Morgen! @twinnie, balen van de pijn lijkt beetje zelfde als wat princess heeft? @mamakitty, hmm heb eigenlijk alles al op andere forum gezegd hihi @mimi83, toe aan een nieuwe laptop? Jij ook een fijne dag meis! @bam, gefeli met de 30 wkn! @princess, ja vannacht gelukkig stukken beter geslapen thx Gelukkig is het hier nu niet meer glad, maar heb me vanmorgen toch maar ff door mannetje af laten zetten Hier mochten de kinderen vanmiddag hun schaatsen meenemen ( ja mamakitty wordt hier dus wel even netjes even gezegd) maar zoals het er nu uit ziet wordt het geen schaatsen. Fijne dag allemaal!
Evelieveling thanks! En fijn dat het weer beter gaat met jou en Demelza. Gefeliciteerd met de 33 weken. Wendy ik heb veel bewondering voor je dat je hier nog steeds af en toe een berichtje plaatst en zo openlijk over je gevoelens praat. Ik denk dat ik dat zelf niet had gekund. Ik duim dat je snel weer zwanger bent. Ik gun het je zo! Twinnie ik heb geen last van mijn polsen en enkels. Kitty gefeliciteerd met de 33 weken! Balen dat je zo'n pijnlijke steken hebt gehad. Nu wordt het echt extra spannend allemaal! Wat zielig dat je dochter koorts heeft. Je ex had het zeker niet door. (zucht) Veel beterschap! Snoop klaver en radna ook gefeliciteerd met de 33 weken. Princess ik ben ook heel benieuwd naar de foto's van de kamer! Zometeen weer 2 uurtjes werken. Het gaat wel lukken vandaag.
Hey meiden, ben ik ook weer... weer niet gelukt om alles bij te houden @evelieng, 33weken, gefeliciteerd! Gaat nu hard zeg voor iedereen...! @snoop, gelukkig dat het niet meer glad is bij jullie! Maar snap inderdaad wel dat je je nog even hebt laten afzetten. Ik vind die kou heerlijk, maar de gladheid heeft me toch aardig wat kriebels ebzorgd... @mamakitty, wil je mij het adres van het andere forum nog even mailen? Manlief heeft perongeluk al mn favorieten gewist O Jij ook gefeli met 33 weken, voor jouw gaat t nu helemaaaaaal snel he Ik begin zelf al een beetje zenuwachtig te worden hoor... En wat een super box en kinderwagen! Wij hebben ook de buzz! Alleen dan de racoon kleur En wat een leuk dekentje in de de kinderwagen, ik wist niet eens dat dat moest Zijn dat speciale dekentjes? Soms de wiegmaat? Wat balen zeg van Alyssa... gelukkig is ze weer lekker bij mama (jouw) en word ze nu iig naar behoren verzorgd! Zelf ik werd een beetje boos dat ik het las.. Arm meisje, heel veel beterschap voor haar! Hoest met je buik? Hihi, denk dattie zich idd is klaar maken voor de shoot Ik heb btw ook filpmjes gemaakt van mn buik dat meneer intern aan het verbouwen was! Zal ze ff op de computer gaan zetten en dan op hyves plaatsen! @Princess, leuk dat de babykamer bijna klaar is Hier is hij ook klaar, en heb dit weekend het bedje opgemaakt. Alle kleertjes heb ik gewassen en zelfs voor de beeb de tas al in gepakt Zal snel foto's maken om te laten zien! En wij krijgen a.s. de kinderwagen, ik kan niet wachten @Dancinglady, mooooie buik hoor! Idd lekker gegroeit als je vergelijkt! Ik heb een buikfoto van vorige week op mn hyves geplaats @bamjolan! Woeiii gefeli met 30 weken! Hier ook! 8) @Florida, wat geweldig dat je hier nog komt, vind het zo knap van je! Ook de manier hoe jullie ermee omgaan... echt diepe respect..! Ik hoop voor je dat jullie snel zwanger mogen zijn van een brusje voor Robin*. Ik duim iig voor je! Dat was het weer eventjes voor nu, eerst even een broodje eten!
@mamakitty, heb de site inmiddels weer gevonden, maar zag dat ik nog helemaal niet geregistreerd was daar Anyway, dat heb ik nu dus maar wel gedaan! @Dancing, werkse voor straks!
