Luchtbel..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Pam, 2 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pam

    Pam Actief lid

    14 aug 2006
    275
    0
    0
    Ik ben nu bijna 30 weken zwanger en vanmiddag voelde ik heel laag in de onderbuik druk en ff later leek het alsof er iets ging knappen.. Als een luchtbel zeg maar.. heel appart.

    vanavond gebeurde dit weer 2 keer.

    Dit is mijn tweede zwangerschap en ik ken dit niet van mijn vorige zwangerschap.

    Hebben jullie dat ook weleens? En dan bedoel ik niet in de begin van de zwangerschap dat je van die plopjes voeld.. Dat gevoel ken ik..
    Ben wel benieuwd wat het is :)
     
  2. aafje87

    aafje87 Actief lid

    11 jan 2007
    223
    0
    0
    ICT Medewerkster
    Voorburg
    hoor je er ook geluid bij? Ik herken het gevoel maar had er ook gelijk een knappend geluid bij(afof je een takje breekt)
    Het is volgens mijn VK een handje die iets te vlug en te krachtig langs de vliezen gaan, met dat geluid en gevoel als reactie.
    Overgens kunnen je vliezen er niet van breken volgens haar.
     
  3. Pam

    Pam Actief lid

    14 aug 2006
    275
    0
    0
    Ja volgens mij wel.. het gebeurt ook als de beeb zich druk beweegt..
    Ik moet dinsdag naar de vlos..

    Gister avond dacht ik ff dat ze misschien al aan het indalen is. Het is wel vroeg.. maar had eens rond gelezen hier..

    Heb ook last van de liezen en ineens weer afscheiding.. las dat dat ook met indalen te maken kan hebben.
    De beeb ligt in ieder geval al wel minimaal 14 weken met het koppie tegen mijn schaambeen aan.. dus het zou opzich kunnen.

    Moest gister avond 9 keer plassen :confused:

    Dinsdag moet ik naar de vlos toe. Dus nog ff dan zal ik het haar ook nog eens vragen.

    Bedankt voor je reactie!
     
  4. Pam

    Pam Actief lid

    14 aug 2006
    275
    0
    0
    Ohh en Aafje.. Succes met de laatste loodjes!
    Hopelijk laat hij/zij niet lang meer op zich wachten :D
     

Deel Deze Pagina