Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ach Juut die arme Yara nog steeds zo uit haar doen.....
    Kyra heeft er ook altijd nog dagen last van als ze ziek is geweest.

2. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Ja gek is dat he..dat schreef jij inderdaad wel eens eerder bij kyra ja herinner ik me nu.
    Yara is eigenlijk ook nooit ziek, maar het hakt er wel in zeg.
    Ook zo sneu voor rol ,hij heeft haar vandaag 20 minuten gezien, en in die 20 minuten mocht ie niet eens naar haar kijken, dan huilde ze nog harder als ze al deed..
    Nou ja, zal wel weer over gaan..

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Zo herkenbaar. hier vandaag toen ik thuis kwam van het werk: Kyra riep keihard: ga jij maar weg.....Toen Jac thuis kwam weer precies hetzelfde....
    en m'n moeder vertelde dat ze dat tegen haar ook had geroepen vandaag: ga jij maar weg oma, ik wil mijn lieve mama!

pffffff

4. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedeavond allemaal,

Hier even een kort ego berichtje. Heb niet eens gelezen. Hoop het morgen avond in te kunnen halen.

hier een heerlijke dag gehad. Naar de dierentuin, nog even langs jarno's moeder, naar de mac, nog even langs mijn ouders, indy daar lekker in bad geweest, en om 20.00 uur thuis. Indy meteen naar bed. Wij alles versierd, en ben nu zo goed als klaar. Dus duik zo mijn bed in. Morgenvroeg indy naar de psz. ;s Middags alleen de oma's en opa, en onze oude overbuurvrouw. Zondag vieren we het pas.

Welterusten allemaal en tot morgen.
    groetjes sandra

5. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Sandra wat fijn om te lezen dat jullie een top dag hebben gehad!
    Geniet morgen van je meisje!

6. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ik ga ook slapen! Hoop ik ten minste.....Dinja is alweer 1x wakker geweest....

Tot morgen allemaal

7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    juut
    die arme yara en natuurlijk jullie ook, vermoeiend zijn die kids dan he!

wij zijn met het werk verhuisd en vanavond avonddienst gehad en de cliënten voor het eerst in de nieuwbouw maar pff wat is dat slopen en wat een eng groot gebouw helemaal weggestopt zijn we nu, voordeur waar niemand anders een voordeur heeft geschakeld met helemaal niemand meer bah bah...
    morgen éindelijk een rustige dag! JOEPIE

truste

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Justin begint best ook 'brutaal' te worden (zonder dat hij dat door heeft) maar moet ik dat nu negeren of er juist wat van zeggen?

Voorbeeld; de mannen kwamen thuis en Justin wilde geen thee maar sap en ik zag dat hij nodig moest plassen. Ik zeg om toch tot een compromie te komen ;) als jij even gaat plassen dan ga ik een sapje voor je maken.. Nee, ik hoef niet te plassen.. 'Ik zie dat je moet vriend, ga maar even plassen. 'NEEhee ik hoef niet zeg ik toch! Moet ik het dan negeren (met kans in broekplassen) of aanpakken en zeggen van nu is het genoeg en luisteren?

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    soms niet gemakkelijk hoor.. opvoeden ;)

10. hardloper

hardloper Niet meer actief

Indy gefeliciteerd met je 3e verjaardag
    sandra en jarno gefeliciteerd met jullie dochter

maak er een mooie dag van

11. Bekijk bijlage 57687

Indy hartelijk gefeliciteerd met je 3e verjaardag
    Sandra en Jarno ook jullie gefeliciteerd
    met jullie meissie!

groetjes krullie..

12. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hey lieve Indy
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat ben jij al een grote meid zeg!
    Maak er een fijn dagje van!

13. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hier weer lekker geslapen! Seth pas om 700 wakker! Het gaat langzaam ergens op lijken hier (durf het haast niet te zeggen)
    Yara slaapt nog steeds van gister 1815 af... moet haar over half uurtje wakker maken vr de psz.
    Seth is beetje dwars en moet er aan wennen dat ie niet meer heel de dag in mama's nek mag hangen nu ie weer beter is.
    maar dat komt wel goed..