@Romy, ik heb je geaccepteerd meid! Gave buzz joh, die vind ik nog leuker dan die van mij, maar jij hebt de 2009 of niet? Ik de 2008. Dekentje erin is die van quinny zelf die je bij de kinderwagen krijgt en een wieglakentje voor de leuk en ligt fijner denk ik. En NIETS moet he.....tis net wat je zelf wilt in de wagen. Met Alyssa gaat het alweer wat beter, maar nog wel koorts. Maar tis een harde, dus denk dat die morgen weer naar school gaat. Laat ff weten wanneer de filmpjes op je hyves staan, ga ik meteen kijken, ik vind dat zo mooi om te zien! Met buik gaat het wel...erg veel pijn aan litteken (rechtsbovenin van galblaasverwijdering) en de kleine word nu echt groot en doet me zeer als ie zijn kont omhoog duwt, maar ja...nog ff Gelukkig ben ik niet de enige die de tas van de baby al gepakt heeft hihi @Snoop & Dancinglady, ik heb jullie al gesproken aan de andere kant
he meiden Even 5 min. achter de comp. bahblehh wat deot dat zeer. manlief heeft laptop mee naar het werk is hem nu aan het herinstalleren en dan doet ie het hopelijk weer, we hebben nu even geen centen voor nieuwe, maar hebben hem wel heel hard nodig, Manlief heeft nl. eigen computer service bedrijf (naast fulltime baan) en dus moet de laptop mee naar klanten om hun comp's te kunnen maken. hij heeft al allerlei kunstgrepen uitgehaald om hem aan de praat te houden , dus gaat niet heel lang meer goed. Waarschijnlijk mogen we de droger van schoonmams hebben en bestellen we van vakantiegeld van martin , als ie naar andere baas gaat een nieuwe laptop.. dat zou volgende maand zijn dan. tenzij hij hem weer helemaal goed krijgt natuurlijk.. ik reageer dus pas weer uitgebreid als ik een laptop heb.. mamkitty wel hele mooie box, wagen. Florida: hoop voor jullie dat robin* snel kan waken over een brusje.
Tnx allemaal voor de felicitaties voor de nieuwe mijlpaal. 33 weken! Jullie ook weer gefeliciteerd met de nieuwe mijlpalen. Ik vind de tijd echt omvliegen. Florida, wat vreselijk sterk van je om hier even te komen neuzen. Diep respect. Ik hoop ook dat Robin snel een brusje krijgt. Mamakitty en mimi, doe rustig aan. Dan maar even niet achter de pc. Je gaat zelf voor! Wij zijn bijzaak. Jij en de baby zijn hoofdzaak. De ziekenboeg gaat hier snel vooruit. Dus het loopt allemaal weer wat fijner hier in huis. Ik ga vanavond even een muurtje in de latex zetten en dan komt morgen de muurschildering erop. En morgen komt de kast en de ladenkast. Volgende week woensdag het bed van Demelza en dan kan zij over naar haar nieuwe kamer. En dan nog een behangrandje op de nieuwe babykamer, alles omzetten en de nieuwe accesoires erin. En dan zijn we zo goed als klaar. Gewassen kleertjes in de kast, vluchtkoffers pakken en klaar voor het grote avontuur!
nieuwe buikfoto's in album O ja kijk niet naar de achtergrond is rommelkamertje, moet nog logeerkamer worden de babymeubels stonden hier opgeslagen terwijl we vloer e.d. aan het doen waren in babykamer.
hmm, filmpje staat op mn hyves, alleen doettie t niet, en heb geen idee waarom niet @evelieveling nog meer beterschap voor daar! En succes vanavond met de muur. @mamakitty, thnx Nee de tas inpakken kon ik echt niet laten De racoon is idd van 2009 en ben der zelf idd ook super blij mee! Maar die van jullie vind ik ook super hoor! Die was eigenlijk ook onze keus. Maar toen we de racoon zagen staan was ik verliefd hahah! Ja het dekentje wist ik idd, maar een wieglakentje is misschien wel zo'n goed idee... Iets katoens eronder ligt wat jij zegt ook fijner denk ik. Wéér wat geleerd Ik voel me af en toe zo'n muts... Vraag me echt af of ik het allemaal wel goed doe en of het me straks wel gaat lukken... Heb echt het idee dat ik helemaal niets van baby's afweet... Ook heb ik t gevoel het nog helemaal niet voor elkaar te hebben... De naam zijn we nóg niet uit.. Zoals jullie weten hebben we wel eentje die we heel erg leuk vinden en waar ik zelfs over had gedroomd, maar we zijn er nog niet zeker van.. Ook het geboortekaartje twijfelen we nog over.. Nu heb ik een heel mooi geboortegedichtje gemaakt voor op het kaartje en nu twijfel ik daar weer over... Nu beginnen ook al de twijfels over de borstvoeding... Ben bang niet genoeg kleertjes in huis te hebben.. En ben gewoon helemaal bang dat we niet goed zijn voorbereid... Als ik jullie hier zo hoor, lijken jullie allemaal zo zeker van alles, zo goed voorbereid op alles en met zoveel verstand... Ik mis dat van mezelf...
