Maart 2013 Mama's!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Misja, 25 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Misja

    Misja Fanatiek lid

    8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

    Er is nog geen topic voor de maart 2013 mama's!
    Sinds het weekend hier positieve testen!

    Als alles goed mag gaan verwachten wij rond 3 maart ons tweede kindje! Ik ben 25 jaar en mama van een zoontje van negen maanden. Werk in de zorg voor 12 uurtjes en de rest van de tijd zorg ik voor mijn kindje!

    Wie komt er mee schrijven?
     
  2. kyrah12

    kyrah12 Actief lid

    2 mei 2012
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauwwww...maart alweer! Gefeliciteerd!!:D
     
  3. Misja

    Misja Fanatiek lid

    8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    @Kyrah12: Dankje! Heel blij en gelukkig mee!
     
  4. Frenzy

    Frenzy Fanatiek lid

    21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Maart 2013 mama's! Jeetje wat gaat het hard!

    Een jaar geleden teste ik positief en nu een jaar later heb ik een wondertje van dik drie maanden, het gaat zo hard en is allemaal zo bijzonder. Zou het afgelopen jaar graag nog een keer over willen doen!

    En maart is echt een prachtige maand om te bevallen, heerlijk weer, zo lekker in het voorjaar!

    Meiden geniet van jullie aankomende wondertjes en van harte gefeliciteerd met de zwangerschap! Geniet!
     
  5. Misja

    Misja Fanatiek lid

    8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Nou waar blijven de maart 2013 meiden? Er zullen er vast wel zijn die net positief getest hebben toch?

    Zou gezellig zijn om samen verder te kletsen!
     
  6. minnie84

    minnie84 Actief lid

    3 mei 2012
    244
    0
    0
    Hoi hoi

    Ik ben tot nu toe op 1 maart uitgerekend :)
    Het wordt ons tweede kindje. Hebben al een zoontje van 4
    Doe sinds vandaag mee aan moedervoormoeders het word nu een soort van.echt hihi.

    Voel jij je goed?
     
  7. Misja

    Misja Fanatiek lid

    8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Hoi Hoi,

    @my86: Wat leuk dat je reageert! Voor mij ook het tweede kindje. Mijn zoontje is nu bijna negen maanden! Drie jaar geduurd voor ik zwanger was van hem en nu alweer zo snel! Wij zijn erg blij. Verder voel ik me prima tot nu toe! Me darmen zijn wat in de war en verder slaat af en toe de vermoeidheid toe! Maar dat is het eigenlijk! Ow en ik merk dat ik toch weer last heb van hormonen. Kan weinig hebben van anderen op het moment! En jij?
     
  8. minnie84

    minnie84 Actief lid

    3 mei 2012
    244
    0
    0
    Hoi

    Ik heb op dit moment nog weinig klachten, daarom weer erg blij dat de hcg test van moedervoormoeders positief was :D
    Gister heb ik iets te veel gedaan, dus vandaag de rekening :( Net ff lekker 2 uurtjes liggen slapen, voordeel als zoonlief op school zit.

    Hebben jullie het al verteld? Wij willen wachten tot de eerste echo. Dan leuke shirt kopen voor ons zoontje met een leuke tekst.

    Groeit jou buik al? Zag gister op een andere site dat sommige met 4-5 weken al een buikje hebben.

    groetjes my
     
  9. AHuismans

    AHuismans Niet meer actief

    Hoi,
    Afgelopen maandag de test gedaan en positief. Ik zou nu ong 4,5 - 5 weken zwanger zijn. Volgende week wil ik naar de huisarts gaan. Alleen mijn man en ik weten het en willen dit zo houden tot zowieso 10-12 weken. Het is ons eerste kindje dus erg spannend allemaal. Verder voel ik mij goed, alleen wat last van duizeligheid en warmte aanvallen als ik teveel doe.
    Groetjes!
     
  10. jokato

    jokato Lid

    27 apr 2012
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames, Gefeliciteerd allemaal!

    Ik kom me hier ook melden. Ik had nog niet een heel erg overtuigende streep, dus ben nog een beetje afwachtend. Ik heb al twee lieve mannetjes van 4 en 2 jaar, ik heb voordat we de oudste kregen twee miskramen gehad en afgelopen mei een vmk. Vandaar mijn afwachtendheid waarschijnlijk. Ik heb al wel wat symptomen: zere borsten en heeel erg moe, maar dat heb ik tot nu toe elke keer gehad, dus dat zegt nog niks.

    Ik schrijf trouwens ook mee bij de maartmama's 2010 (geboortemaand van mijn jongste zoon), maar omdat ik daar intussen de meiden al heel goed en persoonlijk ken, wil ik het daar nog even niet bekend hebben. Ik schrijf hier dus onder een andere naam en als ik het mijn ouders en reallive vriendinnen verteld heb, dan wissel ik terug naar mijn eigen zp-naam!

    Nou, ik hoop dat we hier veel lief en leed gaan delen, maar vooral veel lief en weinig leed!
     
  11. Misja

    Misja Fanatiek lid

    8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Hoi Hoi meiden,

    Zo even tijd op op jullie terug te gaan reageren! Er komen er gelukkig toch een aantal binnen druppelen!

    @My86: Nee me buik is alleen een klein beetje opgezet! Maar niet echt zichtbaar voor een ander! Al denk ik wel dat het snel gezien gaat worden aangezien ik nu vrij slank ben! Lekker dat je nog niet veel klachten hebt! Wij gaan het nog even niet vertellen! Wachten nog even een paar weekjes af! Heb al wel vast een shirt besteld voor me zoontje met Stoer, ik word grote broer.

    @Ahuismans: Gefeliciteerd! Gezellig dat je mee komt schrijven! Spannend een eerste kindje he! Je kan ook gelijk de Verloskundige bellen hoor! Huisarts stuurt je toch door.

