Viel best mee, haha even gillen mar nog niet om voor schut te staan ! Was gister een meisje in de Efteling en ging gewoon op de grond liggen en met dr vuisten op de grond slaan. Zo zou me kapot schamen hahaha.. Was ook wel al een wat ouder kindje hoor!
heyyy meiden zo ben ff niet geweest, heb wel iedere dag even bijgelezen, maar dat heb ik noooooit allemaal onthouden... kussie ow ow ow wat een verhaal meid,...echt net uit zo;n romannetje haha. kijk wij kunnen je allemaal tipt en adviezen geven, maar wij zijn ook geen almachtige haha, je meot gewoon lekker zelf beslissen wat je er mee doen, of wat niet, zolang jij maar gelukkig word!!!!en je andere verhaal?? johannal, owww spannend weer op het wachtbankje!!mijn duimen draaien hoor. hopelijk hebben jullie het naar de zin op centerparcs.veel plezier nog!! setti, owww wat ziet ze er weer heerlijk uit, die kleine meid van jullie!!super leuk die kleertjes!al wat van je ringen gehoord? jedalin, jee meid, wist niet dat je zo veel stria had, das dan pas tegen het einde van de zwangerschap gekomen toch?wel balen zeg.en wat een mooie foto's ook weer van jou mannen!!hahaah het zijn zo meer fee's met een toverstafje, lag helemaal in een deuk hier. en die tanden, haha neomi heeft ze net zo!!! darcy, wauw wat is megan een stoere meid.ze staat ook al goed zelf zie ik?hier worden de knipjes er trouwens ook meteen uitgetrokken hoor!! eliesah, was het weer leuk in de efteling?lekker hoor om daar een abbonnement van te hebben. Gwen, hoe gaat het met je?je reageerd op de andere meiden maar vertelde niks over jezelf...hoop dat alles weer wat beter gaat...dikke knuff verder weet ik het niet meer........ hier:alles prima. neomi was gister en vandaag alweer rond 6 wakker, pfff vermoeiend hoor. ook is ze op t moment heel erg aan mij aan het hangen, echt to vervelends toe. het is vandaag wel 5 keer gebeurd dat ik r even op de grond zet of wat dan ook, en dan begint ze me toch te brullen en krijsen, dan moet en zal ze weer door mij opgepakt worden.en laat Jeff er nou niet oppaakken want ze duwt zich gewoon van hem af...echt heel vervelend dit gedrag... verder met mij alles prima hoor. tja je ziet niks, voeld niks dus tis allemaal nog onwerkelijk he... dinsdag dus de echo om half 2, spannend toch wel weer... xxx
eliesah wat een heeeeerlijke foto's!!!haha das wel een hoop zand!!!!!heerlijke meid hebben jullie...haha hoop kriebels alweer zo te horen!!1
Wauw, die Neomi ook al zo'n knappe meid! Die krulletjes krijgt Taleah nu ook, vooral als het nat is geweest of als ze zo zweet haha. Maarr je hebt het nu je ouders verteld, en hoe reageerde ze? Super leuk zag ze er uit! Hier ook nu naar bed, zal morgen zeker wel weer 6uur zijn. ZUCHT hihi.. Marc is nog op stap met een vriend, nou ja op stap gewoon wat drinken en ouwe hoeren haha!