@Romy, dat gevoel ken ik hoor dat je denkt dat je niets weet en dat je niets klaar hebt. Maar dat valt wel mee denk ik Naam, geboortekaartje en gedicht....sja..heb je toch nog genoeg tijd voor eerlijk gezegd, dus maak je niet te druk....gewoon rustig aan mee doen. Maak jezelf niet gek. BV..ook zoiets, zie je wel als de kleine er is hoe dat gaat en misschien wil je dan wel helemaal niet meer, tis allemaal goed. Qua kleertjes....ah ALS je dan al echt te weinig hebt (waar ik geen zak van geloof haha) dan nog kan er zo iemand naar een winkel gaan en wat bijkopen en wat denk je dat je krijgt in je kraamweek meis...... Niet te druk maken hoor! Wrom je filmpjes het niet doen, geen idee...misschien straks wel? Kep t wel eens gehad met foto's.... niet te zien en ff later weer wel... Lakentje onder dekentje ligt denk ik wel fijn idd. @Mimi, jij groeit ook hard nu he! Mooi! Hopelijk kan er wat gebeuren met de laptop meid, weet er alles van hoe frustrerend het is... @Evelieveling, thanx! Doe ik ook hoor! Mooi dat het met de ziekenboeg al een stuk beter gaat! Lekker dat jullie ook zo goed als klaar zijn!
@kitty, thnx voor de peptalk haha.. Maar jij hoeft je niet onzeker te voelen Kijk eens hoe goed je het al doet met Alys, dus dan komt die 2de zeker goed! Maar ik ben nog zo jong en zo ontwetend... Weet wel dat je heel veel kleertjes krijgt, maar wil daar niet op rekenen. En weet ook wel dat ik nog wel de tijd hebt, maar toch.. Wil het gewoon allemaal voor elkaar hebben haha.. Over de filpmjes, snap er niets van. Ik kan hem nergens oploaden.. Niet op de babysite niet op hyves en ook niet op filmpjes.nl. Hij speelt wel gewoon af op mijn laptop.. Strangggee... Misschien later idd!
@romy, Ah nee joh...kom, wat ik van je gelezen heb, benje niet onwetend, maar dit zijn gewoon je hormonen die ff een loopje met je nemen en elke aankomende mama (ook al heb je 10 kids) krijgt wel even het moment aan het eind van ; kan ik het wel, doe ik het wel goed, ben ik wel klaar? Heel normaal! WB je filmpje, heb net gekeken, maar doet het idd niet. Misschien over een paar uurtjes wel?
Ha meiden! Ik lees nog steeds mee, maar heb de puf niet om fatsoenlijk te reageren... sorry! Nog steeds behoorlijk grieperig en moe moe moe. Storm heeft sinds drie nachten de gewoonte ontwikkelt om rond 12 uur 's nachts wakker te worden en dan persé bij ons te komen slapen. Het is óf dat, óf om het half uur een krijsend kind geruststellen... (wat dus niet lukt) :-k Pfff... wordt er een beetje moedeloos van. Het is een ontzettend lief knulletje, maar wat hij nu toch weer heeft, geen idee. Bij ons slapen zou op zich nog niet zo'n probleem zijn, maar hij moet dan echt áltijd aan mama's haar trekken, tegen mama aanliggen (héét heb ik het 's nachts) en tegen mama aan schoppen. Gevolg: mama slaapt dus niet. Mega irritant: papa heeft nergens last van en snurkt als een os... grrr... Sorry meiden, kom vlug weer bijbabbelen als ik me weer wat beter voel!
