Maart 2013 Mama's!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Misja, 25 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hie rnog geen ideeen voor de kinderkamer, ligt eraan of het een meisje of een jongen gaat worden.

Wel wordt het een grote verhuizing hier. Wij gaan naar de achte rkamer ( met balkon), Jasper gaat naar onze kamer, en de kleine spruit komt op Jasper zijn kamertje.

Dus we hebben nu ideeen voor onze kamer en die van Jasper, en als dat af is ga ik aan de babykamer denken.

Vandaag hebben we wel de tuin vast winter klaar gemaakt. Achterin hebben we een groot paviljoen staan, daar hebben we het doek vanaf gehaald. Perkplantjes eruit, en de bollen vast geplant. Zwembad leeg laten lopen , tuinstoelen het tuinhuis in.

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik kan mn babykamer gewoon niet kwijt, heb m al wel maarja hij past niet!
    Erg klut gewoon!
    Ben van de week bij de woningbouw geweest maarja ik woon hier vanaf juni dus een woningruil kan inprincipe niet, maar heb dus al wel iemand gevonden...dus we mogen t proberen maar ze kunnen niets garanderen...echt balen...weet gewoon niet of kraamzorg ermee akkoord gaat.

3. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    En anders als tijdelijke oplossing misschien een co-sleeper ??
    Dat neemt niet zo veel ruimte in, of een klein wiegje ?

Verschonen dan op bed, tafel etc.

4. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Ik had daarnet voor de eerste keer last van harde buiken.. Zo snel al?? Kan dat?
    Heb nochtans niet zoveel gedaan vandaag, de voorbije dagen wel kan het daar nog van zijn?

5. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik heb alles al en vind t onzin om dingen nieuw te moeten kopen, kost me alleen maar extra.
    Heb zelf niet eens een 2 persoonbed dus erg klein (3 bij 2,75 is mijn slaapkamer).
    Kan ook niets aan de muur hangen omdat mn kast al bij de langste muur staat, is ook niet andersom te zetten.

6. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Hier ook harde buiken vanaf een week of 12.
    Bij mn 2e merkte ik er zelfs al een op 7 weken :S

7. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ja oke, maar als het niet past, je zult toch wat moeten???

8. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Met een cosleeper (dat is een bedje tegen je bed aan toch?) heb ik ook geen loopruimte, word klimmend haha ik heb een ijzer bed met boven aan uiteinden (jaja lekker ouderwets).
    Maar hoe zit dan dan als je bed verhoogd is, is een cosleeper ook hoog of verstelbaar?

9. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Er zijne r die in hoogte verstelbaar zijn. ( hier niet gebruikt hoor een co-sleeper)

Of anders tijdelijk in de reiswieg slapen ??

10. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Of heb je een box in de woonkamer staan ?? Je hebt voor 15 euro een boxmatras, en dan kunnen ze eventueel ook in de box slapen.

11. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Babykamer drama... tis toch wat he...
    .maar gebakje wij gaanneigenlijk hetzelfde doen.. alleen dan moeten wij nog een kamertje creeeren. Wij gaan naar noa's kamer bij het balkon.
    En onze slaapkamer gaat doormidden.. de ene kamer wordt van noa en de andere voor de baby... eerst willen we dan noa's kamer inrichten dan die van ons.. en vervolgens die van de baby... maar we moetenndus eerst een muurtje bouwen..en een nieuwe deur plaatsen. En eigenlijk wil ik zodra we daarmee klaar zijn.. gelijk de nieuwe vloer door het hele huis laten plaatsen.

@Bamjolan..tja dat is heel lastig.. als de woningruil niet lukt of niet op tijd.. kun je miss tot je een ander huisje hebt, een goedkoop wiegje aanschaffen die je naast je zet op de vloer?

12. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    @sarah, wij hebben mazzel dat we de vloer niet hoeven te doen. We wonen hier nu iets meer als 1 jaar, dus de vloer boven hebben we vorig jaar al gedaan. Het is onze nieuwe kamer alleen een ander verfje erop. Dan in onze oude kamer als in de babykamer het behang eraf, en opnieuw behangen. En dan is het eigenlijk klaar. ( ja nog wat decoratie etc)

Wel willen we zelf een nieuwe kledingkast, en ook voor Jasper.

13. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Pff.. hoor net iets heel ergs op het nieuws...
    Is hier gisteren een zwaar ongeluk gebeurd (niet bij me in de buurt hoor) een man is met zijn 2 jaar oude dochtertje de autosnelweg opgelopen.. dochtertje op slag dood, papa enkele uren later overleden in het ziekenhuis. Wat blijkt nu; het ging om een wanhoopsdaad vader en moeder hadden huwelijksproblemen.. Daarom ontneem je je kind maar het leven? En ontneem je je vrouw haar enige kind... Verschrikkelijk dit!
    Merk dat nu ik zwanger ben ik nog veel moeilijker tegen zo een nieuws kan!
    Wat bezielt die man toch?

14. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Meiden, het lukt me even niet om uitgebreid te reageren, dus hopelijk haak ik later weer in!

15. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @jojogirl88: Volgens Leeuwman denken dat soort mensen in problemen, niet in oplossingen. Doemdenken: "Mijn huwelijk loopt op de klippen, het leven heeft geen nut meer." Of anders wraak: "Dat zal je leren!" Verder kan ik er (gelukkig) met mijn hoofd ook niet bij.

16. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @Leeuwtje: Ja waarschijnlijk.. maar wat verschrikkelijk voor die mama.. "Gelukkig" was het meisje op slag dood want stel je voor dat ze nog zo heeft afgezien.. mag er niet aan denken!

Dames even een snel vraagje!
    Ik wil al zooooo lang nog eens opnieuw naar een concert van Usher, nu komt hij 24 januari naar België en ik zou echt zo graag tickets bestellen!
    Vorige keer kwam hij ook toen ik zwanger was maar toen moest ik 2 weken later bevallen dus dat heb ik dan maar niet gedaan maar nu ben ik ongeveer 32 weken wanneer hij komt.
    Zouden jullie nog gaan? Ga natuurlijk wel zorgen dat ik zitplaatsen kan nemen.
    Ben bij mijn zoontje rond deze termijn ook nog naar Clouseau geweest en had toen ook zitplaatsen is toen erg goed meegevallen.
    Om 9u is het ticketverkoop denk dat ik er maar gewoon 2 koop ik zie dan wel hé kan ze nog altijd verkopen achteraf..

17. Charly1981

Charly1981 Actief lid

29 jun 2012
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hierbij ons prinsesje!!!!! Tis een meisje. Super druk. Voel nog steeds niks. Placenta ligt stukje voor, boven en door aan achterkant. Ze trapt precies in placenta nu!

Bijgevoegde bestanden:

18. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah geweldig!!! Leuk charly!!

19. Ynte

Ynte Bekend lid

25 jun 2012
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    mooi!!! en proficiat alvast met de dochter, meiden zijn top ;)

20. Ynte

Ynte Bekend lid

25 jun 2012
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jojogirl : gewoon doen hoor! en goed op tijd gaan zou ik zeggen, dan heb je minder kans dat er gedrongen wordt en je een stoot in je buik krijgt of zo

@aan de 2 'nieuwe' dames : welcome back :)

@babykamer : wij gaan de zolder verbouwen, of de logeer/speelkamer...maar eerst gaat beeb bij ons, dan naar de kamer van de jongste die dan samen met de oudste op de kamer gaat...we hebben nog tijd :)

@die man met de dochter...ik wil er niet teveel aan denken - vaak zijn het wel mannen die doorslaan op die manier...wie is dan het sterke geslacht hé?

Deel Deze Pagina