Low budget Canarische eilanden 2021

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door 1981Mama, 30 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1981Mama

    1981Mama VIP lid

    8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Ladies!

    Wil graag volgend jaar een paar dagen zonder kids weer low budget op vakantie. Naar de Canarische eilanden (liefst geen druk toeristisch gebied)
    Transavia heeft (begrijpelijk) zijn tarieven omhoog gedaan, maar ik zie bij bijv easyjet wel goedkope opties ;) we wonen dicht bij Amsterdam maar evt kunnen we ook naar Duitsland rijden als dat goedkoper is.

    Autohuur ter plaatse komen we wel uit (sunny cars of korting via lokale verhuurder).

    Maar soms weet je niet wat je voor hotel boekt. We hebben vorig jaar 1 meevaller gehad en 1 flinke tegenvaller (met mieren enzo). Een tent is geen optie medisch gezien. Een hostel zou evt wel kunnen of airbnb ofzo. Als er maar een dak is en geen kakkerlakken ;)

    We vliegen met alleen handbagage (ik mag een extra tas vanwege medische apparatuur).

    Graag hoor ik jullie allerhande tips om alles zo goedkoop mogelijk te houden.
     
  2. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Het is best een eind vliegen, ik dacht ook, doen we even....not. Op de heenweg hing er ergens onweer, moesten we omheen, waren zo 5 uur onderweg. Dus dag 1 is al weg, wij ging 15 dgn, maakte niet zo uit, maar jullie willen enkele dagen als ik het goed begrijp? Mss is Ibiza of Mallorca een beter idee? Op Ibiza heb je ook de leukste airbnb’s in Eivissa zitten. Je huurt een scooter, doet boodschapjes bij de Lidl en chilllluh maar :cool:
     
    Zulema en Dubbelgeluk vinden dit leuk.
  3. MevrouwH

    MevrouwH Fanatiek lid

    5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    Geen kakkerlakken op de Canarische eilanden kan niemand je garanderen. Canarische eilanden staat daarom bekend en vooral gran Canaria. Wij zaten in een heel goed beoordeeld all in vakantiepark maar ik had ze evengoed nog binnen ondanks dat het superschoon was. Komen zo onder de deur doorgewandeld en Savonds zitten er een hele hoop in het gras ;) nou hadden we geen kolonies binnen maar af en toe eentje maar goed, je moet het wel weten denk ik.

    ik zoek vaak of vlucht en hotel apart. Dat hebben we naar Gran Canaria niet gedaan maar vorig jaar naar Kreta wel en dat scheelde wel een paar honderd met het reisbureau. Heb wel echt avonden gezocht totdat ik zeker wist dat ik het goedkoopste had gevonden. En dat de accommodatie geen smerig bouwval was.
     
  4. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Nou ik heb toch echt geen 1 kakkerlak gezien eig XD Wij zaten in het Bull Dorado in Arguineguin. Was voor de rest ook niets anders te zien in dat dorp maar oké :roflmao:
     
  5. MevrouwH

    MevrouwH Fanatiek lid

    5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    H
    Op Lanzarote en fuerteventura heb ik ze ook gezien maar had ik ze niet in de kamer. Wel veel op straat en sommige zijn echt heel erg groot. Om het nog veel erger te maken het verhaal, op Lanzarote had ik zelfs een dode in mijn eten in een restaurant.

    Moet er wel bij zeggen dat dit wel erg toeristische gebieden waren.
     
    Cindy1977 vindt dit leuk.
  6. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    OMG in je eten! Wat erg! :|

    Ik was erg ziek vorig jaar op vakantie daar, zwangerschap die eindigde in een drama. Dus wij zijn amper het hotel afgeweest, en dat hotel lag superrrr rustig, dus mss dat dat het was?

    Wat we wel allemaal hadden.....ontstoken ogen. Mijn vriendin zat in een Bull hotel een stukje verderop en hun hadden precies het zelfde. Een aardig meisje van het personeel zei dat dat “normaal” was bij hun. Ik vond het wat minder normaal dat we direct na het landen op Schiphol maar de hap konden voor ab zalf in onze ogen :confused:
     
  7. Annie82

    Annie82 Fanatiek lid

    27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Maar mijn idee is er weinig low budget op de eilanden... je zou airbnb kunnen proberen?
     
  8. gerdia

    gerdia Bekend lid

    1 sep 2011
    795
    351
    63
    Vrouw
    Wij zijn vorig jaar op Tenerife geweest in appartementencomplex Casablanca. Super goedkoop, maar ook heel schoon een super ruim opgezet, echt een aanrader.

    hier viel het vliegen mij enorm mee en in april echt heerlijk weer gehad!
     

Deel Deze Pagina