Hallo meiden, Ik heb wel even teruggelezen maar kan niet zo lang rechtop zitten om op iedereen te reageren,de rugpijn lijkt steeds erger te worden . Verder heb ik sinds gisteren vaak last van harde buiken,en sinds vanmorgen weer hele erge steken onderin bij mn vagina en moet daardoor erg vaak naar de wc,heb het gevoel dat ze dus echt aan het indalen zijn nu want 1tje lag vorige week Dinsdag al tegen mijn baarmoederwand gedrukt en lag heel laag met zijn hoofdje. De harde buiken en die steken zijn best pijnlijk,en heb daardoor wel het gevoel dat ze eerder komen dan met 38 weken. Ik probeer het dus rustig aan te doen,meer kan ik niet doen lijkt mij! @mimi83: Gefeliciteerd met je 29 weken zwangerschap ! @MamaKitty: Gefeliciteerd met je 33 weken zwangerschap ! En heel veel beterschap met je mooie meissie! @Snoopy1983: Gefeliciteerd met je 33 weken zwangerschap ! @Evelieveling: Ook gefeliciteerd met je 33 weken zwangerschap ! @bamjolan: Gefeliciteerd met je 30 weken zwangerschap ! @Florida13: Vind het heel knap dat je telkens weer je verhaal verteld aan ons. Hoop dat je snel in verwachting zult raken en dat Robin snel een broertje of zusje krijgt waar ze over kan waken. Heel veel geluk voor jullie! @Naduah: Beterschap en doe het rustig aan! Sorry meiden heb nu echt te lang rechtop gezeten voel het gewoon trekken in mijn rug ,en die harde buiken komen ook zo vaak als ik rechtop zit,pff wat ben ik aan het klagen hé haha. Allemaal rustig aandoen en een hele fijne middag/avond verder! Owwja voordat ik het vergeet de intake vanmorgen ging wel goed,het was een hele aardige vrouw en vond dat ondanks ik een tweeling krijg alles echt mooi voor elkaar heb voor de 2 kereltjes,dat was wel even fijn om te horen ! Ze vroeg of ik 8 uur per dag kraamzorg wou,maar dat wil ik niet want hou er niet zo van dat een vreemde de hele dag in mijn huis is en alles voor me doet,dus dat laat ik wel over aan mn moeder en vriend haha!
Hey Meiden, Even een kopie van het andere forum: --- Even een kort berichtje. Ik heb een fijne dag gehad, maar had net, een 3 kwartier geleden, even flink de schrik te pakken...... Ik had ergens even een bakje koffie gedronken, daarna richting een winkel gelopen en kreeg ineens enorm felle steken naast mijn navel, rechts. Dit heeft een aantalle minuten geduurd, werd steeds heftiger en op een gegeven moment zo'n felle steek dat de tranen in mijn ogen stonden, ik stil moest gaan staan en kromp even ineen. Daarna kabbelde het gelukkig langzaamaan weer weg! Ik werd wel even flink paniekerig, want ik was alleen en zag al hele rampscenerio's voor mij. Jullie enig idee wat dit geweest kan zijn? Heb nu helemaal geen last meer van de buik.(nouja, heel lichtjes nog, wat lager) De gehele dag al wel last van mijn hoofd en de stoelgang is ook niet optimaal. Net angelsound gepakt en hartslag klinkt normaal van de kleine, ze beweegt ook nog goed. Ik zal laters weer even verder reageren, even bijkomen van de middag.
12 jan: Bloesem - vk, 12.30 uur Bloesem veel plezier bij de vk! Dank je wel Snoopy. Vandaag een ronde langs allerhande hulpverleners geweest Om 08.30 en 09.30 beide keren bloedprikken om evt. zwangerschapssuiker op te sporen ivm een BMI hoger dan 27. Toen inderdaad naar de VK, alles was goed en kindje lag nu met hoofdje beneden. Nou maar hopen dat dit zo blijft. Vanmidmidag nog even naar huisarst voor eczeem en net dus zalfje bij de apotheek daarvoor opgehaald. Leuk zo een vrije dag haha. Liefs Bloesem
Dreamerfly, wat gek en vervelend zeg die steken. Gelukkig gaat het nu weer goed, maar als je weer last krijgt misschien toch even je vk bellen....
Romy leuke kinderwagen! Ik kan niet wachten op foto's van de babykamer! En ik zal zo eens op je hyves gaan kijken. Ik herken wel het gevoel van onzekerheid of je wel genoeg en de juiste spullen in huis hebt. Ik ben vandaag ook nog even aan het shoppen geslagen. Mimi jij hebt ook al een behoorlijke buik, maar jouw navel blijft goed zitten zo te zien. Naduah hopelijk gaan de nachten met Storm snel beter. Esther fijn dat de kraamzorg vond dat je alles al goed in huis hebt voor je twee kereltjes, dat geeft toch een goed gevoel. Bloesem zo gaat de dag wel snel voorbij ja. Dreamerfly ik weet ook niet wat die steken zijn. Gelukkig gaat het weer beter. Vandaag na werktijd nog even snel wat babykleertjes gekocht. Ik had niets in maat 50, alleen 50/56 maar dat is toch best groot. Dus nu heb ik als het goed is eindelijk de kleertjes compleet.