Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hoi hoi,

De nachten gaan op zich goed alleen nu wordt Dinja tussen 5 en 6 wakker. Gelukkig gaat ze na wat drinken wel weer slapen!
    Verder druk op school dus vandaar een paar dqgen niet geweest.
    Vriendin is donderdagavond bevallen van haar 2e dochtertje Livia. Dus binnenkort op kraamvisite.
    Jac is weer werken....druk druk druk!

Anniek heel veel plezier! Gaat vast erg gezellig worden!

Juut al lekker druk geweest met de kids!!

Sandra lekker zeg uitslapen tot 9 uur! Veel plezier met Miranda en Joris.

Leuke foto's gezien van Joris en Miranda, gave jurk hoor!

2. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    mooie naam carla!
    en suc6 et de drukte :(

3. Classic

Classic Niet meer actief

S is alleen maar boos aan het doen. klimt op R pakt alles af van R..
    Ik waarschuw dat hij dat niet mag doen en als hij dat nog een keer doet naar de gang moet. en vervolgens springt hij er weer meteen op. Ik zet hem dus op de gang. Hij boos, Gaat slaan schreeuwen, duwen, naja je begrijpt wel dat hij boos is. Als ik naar de huiskamer loop, staat hij er al! Dus ik breng hem steeds naar zijn stoel. Na 3 keer, gaat er een steeds een minuut bij.
    dat gaat door tot 7 (tja tot tien vind ik zielig) vervolgens zet ik hem ondere de koude douche! om af te koelen, (dat hielp in het begin.. maar nu, loopt hij alleen maar te gillen dat hij geen Natte haren wilt..! en wordt ook niet rustig..Dit kan dus gewoon uren duren.

De manier van Mannetjelief is, dat hij hem 3 keer op het stoeltje zet. en bij de vierde keer negeert. (S. mag dus rondlopen,door de huiskamer liggen op de vloer) vervolgens gaat hij naar S. toe en zegt wat hij verkeerd heeft gedaan, en evtueel sorry zeggen tegen de persoon. (voor mij voelt dat een beetje als Sorry tegen S. zeggen omdat wij hem naar het stoute stoeltje zetten) Het helpt inderdaad, binnen een uur rustig :D. maar heeft geen notie van wat hij nou wel of niet mag doen!
    Maar wat dient het stoute stoeltje dan voor???? als hij toch genegeerd rond mag lopen! S. Vind het echt niet erg, desnoods gaat hij liggend met een trein spelen.!! papa en mama komen toch zo om te zeggen dat ik dat niet mag doen bladiebla (dat hoor ik hem denken :()

De onderburen zullen ook wel denken dat ik hem mishandel, want dat geschreeuw en gegil van S.is door de hele flat te oren (manlief, is altijd al bang geweest, dat mensen hem raar aankijken, op straat durft hij S. ook niet terecht te wijzen, en tilt hem desnoods ook nog op!)
    dus Manlief, zou dat dus nooit doen!
    i

4. poezj

poezj Lid

20 feb 2008
    82
    0
    0
    Student / verkoopmedewerkster
    Weesp
    Lieve amber,
    volgens de theorie van het strafhoekje zou je toch vol moeten houden en hem toch steeds op de stoel moeten blijven zetten. De tip die ik ooit kreeg van mams is dat je er wel voor moet zorgen dat je hem in de gaten kan blijven houden (dat hij dus niet in zijn kamer kan gaan spelen)..
    het enige dat ik kan zeggen en wat ik altijd zeg tegen je: je doet het echt wel goed schatje, hou vol! Je kan het...

ik zou verder zelf ook niet weten wat ik zou moeten met S als hij een woedebui heeft.. heb t wel eens meegemaakt bij hem, dan is hij echt heel erg boos.. phoei!

anniek, wat leuk dat jullie gaan trouwen!! gefeliciteerd!:D

Carla, gefeliciteerd met t kindje! mooie naam! k vind kraamvisite altijd zó leuk!!:D

verder geen reacties,
    ben net terug van werken (BellSell, callcenter) en heb een hele saaie dag achter de rug.. 1 ding verkocht (NUON) en voor de rest alleen maar mensen aan de tel gehad die geen interesse hadden..
    vanavond verjaardag van schoonpaps, blijven slapen daar en morgen huishouden doen..
    vanaf maandag zijn mijn schoonouders een week op vakantie (Texel, daar gaat schoonpaps een sprong uit een vliegtuig doen.. SPANNEND!!) dus slaap ik de hele week bij kev, lekker oefenen voor samenwonen:D

nu nog even huiswerken en dan een avondje niets doen(alleen ouwehoeren;))

