ja verveling heerst hier..... en dan ga je proberen grappig te zijn pfff ik hang mega irri op de bank.... beeb is volledig ingedaald dus en doet me veel pijn bij iedere beweging ik heb iedere x een "stevige buik" en ga iedere 10 minuten een "plasje" doen.... ik wordt gek dr van! ga me nu zo maar weer lekker aan de bitter lemon... owww ik vind dat zo heerlijk he de laatste tijd..... en misschien helpt t me ook nog! succes meid...hoe is de stand van zaken daar?
pfff kheb nu dancing queen opstaan en begint met t crematienummer van mn oom.... I will Always Love You.... W H. MOETEN ZE NU MEE AANKOMEN bah wat erg die hormonen!
De weeën zijn nog steeds aanwezig. Mannetje heeft net de vk op de hoogte gebracht dat ze stand-by moet zijn. ( dit ivm opvang voor haar 3 kindjes) Knuf
ja je bent er echt al een tijdje mee bezig...... dan kunnen ze vanmiddag wel weggeweest zijn,maarja geestelijk wordt t ook zwaar he? kn je niet even lekker chillen....lekker slapen ofzo of in bad/douchen of weet ik veel wat je fijn vind.....
@Nique, Lucifer, Wicjuh en MamaJo, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindjes! Ga er lekker van genieten meiden. @Zuurtje, Meis wat spannend zeg voor je! Ik ga hard voor je duimen. Liefs Divi
Mamajo gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon ..... Nique gefeliciteerd met jullie dochter . vergeet ik nou nog iemand .....owhhhhhh ben nog steeds dement geloof ik ..Ja dus vergat Lucifer en wicjuh helemaal te feliciteren ...jeemig de peemig .... En @ zuurtje zal ik een bevallingsdansje voor je doen ?geen idee of dat bestaat maar ik doe wel een dot en wie weet helpt het ...hihi .. Liefs Rian
Er zijn ook heel wat meiden bevallen de afgelopen dagen. Als ik niet onmiddellijk zou reageren zou ik ook de helft feliciteren
Lucifer, Wicjuh en MamaJo gefeliciteerd met jullie nieuwe wondertjes. Geniet ze. Zuurtje: hoe is het nu meid. Spannend. Hier een huilende Yannick. Wil niet gaan slapen, wil er graag bij zijn denk ik. Verder alles goed.