Krullie erg leuk gemaakt!

Anniek beetje eng wel dat jullie nu zo afgelegen zitten joh!

San heerlikj dat je gister zo'n topdag had! Hoe vond ze het vanmorgen? En wat vind ze van haar fietsje?

Patries dat zijn hele moeilijke dingen he..Ik weet het ook niet, wat het beste is. Ik kijk altijd gewoon even naar de situatie, naar hoe zowel yara als ik in ons vel zitten zeg maar, en dan kies ik voor het een of t ander. In die situatie die jij noemt, ook soms voor t een en soms voor t ander. Op zich is "ervaringsleren" niet verkeerd (als ie merkt dat ie in zn broek plast, snapt ie ook dat ie had moeten gaan..) maarv soms moeten ze ook gewoon luisteren.

miran hoe is het daar? wat rustiger?

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    INDY van harte gefeliciteerd met je 3e verjaardag !!!

15. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    das ook wat! krijg mn meiske (die ik gister om 1815 nr bed ben gaan brengen..) niet uit bed! Ging haar net wakker maken, vroeg ze of ze alsjeblieft nog mocht slapen, en dat ze niet nr de psz wilde.
    Ze draaide zich om en snurkte verder..
    Ook zoiets dus..maar ja, als je ziet hoe ze de laatste dagen/nachten in dr vel zit..en ze is nog zo klein..ik heb ze maar even laten liggen..
    Ben ook altijd bang dat ze daar misbruik van gaat maken, maar het is natuurlijk echt niet normaal dat ze nu nog slaapt. Normaal is ze al lang wakker!

dat belooft nog wat. als het nu al zo'n slaapkop is!..

16. goede morgen

Juut t kan ook zijn dat ze idd nog moe is slaap hebben ze toch nodig en al gaan ze de ene keer laat naar bed en slapen ze uit toch komt t er eens uit dat ze later naar bed zijn gegaan en sllapen ze de ene keer meer als de ander,dat merk ik hier met youri wel,gisteren om 21.15 pas naar bed gegaan was vanmorgen om half 8 al wat wakker dat ik hm hoorde en nu is hij toch weer stil.

verders niks gelezen ga me omkleden en ff wat eten,misschien straks naar de kinderboederderij.

doeggggggg

17. lidia

lidia Fanatiek lid

goede morgen allemaal,,

Indy,, Gefeliciteerd met je 3e verjaardag.
    Jarno en Sandra,, gefeliciteerd met jullie kleine "grote" meid.
    veel plezier vandaag op de psz en met de oma's.

juut,, jee wat een slaapkoppie, ik zou haar lekker laten liggen want ze heeft het duidelijk nodig. En die seth tja nu hij groot wordt gaat hij eisen stellen hé!!

anniek, ieee wat eng zeg.. en fijn een rustig dagje vandaag,, hou je er dan aan hé!!!!!!;)

krullie,, wow wat een mooie krea weer zeg:).

miranda,, hoe gaat het? heb je je vriend nog gesproken?

zoooo hier was het de wekker die ons wekte vanmorgen want vin is weer aan het werk. Damian kwam om 7.00 en elise pas om 7.45:D
    ga zo naar mijn moeder voor een bakkie en vanmiddag komt mijn schoonzusje eten

18. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Judith -> misschien komt nu de vermoeidheid van het ziek zijn eruit. Lekker gewoon even toelaten. Ze heeft het blijkbaar echt nodig. Wel sneu dat ze zo uit haar doen was. Hopelijk na de lange dut dat ze wat beter in haar velletje zit...

@ Hedwig -> wat een heerlijke foto's van Owen! Dat gezichtje van Erik ook! Geniet er maar volop van!