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Even snel een teken van leven...Om 11 uur waren we bij Sandra. Helaas alleen zonder vriendin, die kon plots niet meer mee. Heel jammer, ze wilde het liefste dat we de datum verzette, maar ik wilde echt heel graag gaan dus we zijn ook geweest. Was weer heel gezellig en Joris deed volop mee voor de foto's gelukkig. Heel anders dan vorig jaar. Wel veel gemaakte lachjes, maar volgens mij zijn ze erg leuk geworden. Ben natuurlijk heel benieuwd :D Daarna doorgereden (met Sven en mijn broertje die op het laatste moment wel mee wilde) naar de stad gereden daar. Ook erg gezellig en bij een winkelcentrum binnen kreeg ik champagne haha. Was heropening daar van dat stukje. Was erg gezellig in de stad en we eindigde daar bij de mcdonalds. Toen door naar de auto en richting huis. Om 5 uur waren we thuis, toen snel de taart naar de jarige brengen die ik gisteren had gemaakt, daarna door naar mijn vader voor foto's te brengen en nu bij mam en zometeen door weer naar de jarige de verjaardag vieren... Hele drukke dag dus, maar wel een gezellige ;)

6. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    even snel hier, net finale xfactor gekeken.
    vandaag lekker dagje, met mn broer even de stad in en nieuwe schoenen gekocht voor mij. lekker bij laplace gegteen en gedronken. toen thusi nog wat in de tuin aagekeuteld, kids helemaal blij wibra zandbakspeeltjes en ze waren gewoon erg makkelijk en lief. lekker frietjes op, daarna wilde yara in de regen (?) maar die was zo weer binnen haha..
    ze zijn lief gaan slapen

miran fijn dat het zo leuk was bij san, ik ga snel ook weer! ben erg benieuwd nr de resultaten! jammer van je vriendin
    en wauw champagne tijdens het winkelen dat doe je goed! wel een druk dagje!

floor lekker een oefensamenwoonweekje, leuk! en ja zo werken en niks verkopen is wel saai werken dan

mommie mannen hebben altijd moeite met dwarse kinderen, hier ook één hoor..zeker in openbare gelegenheden..kiest dan ook vaak om ze hun zin te geven
    maar sterkte met je dwarse s-je, het zal vanzelf minder worden en ik hoop dat dat snel is!

oe anniek leuk! Wat ben je gana doen en hoe was het?

Carla fijn dat de nachten wel oke gaan dan! En leuk een meisje voor je vriendin!

7. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Juut klinkt als een heerlijk dagje!

Hier vanmiddag nog even naar m'n ouders geweest en daar mee frietjes gegeten. Kids lekker op tijd in bed.
    ik duik er ook zo in!

Anniek heb je een leuke dag gehad???

Miranda ben beniuwd naar de foto's!
    Ik wil binnenkort ook weer een shootje laten maken!

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ben ik ook weer. Nu lekker vanuit bed. Net thuis van de verjaardag. Was gelukkig nog geslaagd ;)

@ Carla -> wat een leuke naam voor dat kleine meisje zeg, ook apart, livia, leuk hoor! En fijn dat de nachten alleen maar beter gaan... Gaat ook steeds op en af hé? Nu dus hopen dat het zo door blijft gaan!

@ Marijke -> hoe is het daar? En met het eczeem van de kinderen? Wordt het nu niet steeds erger, nu het steeds warmer buiten wordt?

@ Judith -> haha, die gekke Yara in de regen. Maar zo te lezen heb je een leuk dagje achter de rug! En jeetje, wat een activiteiten doe jij het 's ochtends zeg! Petje af... Ik krijg dat niet voor elkaar en dan heb ik geluk dat Joris 's ochtends ook altijd rustig wakker wilt worden :)

@ Floor -> hai, welkom terug! En lekker dus een weekje samen met Kevin voor de boeg! Leuk hoor, geniet er maar van!

