Luxemburg, camping Birkelt

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door tumtummetje, 27 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tumtummetje

    tumtummetje Fanatiek lid

    8 jul 2006
    1.763
    1.513
    113
    In 2016 zijn wij al een x op deze camping geweest. Het is geen hoogstandje maar wij vonden luxemburg erg leuk. Dus willen we hier weer heen komende zomer. Maar camping lijkt nog groter geworden.
    Welke plek raden jullie aan een welke accommodatie?
    Die ingerichte tenten van Vacansoleil lijken mij ook leuk, maar lijkt wel ver lopen.

    Iemand ervaringen?
     
  2. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    2.928
    2.383
    113
    Nee, hebben 2 jaar geleden ook getwijfeld tussen die en Fuussekaul, maar uit eindelijk voor Fuussekaul gekozen omdat die wat kleinschaliger oogde... Was uiteindelijk toch wat groter als verwacht, maar wel heel leuk!
     
  3. nicole18

    nicole18 Fanatiek lid

    20 nov 2013
    4.486
    1.087
    113
    Wij zijn er afgelopen zomer geweest.
    Wij zaten in een sta caravan van Vacansoleil. Wij zaten aan een lange doorgaande weg.
    Prima plek en prima camping maar vonden het geen super hoogstaande geweldig camping.
    Al werkte het weer ook niet echt mee, bijna iedere dag wel een mega bui gehad
     
  4. tumtummetje

    tumtummetje Fanatiek lid

    8 jul 2006
    1.763
    1.513
    113
    Wij zijn er in 2016 geweest en wij hebben een week heel mooi weer gehad. Dat maakt het stukken leuker. Her grote nadeel van Luxemburg. Het kan echt super wisselvallig zijn.
    Ik vond het wel heel mooi en schoon.
    Ik heb sowieso een week in Nederland geboekt dus vind het wel leuk om nog een andere omgeving
    Weet je zo nog welk type caravan?
     
  5. luca75

    luca75 Fanatiek lid

    14 aug 2013
    4.828
    3.473
    113
    Afgelopen zomer en de zomer ervoor geweest. Eerste keer via booking.com. Tweede keer via Roan. Roan heeft altijd wel leuke plekken. We hadden de excellent lounge. Veranda volledig overkapt met een loungebank. ik zou zeker kijken voor een accomodatie met een volledige overkapping. We hebben allebei de jaren erg wisselvallig weer gehad. Afgelopen zomer was het gewoon echt koud.
     
  6. nicole18

    nicole18 Fanatiek lid

    20 nov 2013
    4.486
    1.087
    113
    Dat is idd het nadeel van Luxemburg, wisten we ook van te voren natuurlijk.
    Wij vinden de omgeving wel erg mooi, genoeg gezien en gedaan. Vervelen hoeft niet daar.
    Wij hadden een 6 persoons caravan van Vacansoleil met airco.
    Wij hopen komende zomer weer wat verder van huis te kunnen, zodat we een grotere kans hebben op mooi weer
     

Deel Deze Pagina