Welk ledikant-matras van de Babydump?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Susannelilian, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannelilian

    Susannelilian Fanatiek lid

    12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    #1 Susannelilian, 3 okt 2014
    Laatst bewerkt: 3 okt 2014
    Wij mogen bij de Babydump een gratis matras t.w.v. €90 uitzoeken (of een duurdere met bijbetaling) en nou zou ik graag willen weten welk matras de beste is.

    Hier de link naar alle matrassen van het formaat van ons ledikantje:
    Matrassen | Baby-Dump

    Of zouden jullie helemaal niet voor een matras van de Babydump gaan? Zo nee, waarom niet?

    Ik hoor graag jullie mening, alvast bedankt!

    Groetjes Susanne
     
  2. Creamams

    Creamams Niet meer actief

    Wij hebben het aerosleep matras en zijn er heel tevreden over
     
  3. Susannelilian

    Susannelilian Fanatiek lid

    12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Dankje voor je reactie! Alleen jammer dat je dan ook de rest van Aerosleep aan moet schaffen, dan lopen de kosten flink op...
     
  4. Leetje85

    Leetje85 Actief lid

    26 feb 2014
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat hoeft natuurlijk niet, je kan ook gewoon beddengoed gebruiken. Maar je heft dan wel het effect van aerosleep op, dat klopt.

    Wij hebben de vissa vackert (of zoiets) van ikea.
     
  5. xchristina

    xchristina Actief lid

    26 nov 2013
    108
    0
    16
    Marktplaats .. Alles van aerosleep gekocht voor een prikkie . Sommige dingen nog nieuw in de verpakking..
     
  6. Rainbow88

    Rainbow88 Fanatiek lid

    13 jan 2014
    3.647
    305
    83
    Wij hebben met die kortingsactie ook de aërosleepmatras gekocht
    De bijpassende hoesjes zijn niet zo heel duur hoor! Moet daar voor de rest nog iets bijgekocht worden dan?
     
  7. Susannelilian

    Susannelilian Fanatiek lid

    12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Leetje: dan is het inderdaad zinloos om een duur aerosleep matras te kopen.

    @christina: Marktplaats zou ik niet zo gauw doen, je weet nooit wat er met de spullen gebeurd is.

    @Rainbow: onderin de tekst van de volgende link staat wat ze aanraden erbij aan te schaffen en aan 1 bijpassende hoes heb je natuurlijk ook niet genoeg... Aerosleep Matras Elegance 60 x 120 | Ademende Matrassen | Baby-Dump
     
  8. mammalies

    mammalies Actief lid

    4 mei 2012
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben m ook van de Ikea, dus ik kan je niet verder helpen ;) Ikzelf geloof niet zo in aerosleep :)
     
  9. Susannelilian

    Susannelilian Fanatiek lid

    12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @mamalies: arosleep hoeft van mij ook niet perse hoor, als het maar een goed matrasje is! Is alleen voor ons wel het voordeligst om deze bij de Babydump te kopen, aangezien we hem daar gratis krijgen. ;)
     
  10. wishfulthinking

    wishfulthinking Fanatiek lid

    7 aug 2012
    4.797
    2.481
    113
    Vrouw
  11. Susannelilian

    Susannelilian Fanatiek lid

    12 jun 2011
    3.780
    1
    0
  12. wishfulthinking

    wishfulthinking Fanatiek lid

    7 aug 2012
    4.797
    2.481
    113
    Vrouw
    Het blijft in de topper zitten;)
    Zo handig!
    Geen vieze vlekken in het matras!
     
  13. Susannelilian

    Susannelilian Fanatiek lid

    12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Dan gaan we als het aan mij ligt voor die, bedankt voor je reacties en tip! Moeten we wel wat bijleggen, maar aan jou te horen is dat het geld zeker waard! :)
     
  14. wishfulthinking

    wishfulthinking Fanatiek lid

    7 aug 2012
    4.797
    2.481
    113
    Vrouw
    #14 wishfulthinking, 4 okt 2014
    Laatst bewerkt: 4 okt 2014
    Pff Hoe kan ik dit ff makkelijk uitleggen..:p
    Je hebt de gaatjes dan een redelijke laag wat opvangt en dan weer gaatjes. .
    Daaronder ligt het matras!
    Onze meid heeft reflux en heeft regelmatig zeg maar gerust vaak gespuugd( je ziet de vlek dan zitten in hoeslaken en topper maar niet op het matras)
    Het blijft echt in de topper zitten
     
  15. wishfulthinking

    wishfulthinking Fanatiek lid

    7 aug 2012
    4.797
    2.481
    113
    Vrouw
    Graag gedaan hoor!
    Wij vinden het echt het geld waard!

    (En nee ik heb geen aandelen bij baby dump):D

    Mijn man was degene die dit matras wou en ik ben blij dat hij zijn zin heeft door gezet:p

    We hebben ook nog eens een buik slaper namelijk
     
  16. Susannelilian

    Susannelilian Fanatiek lid

    12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ik snap em! :p En als mijn man gaat sputteren dan ga ik mijn zin wel doordrijven hihi. Bedankt!
     
  17. Rainbow88

    Rainbow88 Fanatiek lid

    13 jan 2014
    3.647
    305
    83
    Ja die matrasbeschermer was erbij inbegrepen meen ik.. En hebben 2 hoezen gekocht voorlopig, eentje is idd niet genoeg nee ;)
     
  18. Susannelilian

    Susannelilian Fanatiek lid

    12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Oké, misschien was dat toen een actie. 2 hoezen is inderdaad wel minimaal.
     
  19. Cheryl86

    Cheryl86 Actief lid

    21 feb 2014
    314
    0
    0
    Ik heb dat matras ook maar dan wel met de aerosleep protect erop en 3 hoeslakens heb ik er van, maar ik denk dat 2 hoeslakens dan ook wel genoeg zijn want ze zijn snel droog. Maar ik ga de wasmachine niet aanzetten voor 1 hoeslaken :p
    Mijn dochter heeft reflux en hoeslaken is vaak vies, de aerosleep ook maar het matras is schoon en fris. En de tijk van het matras is ook wasbaar.
    Wat ik zelf ook erg handig vind aan de Aerosleep en Airgosafe is dat ze over het hele matras zitten en niet zoals een molton op een gedeelte. Mijn dochter vond ik al met 5 maanden overal in haar ledikantje terug maar mocht ze spugen dan is ook daar haar matras beschermd. Al heb ik de Aerosleep vanwege meer redenen.
     
  20. Susannelilian

    Susannelilian Fanatiek lid

    12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Je kan er toch ook gewoon andere dingen (van je dochter en jullie zelf) bij in doen??? Scheelt weer 1 hoeslaken kopen. Wij gaan er 2 bij kopen, is meer dan genoeg. En heb al begrepen dat de topper zo droog is, dus daar hoeven we dan maar 1 van te kopen. Fijn inderdaad dat je matras goed beschermd blijft met zo'n topper!
     

Deel Deze Pagina