@ Mommieof2 -> persoonlijk vind ik het van mannetjelief fout dat hij S gaat negeren na 3 keer en dat hij dus mag rondlopen daarna... Misschien toch met zijn 2en doorzetten en hem steeds op het strafstoeltje zetten. Al moet ik zeggen dat het hier soms ook heel moeilijk is. Joris weet heel goed wat de hoek is, maar soms moet ik hem ook 20 keer terugzetten om het duidelijk te maken dat hij erin moet blijven. Wat hier wel eens helpt is negeren, niet aankijken en hem vasthouden tot hij zelf in de hoek blijft... Misschien werkt het voor S ook? Moet wel zeggen dat Joris dan nog bozer wordt, maar op een gegeven moment wel duidelijk is voor hem dat hij echt straf heeft. Maar pff, deze leeftijd is gewoon soms zo pittig, weet er ook alles van... Succes, het is gewoon moeilijk hoor! Je doet hartstikke goed je best hoor ;)

@ Hedwig -> wat vreemd dat het gisteren ineens wel goed ging op de oude voeding... Maar natuurlijk wel heel fijn! Hoe was de dag vandaag gegaan?

@ Lidwina -> hoe is het daar bij jullie?

@ Marian -> en ook voor jou, hoe is het daar?

@ Anniek -> en? Hoe was je vrijgezellenfeest? Flink de beest uitgehangen?

@ Fenniet -> hoe is het met de kleine meid? En Noelle al helemaal gewend aan het kleine zusje?

@ Patricia -> hoe is het nu met de kwaaltjes van de zwangerschap? Vind het nog steeds erg gaaf hoor, zwanger van een tweeling!

@ Sandra -> nog een leuke middag gehad?

Weer eens een uitgebreide reactie van deze kant uit... Nu maar hopen dat ik niemand vergeten ben ;) Nu lekker slapen, morgen weer een nieuwe dag!

9. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Goeie morgen allemaal!

Iedereen goed geslapen?

Hier Kyra om 7 uur wakker, en nog een uurtje bij ons gelegen en Dinja slaapt nog steeds vanaf 19.45 gisteravond! Hoor haar nu af en toe dus ze begint wakker te worden!

10. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal.

Hier alles wel o.k. Vandaag een heerlijk rustig dagje, niks gepland. Wat wassen/strijken en opruimen.

@juut, zo te lezen een lekker dagje gisteren. heerlijk he weekend.

@carla, wat fijn dat ze weer beter slapen. Voel je je ook ineens veel beter he.

@miranda, lekker dagje gisteren geweest zo te lezen. Ook wij vonden het gezellig. Vond het leuk te zien dat Sven toch wel heel veel veranderd is naar Joris toe. In positieve zin. Heb nog geen tijd gehad om de foto's op de computer te zetten. Doe is straks even. En wat deed Joris het goed he!!!

@hedwig, hoe gaat het met owen nu? Zit ie nu weer op zijn oude voeding?

@anniek, las ik nou ergens dat de revalidatie afgelopen is? Hoe gaat het nu? Heb je er wat aan gehad? En nu? En je werk?

Gisteren hier ook nog druk gehad. Zouden eigenlijk naar een trampoline gaan kijken, maar is dinsdag bij de makro in de aanbieding. Dus vanmiddag ff naar eindhoven. Jarno wilde naar de modelbouw winkel. Oude hobby die hij weer een beetje op wil gaan pakken. Daarna nog ff naar de ikea en langs schoonouders. Waren pas om 20.00 uur thuis. Schoonmoeder had nog een verrassing. we krijgen de trampoline van hun :) dus dat is wel heel leuk. Anniek hier word het een 2.44 maar dat is al vrij groot op ons kleine plaatsje.

groetjes sandra

11. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Miranda, lief dat je aan me denkt!

Het gaat hier wel goed, de pijnen in mijn buik zijn zo goed als over.

De kinderen hebben nog wel steeds hun buien, vooral Martijn kan er wat van! Ik herken Martijn wel in het verhaal van mommie. Hij luistert dus ook niet als ik hem op een strafstoeltje zet, komt er telkens vanaf en ik weet dan ook niet zo goed wat ik er mee aan moet. Ik heb regelmatig gedacht aan die koude douche maar 'durf' het niet, ik ben bang dat hij dan alleen maar harder gaat schreeuwen en ik er niets mee bereik...?

Bas gaat super, hij slaapt goed en is erg tevreden. Ik heb de bv ondertussen afgebouwd naar 2 keer per dag en ben twee weken geleden ook voor het eerst weer ongesteld geweest. Bas zit nog wel steeds met een late voeding (tussen 23 en 24) maar slaapt dan wel bijna altijd door tot half 8. Dus ik klaag niet....

