Oehhh die heb ik nog niet gezien...Ik ga dalijk ook op de bank hangen,met een dvd'tje van Grey's Anatomy erbij.
ik heb nu dvds van vrouwenvleugel ben er helemaal verslaafd aan nu... mar ben nu een tekenfilm aan het kijken ofja cailynn was het aa het kijken enheb het nog niet verandert
Goedenavond! @ Zico: welkom terug! @Tatum, wat vervelend zeg! Heb je de VK nog gebeld? Mijn smaak is ook veranderd.. geloofde er eigenlijk nooit zo in Ik vind hartige dingen (kaas!) en zure dingen lekker.. Heb zelfs van die zure, gele balletjes gekocht! Ook drinken met iets van citroen smaak vind ik lekker! Een tosti ging er ook best in! Ontbijtkoek en andere zoetige dingen ( zelfs chocolade !) terkt me niet meer zo! Ohja, en net als wat andere meiden: een broodje gezond.. kaas, komkommer en tomaat met wat zout en pepper..mmmmm! En lekkere frisse ananasstukjes..! Fijne avond allemaal!
jong mar keek het altidj stiekum op mn kamer.. haha volegns mij was ik 10 ofzo.. of jonger weet eigenlijk niet
Hoi allemaal, Jullie zijn echt niet meer bij te houden hoor! Hier bij ons gaat het allemaal ok, bij vlagen misselijk, maar vandaag viel het erg mee! Ik heb trouwens overal zin in, zoet, hartig, zout noem maar op... ook geen pijl op te trekken, bij mijn 1e kindje was het vrnl zoetigheid.. Nog even over die zwarte ronde vlek op die echo, dat is wel degelijk je blaas, die zit tegen je baarmoeder aan.. Succes maar weer meiden, groetjes Marion
Net nieuwe buikfoto gemaakt! Even met dezelfde kleren om het te kunnen vergelijken. Heel ieniemienie buikje gaat beginnen!
@Tatum: Hoe is het nou? Heb je de VK nou nog geraadpleegd? Ik vind dit niet leuk voor je hoor! Ik zal voor je duimen. Ik heb het idee dat mijn baarmoeder boven mijn ehh, hoe heet dat botje boven je vagina? Nou ja, dat botje dus komt. Iemand enig idee of dat ook kan kloppen bij een zwangerschapsduur van 6.4 week? Liefs Flientje
Schaambot, maar daar komt het na 12 weken pas een beetje bovenuit. Dus met 6,4 lijkt het me erg vroeg.
Ik begin ook wat op te zwellen, zo lijkt het. Kan toch bijna niet, zou je zeggen, met 7 weken? Ik heb maar een oude broek maat 40 aangetrokken, en zelfs die krijg ik niet dicht. Had hiervoor maatje 38. Zullen dat dan toch de darmen zijn?
Aaah, schaambot, dat was het... Dan zullen mijn darmen wel opgezet zijn. Ik heb ook een paar broeken van maat 40 uit de kast gevist, maar ook die zitten niet. Als ik sta dan zakken ze zo af en als ik zit knelt het enorm... Ik trek komende week maar rokjes en jurkjes aan. Flientje
Ik mag er ook bij ik ben 28 maart uitgerekend ongeveer ga maandag maar even bellen met de ha heb namelijk 8 dagen overtijd getest! groetjes juulsrulez
ooh begon ht in 1993 nou heo dan oko ik keek het altijd nou ja meestal maar heb het nu op dvd zo leuke serie vrouwenvleugel.. ben al bij seizoen 2 en ka ik sta er ook verstelt van dat het bij mij wel erg hard gaat heb vandaag een nieuwe ja natasja je leest het goed BROEK gekocht .. positie.. en 2 truitjes... kon het niet laten maar ja tje wa 1.99 de andere 2.99 en stodn op coming this spring... vond het wel grappig want ben ook in de lente uitgerekent marion1979 valt me op dat je op 10 aug 2006 3 dagen na mijn ook bent bevallen en nu ook weer zwanger bent wel leuk en aj ik krijg mn broeken ook niet mer dicht heb mn positie kleding al lekker aan zit heerlijk