Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Oehhh die heb ik nog niet gezien...Ik ga dalijk ook op de bank hangen,met een dvd'tje van Grey's Anatomy erbij. ;)

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @cristel het leven van een weerman hahah geen idee, tis nog kort bezig.

3. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik heb nu dvds van vrouwenvleugel ben er helemaal verslaafd aan nu...
    mar ben nu een tekenfilm aan het kijken ofja cailynn was het aa het kijken enheb het nog niet verandert

4. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    haha ok zal eens kijken of ik m hier kan vinden ga m ook kijken een keer :)

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ghweheh hoe oud was jij toen dat op tv was?

6. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    Goedenavond!
    @ Zico: welkom terug!

@Tatum, wat vervelend zeg! Heb je de VK nog gebeld?

Mijn smaak is ook veranderd.. geloofde er eigenlijk nooit zo in :rolleyes: :rolleyes: Ik vind hartige dingen (kaas!) en zure dingen lekker..
    Heb zelfs van die zure, gele balletjes gekocht! :) Ook drinken met iets van citroen smaak vind ik lekker! Een tosti ging er ook best in!
    Ontbijtkoek en andere zoetige dingen ( zelfs chocolade !) terkt me niet meer zo! Ohja, en net als wat andere meiden: een broodje gezond.. kaas, komkommer en tomaat met wat zout en pepper..mmmmm! En lekkere frisse ananasstukjes..!

Fijne avond allemaal!

7. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    jong mar keek het altidj stiekum op mn kamer.. haha volegns mij was ik 10 ofzo.. of jonger weet eigenlijk niet

8. marion1979

18 jul 2007
    16
    0
    0
    operatie assistente
    zoeterwoude
    Hoi allemaal,

Jullie zijn echt niet meer bij te houden hoor!
    Hier bij ons gaat het allemaal ok, bij vlagen misselijk, maar vandaag viel het erg mee! Ik heb trouwens overal zin in, zoet, hartig, zout noem maar op... ook geen pijl op te trekken, bij mijn 1e kindje was het vrnl zoetigheid..
    Nog even over die zwarte ronde vlek op die echo, dat is wel degelijk je blaas, die zit tegen je baarmoeder aan..

Succes maar weer meiden, groetjes Marion

9. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Net nieuwe buikfoto gemaakt! Even met dezelfde kleren om het te kunnen vergelijken. Heel ieniemienie buikje gaat beginnen! :D :) :rolleyes:

10. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ja pooh je buikje is aan het groeien zie het verschil al

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Je was veel jonger denk ik. De serie begon in 1993. Ik was toen 14 en je bent 7 jaar jonger! :D

12. Lidy

Lidy Actief lid

5 feb 2007
    200
    0
    0
    pooh, dat is echt een beginnend buikje, mooi hoor!

13. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja je ziet zeker het verschil! hihihi leuk!

14. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

@Tatum: Hoe is het nou? Heb je de VK nou nog geraadpleegd? Ik vind dit niet leuk voor je hoor! Ik zal voor je duimen.

Ik heb het idee dat mijn baarmoeder boven mijn ehh, hoe heet dat botje boven je vagina? Nou ja, dat botje dus komt. Iemand enig idee of dat ook kan kloppen bij een zwangerschapsduur van 6.4 week?

Liefs Flientje

15. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Schaambot, maar daar komt het na 12 weken pas een beetje bovenuit.
    Dus met 6,4 lijkt het me erg vroeg.

16. Roosje76

Roosje76 Actief lid

30 jun 2007
    116
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    Friesland
    Ik begin ook wat op te zwellen, zo lijkt het. Kan toch bijna niet, zou je zeggen, met 7 weken? Ik heb maar een oude broek maat 40 aangetrokken, en zelfs die krijg ik niet dicht. Had hiervoor maatje 38. Zullen dat dan toch de darmen zijn?

17. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Kunnen inderdaad je darmen zijn.

18. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Aaah, schaambot, dat was het... Dan zullen mijn darmen wel opgezet zijn. Ik heb ook een paar broeken van maat 40 uit de kast gevist, maar ook die zitten niet. Als ik sta dan zakken ze zo af en als ik zit knelt het enorm... Ik trek komende week maar rokjes en jurkjes aan.

Flientje

19. Niet meer actief

Ik mag er ook bij ik ben 28 maart uitgerekend ongeveer ga maandag maar even bellen met de ha heb namelijk 8 dagen overtijd getest!

groetjes juulsrulez

20. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh begon ht in 1993 nou heo dan oko ik keek het altijd nou ja meestal maar heb het nu op dvd zo leuke serie vrouwenvleugel.. ben al bij seizoen 2 :)

en ka ik sta er ook verstelt van dat het bij mij wel erg hard gaat heb vandaag een nieuwe ja natasja je leest het goed BROEK gekocht .. positie.. en 2 truitjes... kon het niet laten maar ja tje wa 1.99 de andere 2.99 en stodn op coming this spring... vond het wel grappig want ben ook in de lente uitgerekent :)

marion1979 valt me op dat je op 10 aug 2006 3 dagen na mijn ook bent bevallen en nu ook weer zwanger bent wel leuk:)

en aj ik krijg mn broeken ook niet mer dicht heb mn positie kleding al lekker aan zit heerlijk

Deel Deze Pagina