Maart mama's 2018

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wodjeka, 4 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wodjeka

    wodjeka Bekend lid

    25 feb 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis
    Hallo meiden!

    Een paar dagen geleden heb ik ontdekt dat ik zwanger ben! Volgens mijn eigen berekening ben ik rond 12 maart uitgerekend.
    Zijn er meer mama's uitgerekend in maart die zin hebben om mee te kletsen?


    MAART

    12 -
    Wodjeka - 34 - 2e kindje
     
  2. onkruidbloem

    onkruidbloem Actief lid

    27 jun 2017
    142
    80
    28
    Vrouw
  3. wodjeka

    wodjeka Bekend lid

    25 feb 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis
  4. wodjeka

    wodjeka Bekend lid

    25 feb 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis
    Geen meiden uitgerekend in maart die gezellig willen kletsen?!
     
  5. Oumi86

    Oumi86 Bekend lid

    13 jul 2014
    610
    445
    63
    Vrouw
    Hier pas een posi test maar weet niet zo goed wanneer ik dan zal bevallen.. ergens in maart als het goed is
     
  6. wodjeka

    wodjeka Bekend lid

    25 feb 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis
    Oh spannend zeg! Weet je de dag waarop je laatste ongesteldheid begon? Dan kan je zelf een schatting maken
     
  7. Ladion

    Ladion Lid

    5 jul 2017
    8
    15
    3
    Vrouw
    Hallo,
    Ik ben nu 2 dagen over tijd. Aanstaande zondag, als ik dan nog niet ongesteld ben geworden, dan ga ik een zwangerschapstest doen,
    Duimen jullie heel hard met me mee? Is het raak, dan zie je mij hier heeeeeel snel weer terug want dan zal de uitgerekende datum rond 16 maart liggen
     
    wodjeka en onkruidbloem vinden dit leuk.
  8. wodjeka

    wodjeka Bekend lid

    25 feb 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis
    Spannend Ladion! Ik ga duimen voor je! Knap dat je nog niet hebt getest, had ik niet vol gehouden!
     
  9. Kwis

    Kwis Actief lid

    29 jun 2017
    228
    161
    43
    Vrouw
    Hi!

    Ik ben ook ongeveer 5 weken zwanger. Als alles goed gaat uitgerekend in maart. Spannend!
    Afgelopen maandag bloed laten prikken, mijn hcg was toen 109. Vandaag weer laten prikken, 589. Goed gestegen dus! 17 juli moet ik nogmaals laten prikken en als het er dan weer goed uitziet de eerste echo plannen.
    Oh ik hoop zo dat het goed blijft gaan na 13 maanden proberen en 1 miskraam!

    Groetjes
     
    LolaBloem vindt dit leuk.
  10. wodjeka

    wodjeka Bekend lid

    25 feb 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis
    Welkom kwis! Je hcg is zeker mooi gestegen! Ik hoop voor je op.een plak beeb!
     
    Kwis vindt dit leuk.
  11. Ladion

    Ladion Lid

    5 jul 2017
    8
    15
    3
    Vrouw
    Meiden...ik heb t inderdaad niet tot t bittere eind volgehouden. 1 dag na m'n NOD en ik dacht, nu moet ik gewoon kunnen testen..

    POSITIEF!!!! Binnen 10 seconden een dikke + op de test. Bizar en onwerkelijk maar zooooo bijzonder.
    Nu nog alsjeblieft blijven plakken :thumup:
     

    Bijgevoegde bestanden:

    LolaBloem vindt dit leuk.
  12. wodjeka

    wodjeka Bekend lid

    25 feb 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis

    Wauw gefeliciteerd!!!!
     
  13. Oumi86

    Oumi86 Bekend lid

    13 jul 2014
    610
    445
    63
    Vrouw
    Ik heb geen eerste dag van laatste menstruatie aangezien ik al zeker 21 maanden geen menstruatie heb gehad hihi maar weet wel wanneer ongeveer mn eisprong was. Ik mag zodra ik de vk bel dus ook meteen komen.. ga volgende week bellen en dan een afspraak voor de week erna plannen. Denk dat ik dan zo'n 6 weken ben.
     
  14. Oumi86

    Oumi86 Bekend lid

    13 jul 2014
    610
    445
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd de rest!
     
  15. Kwis

    Kwis Actief lid

    29 jun 2017
    228
    161
    43
    Vrouw
    Pfoeh ik ben ook zoooo bang en onzeker.
    Ben ook bang dat mijn hcg te laag is. 589 op 5 weken. Iemand hier ervaring mee? Donderdag wel een knaltest (5 weken). Zie bijlage.

    Ook heb ik niet echt symptomen. Beetje trekkerig gevoel in onderbuik en onderrug (vergelijkbaar met menstruatiepijn). 's Avonds wat pijnlijke borsten. Maar verder helemaal niks! Jullie?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  16. Oumi86

    Oumi86 Bekend lid

    13 jul 2014
    610
    445
    63
    Vrouw
    Geen zorgen maken.. symptomen zeggen echt niet zoveel over je zwangerschap. Ik ben zwanger van de 4de tot nu toe nooit een miskraam gehad en bij geen een had ik echt symptomen. Niet misselijk oid.

    Wat gespannen borsten en moe.. maar volgens mij ben ik chronisch moe door mijn kindjes hihi
     
    nicole1987 en LolaBloem vinden dit leuk.
  17. wodjeka

    wodjeka Bekend lid

    25 feb 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis
    @ kwis. Bij mijn eerste kindje heb ik nooit echte symptomen gehad op moe zijn na. Het hebben van wel of geen klachten zegt dus helemaal niks over of het goed gaat. De meeste vrouwen krijgen ook pas na de 6e week echt klachten als het hcg echt hoog is.

    @ oumi86 dan is het inderdaad lastig rekenen
     
  18. FoxyDiamond

    FoxyDiamond Bekend lid

    23 jan 2017
    637
    231
    43
    @Kwis ik heb ook weinig symptomen en de symptomen die ik wel heb zijn ook weer verdwenen als sneeuw voor de zon om de volgende dag (of pas 4 dagen later) weer tevoorschijn te komen. Het maakt mij ook bang en onzeker. Maar blijkbaar hoort het er gewoon bij en is elk lichaam en elke zwangerschap anders. Probeer jezelf niet teveel te vergelijken met anderen, dat maakt je gek. Ik had met 4w5d een clearblue indicator test gedaan en die gaf 3+ aan (had gehoopt op 2-3 weken dus was blij verrast) wat opzich een goed teken is.
    Sindsdien probeer ik het los te laten al heb ik er ook verdomd veel moeite mee af en toe.
     
  19. nicole1987

    nicole1987 Fanatiek lid

    19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Hoi!

    Gefeliciteerd iedereen!:D

    Ik ben ook ergens halverwege maart uitgerekend ( denk rond 20 maart ) .

    Ik heb een vroege echo 28 juli omdat ik zo weinig voel en al eerder een ma heb gehad
     
    wodjeka vindt dit leuk.
  20. wodjeka

    wodjeka Bekend lid

    25 feb 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis
    Welkom nicole1987!!


    @ alle dames
    Misschien is het leuk een lijst te maken?
    Met de (voorlopige) uitgerekende datum, leeftijd en afspraken enzo??

    Ik begin wel dan kunnen jullie aub jezelf toevoegen.

    MAART

    12 - wodjeka - 34 jaar - 2e kindje

    AFSPRAKEN

    27 juli wodjeka 1e echo/ intake VK
     
    nicole1987 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina