Maar 2 dagen ongesteld?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bobi, 7 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bobi

    Bobi Actief lid

    3 apr 2010
    105
    0
    0
    Snap er niets van...
    Na een normale cyclus 2 dagen ongesteld geworden. Echt rood bloed.
    Op de 3e dag een ieniemienie beetje. En dag 4 en 5 helemaal niets. :(
    Iemand hier ervaring mee?
     
  2. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    Het wisselt bij mij ook af en toe. Afgelopen keer was ik ook vrij weinig ongesteld (naar mijn idee), maar helaas niet zwanger.

    Mocht je twijfelen, dan kun je uiteraard altijd een testje doen.
     
  3. Sanne1975

    Sanne1975 Fanatiek lid

    20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Ik ben altijd maar een dag of 2 a 3 ongesteld, echt heel raar. Hoop niet dat dat iets negatiefs betekent voor mijn vruchtbaarheid.......
     
  4. Ik ook altijd maar zo kort! En ik heb een heerlijke dochter rond"lopen" hier! Ik heb het ook wel eens aan de gyn gevraagd, maar hij zei dat het geen probeem is (of iig hoeft te zijn)!
     
  5. Sanne1975

    Sanne1975 Fanatiek lid

    20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Gelukkig maar, dat geeft weer een beetje hoop!!
     
  6. Tuurlijk! gaat vast helemaal goedkomen!! (en de rest vraag je maar in het 30+topic hoor;))
     
  7. goofychick

    goofychick VIP lid

    31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja!!!
    Deze ronde heb ik voor mijn NOD al positief getest, licht maar positief. Maar kreeg op mijn NOD last van bloedverlies, echt gewoon bloed, goed rood, en wat bruin verlies. Zoals mijn ongi altijd begint.
    Echter kwam het en ging het op de dag. Had er niet de hele dag last van en veeeel minder dan normaal, kon het met een inlegkruisje af.
    En het was zondagmiddag begonnen en eindigde dinsdagochtend, al met al bijelkaar 24 uur bloed verlies gehad als je het bijelkaar opteld.
    Dus tja, het kan. Als je twijfelt moet je gewoon even een test doen.
    Oh zie overigens mijn banner :D
     
  8. Sanne1975

    Sanne1975 Fanatiek lid

    20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Hi Marjolein, ik zit inmiddels ook op het 30+ kippenhok:D
     
  9. Chrisie

    Chrisie Fanatiek lid

    16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    ik had laatste ongestelldheid ook maar 2 dagen daarvoor 7 dagen en daarvoor 5 dagen.
    Dus heel wisselend. Maak me er niet zo druk om.
    Me lijf is nog aan het ontpillen, denk ik.
     
  10. Sanne1975

    Sanne1975 Fanatiek lid

    20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Ik ben al ruim 1 jaar van de pil af, maar toch iedere keer maar 2 a 3 dagen ongesteld......
     
  11. Bobi

    Bobi Actief lid

    3 apr 2010
    105
    0
    0
    Dag meiden,

    Maak mij er ook niet druk om, maar was dit keer gewoon vreemd. Elke keer 5 tot 7 dagen en nu opeens maar 2. Gisteren toevallig nog een dagje ongesteld. Ach, 't zal wel goed komen! ;) En het is wel wat makkelijker :)
     
  12. Bibi26

    Bibi26 Fanatiek lid

    20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ik had het de laatste keer ook. Twee dagen echt rood bloed en daarna af en toe nog wat bruin. Kan schijnbaar inderdaad geen kwaad. ;)
     
  13. Ingrid82

    Ingrid82 Actief lid

    11 aug 2009
    236
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb heel m'n leven al een menstruatie van 2 a 3 dgn, met en zonder pil. Heb me er eigenlijk nooit druk om gemaakt, vond wel dat ik een mazzelpik was haha.

    Als je altijd langer ongesteld bent en nu maar heel kort betekend het misschien wel iets.. :) Heb je al een test gedaan??
     
  14. leonieke

    leonieke Niet meer actief

    Laatst nog in een ander toppic overgehad en uitgezocht, menstruatie tussen 2 en 7 dgn is normaal.
    Ik zou best een beetje blij zijn met zo'n korte ongi!
     

Deel Deze Pagina