@ Sandra -> van harte gefeliciteerd met je kleine meisje! Al 3 jaar! HOERA! Fijn dat jullie gisteren een heerlijke dag hadden! Hoe reageerde ze op de slingers? En veel plezier vandaag!

@ INDY -> VAN HARTE GEFELICITEERD MEID MET JE 3E VERJAARDAG! LAAT JE MAAR LEKKER VERWENNEN VANDAAG!

@ Patricia -> moeilijk, maar ik zou het idd negeren, maar dan ook geen sapje! Eerst plassen, dan sapje, eerder niet. En meteen waarschuwen dat als hij in de broek plast daar consequenties aan vast zitten! Hier gebeurt dat ook wel eens. En als ik dan waarschuw wat de consequenties op dat moment zijn is het meteen vaak over en gaat hij ook...

@ Lidwina -> fijn dat het feestje 1 succes was. En make-up is altijd leuk voor de meiden, maar idd voor de mama's natuurlijk minder... Al een beetje bijgekomen van de drukke dag?

Hier nog niet met mijn nieuwe vriend gesproken. Ik heb hem gisteren gezegd dan de emmer even overgelopen is en dat hij me met rust moet laten. Dit was de zoveelste ruzie en heb er even genoeg van. Wil zelf gewoon even op rust komen. Maag is ervan van slag, ren wat af naar de wc. Dus even rust en alles laten bezinken. Zo heb ik er in ieder geval geen zin in!

Joris is op de psz. Hij wilde vanochtend ook heel graag thuis blijven. Hij had buikpijn, pijn in de arm, nekpijn, pijn in de rug, pijn aan de knie, voeten deden ook pijn, voelde zelfs aan zijn hoofd en zei; ben zo ziek mama. Toen ik hem zei dat ik dan wel even de thermometer erbij zou pakken waren alle pijntjes verdwenen :D Kleine boef!

19. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Jarig:

Indy 11 maart 2007
    Lucas 14 maart 2007
    Danio 15 maart 2007
    Jayson 16 maart2007
    Judith 17 maart
    Rune 18 maart 2007
    Danisha 19 maart 2007
    S J A 20 maart 2007
    Miranda 20 maart
    Joris 21 maart 2007
    Senna 21 maart 2007
    Noëlle 22 maart 2007
    Jeldau 22 maart 2007
    Fennita 24 maart
    Youri 25 maart 2007
    Ruben 3 april 2007
    Erik 3 april 2007
    Didier 4 april 1971
    Elise 11 april 2009
    Zoë 15 april 2009
    Hedwig 22 april
    Marijke 26 april 1976
    Laura 7 juni
    Rifka 9 juni
    Dinja 9 juli 2009
    Patroeschka 18 augustus
    Floor 19 augustus
    Sandra 23 augustus 1979
    Mandy 4 september
    Devin 15 september 2009
    Babiche 1 oktober 1977
    Jade 5 oktober 2003
    Sonja 5 oktober
    Bas 10 oktober 2009
    mommieof2 20 oktober 1987
    Marian 1 november 1979
    Lidia 2 november 1978
    Esther 1 december 1980
    Seth 3 december 2008
    Kyran 4 december 2009
    R S 4 december 2008
    Bo 23 december 1987
    Carla 13 januari 1980
    Larissa 19 januari

Renske 30 januari 2009
    Lidwina 9 februari 1973
    Martijn en Lotte 14 februari 2007
    Mirre 17 februari 2002
    Justin 28 februari 2007
    Damian 1 maart 2007
    Yara 1 maart 2007
    Stijn 1 maart 2007
    Kyra 3 maart 2007
    Anniek 4 maart 1985
    Owen 4 maart 2010
    Kyana 5 maart 2007

Zwanger:
    Fenniet, uitgerekend 19 april 2010 van een ??[/QUOTE]

20. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Lieve Indy van harte gefeliciteerd met je 3e verjaardag.
    Jarno en andra ook proficiat met jullie prachtige dochter!

Deel Deze Pagina