Ik droom alleen maar Elif =) okee 1 rompertje dan, en n stel sokjes ..... zo lief *zucht* Ik kan niet wachten! Maar je tart het noodlot niet hoor!! Het is jullie toekomst!!! =) @Sylcor Wat spannunnnddd nog maar eventjes!! moet je nou je spuiten meenemen naar die cursus? of ga je nog niets "proberen" daar? Hier over 14 dagen de cursus, en dan 12 dagen later echt beginnen!
Ik heb jaren geleden toen wat dingetjes gekocht en gekregen. En die staan nu op de zolder.. Maar we gaan ze toch we gebruiken babykamer gezien! maar ff geen geld om hem nu al te halen. Dus waarschijnlijk mei/ juni met het vakantiegeld van mij Wat leuk snippie!!! Net als onze kinderwagen , overgenomen( gekregen van vriendin) Welke kleuren willen jullie op de kamer gaan doen eigenlijk?? Snippie welke klamboe vind jij mooi
Haha wat grappig! Wij gaan (als het goed is!!) de kamer ook kopen van het vakantiegeld! lol De rest hebben we wel gespaard, maar zit nog veilig in zo'n dichte spaarpot (die je met blikopener moet openmaken!) Ik ben helemaal verliefd op de bugaboo, maar ja die is zo duur! Verder wil ik het kamertje ook creme/bruin misschien met turquase (hoe schrijf je dat?!) Wij willen nl niet weten wat het wordt! Jullie????
nee de puregonpen kregen we vanaaf op de cursus. De decapeptyl spuiten heb ik al in de koelkast. We mochten op ons zelf doen, maar wilde dat liever thuis voor de 1e keer...het is iig erg duidelijk hoe het moet. wij willen graag oranje.....
onze kamer word neutral want wij huren ons huis van een partuculier dus mag niet veel aan gebeuren 1muur is grijs! dara willen we een stikker tekst en de rest is van nijntje crame wit! wij nemen alles over waarschijnlijk ook kinderwagen,box en de wieg(heeft me man zelf ook nog in gelegen) me schoonzus heeft alles dubbel! ze heeft een meisje van 3,5 en een tweeling van 1,5 ik vond de eerste wel mooi passen bij dat behang
UHm ik ben veel te nieuwsgierig Echt erg, als we geen miskraam hadden gehad, we gaan 5 april naar turkije , en daar zijn ze heel vroeg met het zien wat het is. Ik was dan 16 weken geweest en dan waren we daar voor een echo gegaan. Zo nieuwsgierig. Als deze poging lukt moet ik wachten tot de echo in België want we gaan hierna niet meer naar turkije. Maar ik heb geen voorkeur absoluut niet maar zo nieuwsgierig Wij hebben een mutsy gekregen van mijn vriendin dus dat is een uitgave wat bespaard word.
Wat leuk snippie Mijn kinderbedje heeft mijn oma gehad, maar aangezien we daar al uhm sinds mijn 18e geen contact meer hebben, weg kinderbedje helaas Was helemaal met de hand uitgesneden. Maar ja nu kopen we dan maar eentje
jah wij willen het wel weten! altans zeggen we nu wie weet dat we het straks niet willen weten.maar toto nu toe wel heb ook geen voor keur hoor.maar gewoon neiuwschierigheid
Korte reactie: middelste behangetje voor le bébé. lime groene dinges... en nee, ik heb alleen nog maar een mutsje en een slabbetje. Okee en een voedingskussen en standaard voor het badje, bergen jongetjes kleren, en weet ik veel wat voor rommel van mijn oude buurvrouw. Zij gebruikte onze zolder als tijdelijke opslag. Dat hebben we onlangs opgeruimd, maar ik heb de babyspullen gekaapt . We hebben samen de mooiste spullen uitgezocht en de rest is naar de kringloop gegaan of heeft ze meegenomen nar haar nieuwe huis. Sylcor: het gaat echt beginnen! succes meid!
Ik heb zelf nog niks gekocht. die babykamer en andere dingen was al bekent voordat we stopte met de pil
Hee elif wat had je moeder nu weer te melden? Moeders zijn af en toe zo achterlijk Die van mij is trouwens weer een beetje gekalmeerd (met oxazepam), maar nu is vriendje van streek door haar. Dit was namelijk de eerste keer dat hij haar zo hoorde (aan de telefoon). Hopelijk begrijpt hij me nu nog beter. O ja, vriendje sms-t nooit (okee 2 per jaar of zo), maar ik had nu toch een lief sms-js! Een stuk tekst over hoofd omhoog en dat je de kracht hebt om door te gaan. En dat ik niet alleen ben in de strijd. Aaaaaaaaaahhhhhhh, hij is (bij tijd en wijlen) erg lief en romantisch
ik heb wel wat dingetjes maar het meeste allemaal gekregen. Behalve een mobiel voor boven het bed bij etos eens gekocht voor 5 euro zo leuk!! Maar als ik het niet zie ook geen last ervan heh
Mijn moeder heeft me voor de 2e keer een anti islam mailtje gestuurd. Nu stond erin dat Australië korte metten had gemaakt met moslims dat moest europa ook! Dus als het ware ook dan met mij!
excuse me... Wat is dat nou weer voor een taal. Hoe is de relatie tussen jou en je moeder precies? En hoe is/was de relatie tussen hubbie en je moeder? Of "bedoelt" ze het allemaal niet tegen hubbie, maar tegen moslims in het algemeen? Dan blijft het nog belachelijk, hoor.