Maand na miskraam positieve test

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door JippieJeejOle, 20 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JippieJeejOle

    28 jun 2020
    96
    108
    33
    Vrouw
    Met een verleden in het ziekenhuis en keurig aan de pil, had ik opeens 4 dagen na nod op 28 juni een positieve test in handen. Onwerkelijk, shock, maar oh zo blij! Helaas is het op 21 juli misgegaan en heb ik dus een miskraam gehad. Wat deed dit pijn. Wat een verdriet! Maar niet bij de pakken neer gaan zitten. Vriendlief stelde voor om de pil maar gewoon te laten voor wat het is en we zien dan wel wanneer het weer raak zou zijn.
    Ik besloot een week na de mk toch een zwangerschapstest te doen. Omo wit! Voor mijn idee geen HCG meer in mijn lichaam. Paar dagen later nog een test ook omo wit. Dus alle vertrouwen er in dat het er echt uit was. Ik kan normaal de klok er op gelijk zetten wanneer mijn menstruatie begint. En als ik door tel van mijn laatste menstruatie (26 mei) voor de positieve test, kom ik op 21 juli uit dat er wanneer ik niet zwanger was, weer ongesteld moest worden. Nu was dit dus een miskraam. Verband? geen idee. Dus 2 weken er na even een paar ovulatietesten gedaan, mooi oplopend en de laatste echt knallend. Dus vriendlief en ik besloten een gokje te wagen. En vanmorgen, 1 dag voor nod een positieve test.

    Begrijp me niet verkeerd, ik snap dat de hele cyclus op zijn gat ligt bij een zwangerschap en miskraam. Maar vind dit allemaal wel heel toevallig. Week voor 28 juni, zaterdag migraine en de zondag er na positieve test. Afgelopen zaterdag migraine, en vandaag positieve test. Miskraam op de dag dat ik anders mijn menstruatie zou hebben, alsof ik gewoon weer keurig in mijn cyclus zou zitten lijkt het wel.

    Wat denken jullie? Ik vind het nog te vroeg om de vk te bellen. En heb geen idee of een zwangerschap zo snel na een miskraam kan. Daarbij wil ik mijn "vorige" vk niet bellen omdat ik daar heel vreemd behandeld ben en daar niet naar terug wil.
     

Deel Deze Pagina