Heb een vraag... Kun je met 14-15 weken van binnen de kleine al voelen? Ik zou zweren dat ik gister iets voelde waarvan ik meteen dacht: dat is ie! (soort instinct of zo) Ik kan moeilijk uitleggen wat het was...voelde op 1 plek iets en dat duurde een paar seconden, en het was diep vanbinnen / verweg ofzo(weet niet hoe ik het anders moet uitleggen) Heeft iemand dit ooit gehad of ooit van gehoord? groetjes
Ja hoor dat kan, een vriendin van me voelde ook bij 14 weken al beweging. Zelf voelde ik rond de 15-16 weken en wist meteen dat dit de baby was Geniet ervan!
Ja! Dat kan zeker! Ik had het ook, maar dacht dat ik het zo vroeg nog niet kon voelen. Pas met 17 weken voelde ik voor het eerst echt schopjes!
Met mijn eerste (gezonde) zwangerschap voelde ik al met 17 weken beweging (waarvan ik wist dat 't m'n dochter was) Deze zwangerschap voelde ik al met 12 wegen beweging! 't Is niet zo regelmatig en vreselijk hard maar 't is wel beweging! Dus ja.. 't kan! Geniet er maar lekker van!
ja hoor dat heb ik ook ik voelde het ook al met 15 weken...iedereen zegt nou jij bent er vroeg bij... Maar wat je zegt moederinstinct.... vertrouw daar maar op.. bij mij is het net alsof er een veertje in mijn buik wordt gestreken geniet er maar van doe ik ook
ik heb afgelopen vrijdag ook voor het eerst iets gevoeld...zooo mooi! Ik was toen 16 erkrn....geniet er maar lekker van, ik vindt het heeeeeerlijk!
Idd heerlijk...kan na jullie antwoorden dus wel zeggen dat ik idd de kleine heb gevoeld. Ging er al vanuit dat het 'hem' was, errug gaaf. Raar ook dat je dan zo maar denkt: ja dat is ie! Moederinstinct is inderdaad een goede verwoording! Succes iedereen fijne kerst!