Verder even geen reacties, ik heb gister bijgelezen maar ben dus alles alweer kwijt, volgende keer beter...

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wij hebben gisteren Justin naar mn zusje gebracht. Toen lekker onverwachts uit eten gegaan en daarna een paar filmen gehuurd. Dus gewoon lekker relaxen. Toen heerlijk uitslapen tot 9 uur (haha ja dat is hier uitslapen). En nu gewoon lummelen. Prochor gaat zo fietsen (mountainbiken) en ik ga rustig aan doen.

Kwaaltjes, ja de ene dag gaat het vrij aardig, de andere dag (ofwel middag) ben ik giga misselijk. Tegen autorijden kan ik al helemaal niet meer.. bah. En nog steeds wel moe. Maar hoort r allemaal bij hè?!

13. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen...

Hier uitgeslapen tot 10, maar ja was te verwachten na gisteren, de drukke dag voor Joris ;)

@ Sandra -> wat leuk dat jullie de trampoline van je schoonouders krijgen! Was die al goedkoper, dus jullie hadden dan al geld gespaard en nu krijgen jullie 't kado, helemaal super! En geniet van de rustige dag ;)

@ Carla -> hier goed geslapen. En die Dinja kan dus ook lekker lang slapen!

@ Patricia -> idd, de kwaaltjes horen erbij. Wie weet ben je na de 12 weken verlost van sommige kwaaltjes ;)

@ Marian -> wat fijn dat het met Bas goed gaat. En die buien? Volgens mij hebben alle kids wel die buien, hier tenminste ook. En koude douche? Hier heeft Joris er 1 keer onder gestaan, die maakte het toen zo bont! Weet even niet meer wat die had gedaan, maar daarna begon hij mij te slaan en beet me, dat weet ik wel nog. En heb hem toen onder de koude douche gezet omdat hij me bleef slaan en proberen te bijten... Was in ieder geval heel extreem! Heeft die sindsdien niet meer gedaan...

Bedacht me net dat ik gister Lydia was vergeten! Sorry! Hoe is het daar?

Hier vandaag ook een rustig dagje, Joris gaat ipv gisteren vandaag naar Sven toe, alleen is die dan vanavond gewoon thuis. Dus vanmiddag ga ik lekker niks doen... Even bijkomen van de drukke dagen!

14. goede morgen

ff n teken van leven hier,beetje druk na zn weekend weg dat was super goed gegaan voor iedereen en lekker weer natuurlijk,daarna druk was en poetsweekje dus niet veel aan de pc geweest,youri ook meteen die dinsdags weer naar school geweest en ging gewoon goed.

verders niks gelezen hoop dat t met iedereen goed gaat!

hier youri met t zindelijk zijn gaat goed overdag droog zelf mee boodschappen doen zonder pamper alleen me tt eten ff aan voor zn poepen dat durft hij nog niet,maar alles op zn tyd!

fijne zondag allemaal

groetjes krullie

15. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hello! Hier 2 kinderen en een man die slapen.
    Zij waren er allemaal om 600 uit. Dus moeten even bijtanken! Ik kon lekker wat langer blijven liggen.
    Wat een flutweer he! Gelukkig wordt t volgende week weer beter weer zeg, dit is echt niks natuurlijk!

krullie fijn dat het weekendje zo leuk was, en goed hoor van youri!

miran veel plezier met je middagje niksen..heerlijk! eerst uitslapen tot 10 en dan lekker aanrommelen, iets fijners bestaat niet!

patries gezellig hoor, en ja, die kwaaltjes horen er helaas allemaal bij!

marian gelukkig zijn die gekke buikpijnen weg he..en jee die martijn, moeilijk hoor. wel ongelofelijk dat ook bas weer zo'n goeie slaper is zeh, tot half 8 sochtends! heerlijk! gaan martijn en lotte ook nog steeds smiddags?

sandra tof zeg dat je de trampoline cadeau krijgt! echt gaaf!
    en ben natuurlijk erg benieuwd nr de pics van joris

carla heerlijk dat dinja ook s wat langer uitsliep!

anniek hoe was je vrijgezellenfeest? vertelvertel!

lidwina hoe gaat het daar? roba? fenniet? lidia? marijke?

