Oh oh oh meiden ik word heeeeelemaal gek van maagzuur! Ik voel me er gewoon onwijs beroerd van! Ik heb al een drankje van de verloskundige gekregen...die helpt ook voor een klein half uurtje maar daarna komt het 2x zo hard terug Drink alleen maar water...geen koolzuur, eet gezond en helemaal niet vet en eet steeds kleine beetjes zonder kruiden. Vooral 's nachts is het zoooo erg...word gewoon elk uur wakker en dan moet ik ook echt 5 minuten rechtop zitten, een fles water leeg drinken en weer zo'n dopje met dat drankje... Iemand nog nuttige tips?
bij mij heeft antagel super geholpen! NIEt te vekrijgen bij de drogist maar wel bij de apotheek zonder recept.
Dat heb ik ook heel erg.... wat kan helpen is watermeloen eten of gele (vanille) vla.. dan zakt het zo weer weg
Antagal Melk drinken Ietsje hoger slapen, bijv op voedingskussen of een 2e kussen onder je hoofdkussen.
bah dames, ik heb er nu al last van, eerst misselijk en nu maagzuur. Ben benieuwd hoelang dat gaat duren.
nou ik heb ook antagel het help geen zak hier. ik moet maandag weer naar de vk dan vraag ik het wel wat ik nu nog kan doen
Die heb ik dus ook nu...helpt ook niet meer bij mij... wat een drama he... Hoger slapen doe ik ook al... Maja een meloen gaan opeten midden in de nacht lijkt me ook weer zo wat Ga maandag naar de apotheek...en neem alles mee wat ze ertegen hebben ik meen het echt...ben t zoooo zat die maagzuur!
ik heb ook last van maagzuur. Normaal al, maar nu helemaal. Ik neem gewoon rennie, en dat werkt bij mij heel goed. En je mag het gebruiken tijdens de zwangerschap.
rennie mag ik helaas niet gebruiken van de verlos omdat rennie weer slecht is voor je maag neem je het vaker als 4 keer per dag.en aangezien ik toch echt 24 uu per dag las heb.heeft het helemaal geen zin.die meloen werk hiet ook wel even maar ja ik word meloen zo zat ne een dag ik slaap hoger ik eet vla ik doe alles wat je er tegen kan doen en nog helpt het niets
Hallo, bij mij werken die drankjes ook niet, en ik heb Regla-ph kauwtabletten ontdekt, gebruik het alleen als het nodig is en bij mij helpt het prima, zeker om de scherpe pijn weg te nemen.Gewoon bij de drogist te verkrijgen succes en sterkte
weet je wat het is kikker het is allemaal zo vies maagzuur is vies maar die drankjes en tabletjes ook.die antagel ook het is net of je een operatiekamer in slikt (ik kreeg de zelfde smaak ik me mond als in het ziekenhuis)
- geen zwarte thee drinken voor het slapen gaan - nog een kleine wandeling maken voor het slapen gaan of na het eten Hmm verder weet ik het ook niet. Ik heb er ook last van. Zelfs na een slok water. Heb ook alles al geprobeerd, maar weet ff niet meer zo 123 een oplossing. Misschien iets homeopathisch?
na 8uur niks meer eten,sommige vinden vanillevla helpen, vetarm eten, letten op koolzuur en zure sappen/zuur eten. en niet te veel warme melk dat kan t zuur ook opwekken! Antagel.... Blehhh 1 keer op en kotste n uur later bijna mn maag uit man! rotspul! Ik heb er 1 keer zoooo last van gehad dat we s'nachts na de HAP zijn gegaan, alleen die kon niks doen behalve advies geven over je hoofdeind hoger, melk drinken. 't enige wat hielp was paracetamol(met mate nemen he) maar daar was de HAP niet voor maarja scheit hoor wist mezelf geen houding te vinden! Nou eh, iig succes ermee en je bent niet de enige misschien maakt dat t wat dragelijker!
Ik heb er ook enorm last van. Heb er (wss volgens HA) "wondjes"van in mijn maag gekrege n en heb nu echt drukpijn op mijn maag. Heb tijdelijk zuurremmers die ik moet gebruiken. Heb trouwens net een topic geopend. Heb daarnaast ook Antangel gekregen, maar nog niet gebruikt...