook bijvoorbeeld stukje van de salontafel naar de bank. 3 weken later toen hij (1 jaar en 1 week oud) liep hij in ene 10 stapjes los. Nu loopt hij de kamer rond en wordt hij steeds sneller:)

11. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Amy ging 3 weken geleden korte stukjes loslopen. Zeg maar maximaal 10 stapjes en2 weken later liep ze los en aan het handje over straat en door huis!
    Het kan nu zomaar heel snel gaan.

12. citta

citta Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    mijn dochtertje liep net 3 dagen voor de verjaardag helemaal los
    en ze begon met 10 maanden om de tafel te lopen en met 11 maanden paar stapjes

13. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Met 13 maanden hier de eerste losse stapjes en met 15,5 maand ging ze echt los lopen, maar toen ook in 1 keer meteen heel goed, valt bijna niet en draait ook rondjes, probeert te springen etc. Dus ook hier doen alle kindjes het weer op hun eigen manier :D

14. EmyD

EmyD Niet meer actief

Een week na haar verjaardag zette ze haar eerste stapjes.
    Met 13,5 maand kon ze goed lopen. Een week of 5 dus!

15. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.203
    7.251
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier precies hetzelfde :)

Eva ging na het eerste stapje los steeds grotere stukjes lopen, tussen de tafel en de bank enzo, zodat ze telkens weer houvast had. En op een gegeven moment ging ze gewoon altijd lopen. Alleen als ze ging zitten en weer wilde gaan lopen, kroop ze ergens naartoe om zich op te trekken tot staan. Pas weer zo'n 5 weken later kon ze zelf opstaan. En heel toevallig heb ik dat op film, ik was aan het filmen en opeens stond ze op! :)

16. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.675
    3.100
    113
    Vrouw
    hier met 9.5 maand de eerste stapjes los en met 10 maand liep hij volledig los dus 2 weken ;)

liefsz!

17. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.019
    3.798
    113
    Hier zat er tussen de eerste losse stapjes en goed los lopen een week of twee, dus heel kort. Maar goed, ze liep al langs de meubels vanaf ze 11 maanden was, maar los, ho maar! Dat kwam pas met 16 maanden, op zich kon ze dus al prima lopen, alleen nog niet los.

18. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    hallo dames

rivano liep voor het eerste afgelopen donderdag los!! ik gaf hem de snoetendoekjes en hij begon te lopen ermee.... ik denk.. laat eens los.. en ja hoor! meneer liep de hele woonkamer door, met vallen en opstaan..
    2uur later komt manlief thuis, doet hij het niet meer.. en sindsdien doet hij nog maar 1 stap alleen... ..... jammer.. het ging zo snel dacht ik! hahaha

19. Skye

Skye Niet meer actief

Mijn meisje heeft een week of 2 geleden haar eerste losse stapjes gezet en loopt nu wel een paar meter los. Maar kruipen en langs randjes lopen is toch nog steeds een stuk makkelijker! Dus ik ben benieuwd wanneer ze echt alleen maar los gaat lopen en het kruipen achter haar laat!

20. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Hier is het kruipen pas helemaal weggegaan toen ze zelf kon gaan staan zonder iets vast te pakken. Daarvoor kroop ze verder als ze midden in de kamer viel..

Deel Deze Pagina