16. poezj

poezj Lid

20 feb 2008
    82
    0
    0
    Weesp
    @ Sandra, leuk! Een trampoline, wilde er vroeger ook altijd 1 tot ik er vanaf donderde bij die van mijn nichtje;) hihi daarna hebben ze er zo’n net omheen gedaan:D
    @Marian, fijn dat het beter gaat met de buik! En lekker uitslapenJJ hoorde trouwens gister van mijn schoonmams dat Kevin ook regelmatig onder de koude douche is gezet.. hij schijnt nogal druk en pusherig geweest te zijn:p
    @Krullie, fijn dat het zindelijk worden zo goed gaat! Wat gaat het toch snel met de kleintjes..
    @ Juut, lekker ff rust om je heen, maar jammer dat ze zo vroeg waren!
    Hier is alles goed, gister eindelijk te horen gekregen waarom Kevin zo boos was 2 dagen geleden (er was iets gebeurd en hij wilde niet vertellen wat). Het blijkt dus dat hij nu al 5 maanden geen salaris heeft gehad en 300 overuren heeft gemaakt. Dat wist ik allebei al. Nu is 1 van zijn bazen een EIKEL eerste klasse: hij geeft geld uit van de zaak voor zijn eigen huis. De tuin moest gedaan worden, nieuwe tegels enzo. Die zijn dus op kosten van de zaak gekocht!
    Nu is 2 dagen geleden dus de bom gebarsten daar. Kevin was bezig met werken, die ene baas (M) komt binnen en heeft allemaal commentaar op het werk van kev, waarop kev zegt: had je maar vanmorgen aanwezig moeten zijn zoals was afgesproken (baas kwam binnen om 2 uur terwijl ze om 10 uur zouden beginnen).
    Gevolg van dit hele verhaal is dat Kevin al zijn spullen heeft weggehaald van de zaak en nu niet werkt voor hij op papier heeft dat de problemen op ZIJN manier worden opgelost (salaris dus binnen 3 maanden compleet overgemaakt incl. overuren).
    Ben zó trots op hem dat hij eindelijk (mag ook wel na 5 maanden) op zijn strepen staat! T is gewoon heel simpel; we hebben een vakantie geboekt (heerlijk naar turkije!!) en die moet betaald worden.
    naja ben weer klaar met spuien:D nu ga ik weer verder leren en straks de strijk opruimen.

Zometeen trouwens een berichtje van mij (blog van hyves die ik zo nu en dan bijhoud..)..

17. poezj

poezj Lid

20 feb 2008
    82
    0
    0
    Weesp
    oh ja! TAKKEWEER! whaha

18. poezj

poezj Lid

20 feb 2008
    82
    0
    0
    Weesp
    Je denkt soms dat je onmisbaar bent, dat de wereld stopt als jij er niet meer bent..
    Nadat mijn moeder afgelopen januari is overleden stond mijn leven op zijn kop. Het was onvoorstelbaar maar ik ben serieus boos geweest op het feit dat de wereld door ging zonder dat mijn moeder er bij was. Mijn wereld stond namelijk stil.
    Nu is het ruim 4 maanden geleden en merk stukje bij beetje dat ik langzaam het leven weer echt oppak, maar toch is het zo dat bij alles wat ik doe ik nog steeds aan mijn moeder denk.
    Hoe zou ze het gevonden hebben dat ik nu samen met amber en lisa aan zumba doe?
    hoe zou ze het vinden dat ik met kevin naar turkije op vakantie ga?

ik mis de stomste dingen het meest:
    dat ze me riep als ik wat voor dr moest doen
    het commentaar als ik strijk :p
    de geintjes als ze op de bank lag omdat ze te veel had gegeten:D

Tuurlijk heb ik momenten gehad dat ik dr wel kon schieten, maar als ik daar nu over nadenk is het allemaal onnodig geweest.

Mijn moeder heeft altijd ALLES voor me gedaan en ik ben ontzettend trots dat ik haar mijn moeder kan en mag noemen.

19. Classic

Classic Niet meer actief

bedankt dames. die op mij hebben gereageerd! toch volhouden, moest gewoon even spuien ;)

anniek hoe was je dag?
    juut, hier ook vroeg wakker.. en idd flutweer.

floor over zumba gesproken.. heb je money nodig ;) anders kom je er niet in ;)

20. poezj

poezj Lid

20 feb 2008
    82
    0
    0
    Weesp
    ik maak het NU over.. sorry schattie, ik zet hem op automatisch (elke maand zelfde dag overmaken..) schaamschaam

Deel Deze Pagina