ja ze vonden het super leuk, duurde even voor ze het zagen, maar heel leuk!! ja idd als het nat is of ze zweet allemaal van die kleine krulletjes, super leuk!!! jef is ook de hort op met een vriend, dus duik er ook lekker in, dagje was weer lang genoeg zo... trusten
@ Ano: Wat een super lieve foto's van je meisje. Die krullen, wauw! hihi en die tandjes ja, blijft er grappig uit zien he Vindt het wel schattig en t komt vast mooi bij elkaar te staan over n tijdje, haha. Wat zag ze er lief uit, met dat shirtje van grote zus! Schattig! @ Elisah: hahah die taleah met dr mond vol zand!! En verder lijkt het nu echt al een hele meid, hoe ze zo op die paddenstoel zit, ze lijkt zo een half jaar ouder! @ hier: hmm moeizame start van de dag met de kids. Ze eten echt matig. Jesse gooit het liefst ieder stukje brood op de grond, ook leuk. Vanmiddag werken om 2 uur, zo geen zin in met dit weer
Goeie foto's weer (en ook van andere kinderen die wel van wild houden, he gelukkig ) Man is met de kinderen naar het zwembad voor de zwemles van de oudste... ik ga aan de data-analyse van mijn onderzoek werken. Hoi, hoi, hoi, joepie de poepie, springstuiterdansje! :x Vanmorgen op de braderie was ik de eerste bij onze schoenenzaak in het dorp, die staat altijd met een knappe kraam buiten. Voor 15 euro Elefanten-sandaaltjes gekocht voor Megan, blauwe met hippiebloemetjes. Heel leuk. Schoenen hoeven niet zo duur te zijn om goed te zijn, deze waren in de oude prijs trouwens 40 euro. Voor mezelf twee prachtige jurkjes (met velours en mooie biesjes) gekocht bij de chique dameszaak - ze waren 110 euro, nu 5 per stuk (er lagen nog maar een paar jurkjes) Giletje voor 5 euro, ook topkwaliteit... en dan winkel je toch wel heel lekker als het zulke goeie prijs-kwaliteit verhoudingen zijn, ik heb de buit binnen
Hey allemaal!!! Haha, wat ik nu vertellen wil heeft bepaald niet met mijn soap te maken... Tis eigenlijk helemaal niet zulk goed nieuws.. Ben gister bij de astma-arts geweest voor controle... En ik vroeg of ze ook mijn bloeddruk wilde meten (omdat ik die nieuwe medicijnen heb...) En nouw jah.. Toen kreeg ik dus het volgende te horen; Mijn bloeddruk is te laag voor mijn leeftijd/lengte/gewicht; 101/71 en mijn pols is dus 52.. (moet MINIMAAL 55 zijn) Ook is die onregelmatig... En DAT is dus niet goed.... Ze begon al over bloedverdunners en al! Doordat mijn polsslag onregelmatig is, pompt mijn hart ook onregelmatig en kunnen er stolseltjes onstaan.. Ze deed heel nuchter, maar ik ken het van mijn pa, en das gewoon gevaarlijk --> Trombose--> embolie... Ik vroeg of ik dan de medicatie wel door moes slikken, kreeg ik en mwahh, tjah, nouw jah... Ik zeg, ik vind dit harstikke eng en vertrouw het niet. Dus toen zei ze maar dat ik nu de medicatie maar moet halveren. Volgende week Hartfilmpje laten maken... En daarna naar huisarts voor hoe nu verder... Ben er flink van geschrokken.... @ Eliesah, heerlijke foto's weer, van die zandsnoet! En och, zo'n hummeltje op het KDV, kan me voorstellen dat je er kriebels van krijgt.... Dank je voor het compliment over 'm'n hunk' @ Ano, wauww, die krulletjes, om te smelten!! Echt zooo mooi!! Hoe voel je je verder meid? Geen last van de warmte? Je hebt gelijk, ik moet het ook zelf beslissen en aanvoelen, maar jah.. zou wel fijn zijn als hij een beetje meewerkte, whahahaha!! @ Jedalin, hmm, hopelijk was alleen het begin van de dag zo en gaat het nu weer gezellig zijn daaro! Werk ze vanmiddag meid, kan me goed voorstellen dat je daar geen bal zin in hebt nu!! @ Darcy, woww, je bent indd dan wel flink geslaagd! Goeie deal hoor! Hihi! Leve de uitverkoop! Harstikke sjiek voor bijna nop!! Wat wil je nog meer! Liefsss
Als hier niemand is ga ik maar es ff spammen! Hebben jullie vanaaf of morgen weer mooi wat te bekijken! *pronk pronk* Zie hier mijn lachebekkie!
En nog eentje samen met mijn ventje! Vind wel super foto, hihi! Zal ze zo ook even op hyves zetten, maar nu eerst even patatties eten! Eindelijk!! ZIN IN!!!