Oké.. Mijn zusje regels mijn babyshouwer... Nou vroeg ze aan mij of ik 2 dingen zelf wil regelen... Een lijstje samen stellen met wie ik wil dat er komen.... En een lijstje met wat ik graag wil hebben.... Dat is dus het probleem Nu ben ik dus aan het na denken maar op de simpele dingen na heb ik geen idee.... Hebben jullie dingen gekregen op de babyshouwer of na de geboorte waar van jij zegt JAhhh dat vond ik leuk om te krijgen.... Ik krijg een meisje dus dat is in ieder geval een stuk makkelijker bedenken.. Alle hulp en ideeën zijn welkom.... Thanks alvast.
Boeken!! Speeltje voor aan de maxicosi Regenhoes maxi cosi Kraambezoekboek Badcapes Doosje voor billendoekjes Accessoires kinderkamer Luiers?! Kleertjes als je nog niet veel hebt (wel smaakafhankelijk) goede verzorgingsproducten
euhm ik denk even na draagdoek sock ons dooky muziekdoosje cosibee (pittenzakje) domoor beker wikkeldeken leren slofjes Bug Pod hangmatje in de box kipiis bib clip boek baby eerste jaar
Thanks meiden... De zelf invul boeken stonden al op de lijst... Ga ik eens de dingen googlen die ik niet ken die op de lijstjes staan.... Meer lijstjes graaaaaaaaag!!!!!
Bv van die handed by mandjes in de kleur die jij wilt. Lakentjes. Muziekmobiel Fotoboek Luiertas Knuffels Magnetronsterilisator. Dit zijn de dingen die ik 4 jaar geleden heb gekregen op mijn babyshower. Jij kan dit ook op je lijstje zetten en natuurlijk ook. Kleur en of merk die jij wilt hebben. Verder moet iedereen ff je zusje aangeven wat zij gaan kopen en of gekocht hebben. Je wilt niet allemaal dezelfde cadeautjes krijgen. Is er iets boven het budget kunnen ze ook samen doen. Bv 2 dames die samen wat voor je kopen.
Zonnebrandcreme voor baby,s Dooky Slaapzak Slabbers Leesboekjes Muziekmobiel Babygym Zwemkleding voor als je wilt gaan babyzwemmen Sokjes van de kruidvat (deze zakken namelijk niet af) Snoozebaby trendy wrapping ( fijn voor in de wagen , maxi cosi, en als wikkeldeken kunnenbze erg lang in) Tutteldoekje Zonneschermpjes voor in de auto Ik had er bij mij op het lijstje foto,s van de spulletjes bij gedaan dienik van een speciaal merk of kleur wilde hebben
misschien zijn sommige al genoemd, maar ik heb op verlanglijstjes staan: verzorgingsproducten Sophie de giraf slabbetjes \ dooky boekjes tandendoosje gipsafdruk sock-on slaapzak winter of zomer draagdoek wikkeldeken zwemkleding laarsjes speelgoed servies rompertjes grotere maten slofjes skipakje ook mooi cadeau is voetenzak als lodger bunker ofzo
zilvere rose 1 jaar fotolijstje leuke speeltjes voor in de box kado bon voor canvas doek. leuke kleertjes loopwagentje /duw wagentje leesboekjes zwitsal parfum voor mama zwitsal spulletjes voor de baby
Ik moest ook een lijstje samenstellen. Ik heb express dingen erop gezet die ik graag wilde hebben, maar die niet per se nodig waren (ik ben van het ruim plannen en was bang dat ik anders op het laatste moment nog belangrijke spullen zou moeten kopen). Op mijn lijstje o.a: - Speeltjes/ knuffeldoekjes - Extra monddoekjes/ hydrofielluiers/ slabbetjes - Nachtlampje voor de babykamer - Wikkeldeken en verschoonmatje snoozebaby - Extra deken wiegje van Nijntje Luiers (luiertaart), boekjes, kleding, verzorgingsproducten heb ik gekregen, ook al stond het niet op het lijstje. Ik had expres geen kleding/ zwitsal/ etc. op het lijstje gezet, omdat ik weet dat mensen toch wel hiermee aankomen (of het er nou opstaat of niet). En ik heb het gevoel dat, zodra ik bijvoorbeeld kleding op het lijstje zet, we bijna alleen maar kleding krijgen. Ik heb een lijstje aangemaakt op lijstje.nl en deze is gebruikt voor de babyshower en blijft staan voor kraambezoek (wanneer mensen vragen of we speciale wensen hebben kan ik ze doorverwijzen).
Dooky en Sophie zou ik zeker vragen! -Speenkoord -Knuffeldoek (met evt. speenlus) -Badproducten van Lief!