luiers en kosten

Discussie in 'De lounge' gestart door visitor, 6 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. visitor

    visitor Actief lid

    31 jul 2007
    279
    0
    16
    hoi beste mensen,

    ik heb een vraagje wat heeft het jullie allemaal gekost maandelijk pampers voor de kleine ? En welke merk gebruiken jullie en hoe vaak verschoon je de baby per dag ?
     
  2. popje

    popje VIP lid

    20 jul 2006
    7.337
    268
    83
    NH
    35€ per maand of zo..... Ligt er ook aan welke maat je gebruikt en hoeveel je op een dag vershcoond
     
  3. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik gebruik Pampers en die kosten 10 euro een pak.
    Daar doe ik ruim een week mee.
     
  4. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Voor mijn gevoel ben ik minder kwijt. Ik koop altijd pampers in de aanbieding. Drie pakken voor EUR 25,00 of drie halen, twee betalen. In een pak zitten er op dit moment 40 geloof ik. We gebruiken 4 luiers per dag dus doen precies een maand met zo'n actie. Wij zijn dus voor EUR 20,00 of EUR 25,00 per maand klaar. Toen Jarissa kleiner was, gebruikten we meer luiers maar van de kleinere maatjes zitten er ook veel meer in een pak (ruim 50).
     
  5. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Uhm even nadenken, ik gebruik pampers maat 4 en er zitten er 44 in een pak. Daar doe ik ongeveer 2 weken mee. 1 pak kost 10 euro, dus 20 euro per maand ongeveer.

    Als ze kleiner zijn zitten er idd meer luiers in een pak, maar ik verschoonde toen ook veel vaker dan nu, omdat als ze nog zo klein zijn ze snachts nog niet doorslapen, dus verschoonde ik snachts ook nog eens 2 keer de luier. Nu natuurlijk niet meer.
     
  6. yofoda

    yofoda Actief lid

    ik haal de pampers altijd in de aanbieding ik betaal voor 3 pakken pampers 20 euro en ik doe daar twee en halve maand mee ongeveer
    ik weet niet precies hoeveel luiers ik gebruik per dag zal ik is gaan tellen

    groetjes jolanda
     
  7. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Ik gebruik huggies! Een pak 224 luiers voor 40 euro! Laura gebruikt 5 tot 6 luiers op een dag, dus heb voor 5 weken luiers!
     
  8. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Rond de 30 euro per maand, maar het ligt dus aan het nr van luiers en het merk.
    Ik gebruik kruidvat merk voor Yildiz.
     
  9. joyo

    joyo Bekend lid

    4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Zelf haal ik altijd de luiers die in de aanbieding zijn...
    Maar het leifst heb ik huggies. Die zijn vaak bij de etos en albert heijn in de aanbieding. 3 pakken halen en 2 betalen. En dan ben nog geen 20 euro kwijt. Deze week zijn weer in de aabieding bij de etos. Dus heb alweer 3 pakken opgehaald. En dan haal ik vak voor het eind weer 3 pakken dan kan ik er voorlopig ff weer tegen.

    Gemiddeld gebruik ik 5/6 luiers.
     
  10. Jusi

    Jusi VIP lid

    4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik heb altijd gedacht dat luiers veel duurder waren.
    Het valt me nog mee dus! :)
     
  11. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    pampers zijn iedere week zowat ergens in de aanbieding. deze week bij trekpleister, vorige week bij etos. en dan 3 pakken voor 19,95, daar doe je heel lang mee.
    ik heb al een paar keer een bon gehad waarmee ik 10 euro terug kreeg als ik de kassabon opstuurde naar pampers nadat ik 3 pakken had gehaald. ook nadat ik 3 pakken voor 20 had gehaald kreeg ik nog die 10 euro retour. dus ikheb al 3 keer 3 pakken voor eigenlijk 10 euro gehad

    het hoeft dus niet veel te kosten

    en kruitvat luiers staan ook heel hoog in de testen. veel kinderdagverblijven werken er ook mee
     
  12. joyo

    joyo Bekend lid

    4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Verder kun je bij de etos babayzegels sparen. Als je er 14 hebt kun je 2,50 korting krijgen of andere artikelen gratis. Maar vaak lever ik ze dan in bij de luiers. Ook al zijn ze in de aanbieding. Die korting gaat er dan nog wel af. Dus inplaats van 19 euro betaal je dan nog maar 16,50 voor 3 pakken luiers.

    Die zegels krijg je bij een besteding vanaf 5 euro en dan wel op baby artikelen.
     
  13. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    als je 3 van die spaarkaarten vol hebt krijg je ook een groot pak etos luiers gratis. deze luiers zijn ook goed
     
  14. sim

    sim Niet meer actief

    inderdaad lidle en kruitvat luiers zijn heel goed, denk dat je gemiddeld op 30 euro in de maand uitkomt..
     
  15. Coco

    Coco VIP lid

    31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik vind dit wel een goede vraag van de topicstartster. Had altijd gedacht dat het duurder zou zijn, maar het valt me alles mee...
     
  16. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    hmm www.watkostenluiers.nl :)

    dan krijg je elke week de aanbiedingen van luiers en billendoekjes gemaild

    hier nog geen luiers in gebruik dus kan weinig zeggen over het verbruik

    maar vind het wel handig om te weten waar ik ze moet halen :)

    nu nog even uitvissen welk merk we het fijnst vinden natuurlijk...
    iemand daar nog tips voor?
     
  17. Niet meer actief

    het is idd ook maar net welk merk je neemt.. ik koop ze bij de aldi.. het kost 9.95 voor 62 luiers..


    Ik doe met 1 pak bijna 2 week dus ben ongeveer 20,- kwijt in de maand..
     
  18. Ranjeewha18

    Ranjeewha18 Niet meer actief

    ik koop ze ook bij de aldi..!
    ik vind ze erg goed en kosten niet duur
     
  19. cimbomlu

    cimbomlu Fanatiek lid

    13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Hier tevreden met Lidl luiers: 50 in een pak (maxi, 7-18 kg) en dat kost 7,65.
    Ik verschoon bij elke voeding, dus 5x per dag, met een pak doe ik dus 10 dagen.
    In een maand gaan er 3 pakken doorheen, dat is 3x7,65=bijna 23 euro dus.
     

Deel Deze Pagina