    @Jokato: Ook jij alvast voorzichtig gefeliciteerd! Streep word vast vanzelf donkerder! Hier had ik dat ook, iedere dag wel! Maar wel spannend hoor, zeker na je miskramen!
    Ik schrijf ook bij de oktober2011 mama's mee! Heb het daar al wel verteld! Geen idee hoe ik een andere naam moet aanmaken aangezien je maar 1 account op een ip adres mag hebben! Hopelijk gaat het allemaal goed bij je!

    Zo vanmorgen gewerkt, Net de keuken een sopbeurt gegeven en straks nog even om een verjaardagscadeautje voor een nichtje! Vanavond home alone, manlief is al weg voor de avonddienst! Tot gauw meiden!
     
  12. Bailey07

    Bailey07 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.165
    1.740
    113
    Goedeavond!

    Ik ging opzoek naar een Maart 2013 topic en vond jullie. 23 juni had ik een lichtpositieve test in handen en vandaag knalde ie goed. Morgen komt MvM langs voor de intake. Zal me ook kort even voorstellen trouwens, wel zo netjes he haha. Getrouwd, bijna 21 en heb een zoontje van net 1 (21 juni) en nu in verwachting van onze 2e. Bij mijn zoontje HG gehad vanaf week 6 tm 20 incl opname, en vandaag voelde ik de eerste vlaag misselijkheid al borrelen. Hopelijk is het me gegund deze keer minder heftig te hebben ;)
     
  13. Misja

    Misja Fanatiek lid

    8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Hoi bailey!

    Welkom en gefeliciteerd!
    Wat naar dat je zo verschrikkelijk ziek was tijdens je eerste zwangerschap! Hopelijk gaat het nu beter!
    Spannend weer he? hoe voel je je verder?


    @all: hier slaat de onzekerheid weer toe! Bij mijn eerste ook enorm veel last van gehad! Nu dus weer heel erg mee bezig of alles wel goed van binnen! 20 juli pas de eerste echo! Toch wel weer spannend! Nog meer meiden last van?
     
  14. jokato

    jokato Lid

    27 apr 2012
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bailey: Welkom! Hopelijk is het je gegund minder misselijk te worden... Een ziekenhuisopname, dat klinkt wel ernstig. Moest je aan het infuus omdat je niets binnen kon houden?

    @my86: nee, bij mij zie je nog niets, hoor! Bij de tweede ging het wel veel sneller dan bij de eerste, maar ik ben nu vrij stevig, dus ik lijk sowieso al zwanger, haha!

    @Misja: ja, wel onzeker hier, maar minder dan vorige keren. Deels omdat ik me er nog niet op instel dat ik echt zwanger ben (soort zelfbescherming, denk ik) en deels omdat ik al twee hele fijne jongetjes heb rondlopen. Als het niet doorzet, ben ik toch al heel tevreden.
     
  15. Misja

    Misja Fanatiek lid

    8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    @Jokato: Op zich wel een goede instelling! Wilde dat ik dat ook zo kon! Maar helaas ben daar teveel een emokipje voor! Uiteraard heb ik ook een prachtzoon waar ik ongelofelijk blij en trots op ben! Maar gun hem zo graag een broertje of zusje!
     
  16. Bailey07

    Bailey07 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.165
    1.740
    113
    Ja, de ziekenhuisopname met een infuus ivm uitdroging. in totaal 3x goed uitgedroogd geweest maar ivm kerst mocht ik thuis blijven de tweede en de derde keer gelukkig. Voel me verder opzich nog goed, ontzettende schoonmaakwoede haha en wat moe. Gisteren de eerste vlagen misselijkheid gehad. Vanmorgen is MvM geweest, knallende test gelukkig en meteen begonnen met doneren ;) telt leuker af tot aan de echo haha! 9 weken plassen totaal geloof ik dus dat komt wel goed.
     
  17. Bonkie

    Bonkie Fanatiek lid

    30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ook ik mag mij hier melden :) Ik ben als het goed is om 1 Maart 2013 uitgerekend. Na mijn laatste miskraam weer zwanger (ga je uit van die dag dan ben ik de 26e van Februari uitgerekend, maar met mijn positieve ovutest moet het toch echt 1 Maart zijn :) Dus we wachten de termijnecho af :)

    Hier gaat alles goed. 's Avonds erg misselijk en verder ontzettend moe.
    Ik hoop dat het nu wel blijft plakken en ik een gemakkelijkere zwangerschap heb als bij mijn dochter met diverse ziekenhuisopnames en bedrust door premature weeen.

    Ik ben 21,5 jaar jong, inmiddels 3 jaar gelukkig getrouwd, en mamma van een dochter L (23-12-2010)

    We hebben een eerste echo gehad en daar zag alles er redelijk goed uit. Over 2 weken mogen we naar het hartje luisteren, spannend!
     
  18. Veritas87

    Veritas87 Actief lid

    14 mrt 2012
    186
    0
    0
    Hallo dames,
    Ik weet niet helemaal goed of ik mij hier ook mag melden, aangezien ik een mannetje ben. Wij hebben afgelopen zondag een positieve test gehad en zijn nu (een beetje voorzichtig nog) aan het genieten :) Als alles goed gaat zijn wij ergens rond 2 maart uitgerekend.

    WOOHOOO!!!! Onze eerste :D
     
  19. Bonkie

    Bonkie Fanatiek lid

    30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Veritas wat mij betreft ben je welkom
     
  20. Bonkie

    Bonkie Fanatiek lid

    30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Bevallingslijst:

    Bonkie: 1 Maart
    My86: 2 Maart
    Misja: 3 Maart
     

Deel Deze Pagina