Bridalplasty TLC

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Miss Mac, 24 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    #1 Miss Mac, 24 sep 2013
    Laatst bewerkt: 24 sep 2013
    Wie heeft dit programma ooit gezien :$

Ik zag het gister toevallig voor het eerst op TLC.

In dat programma strijden 12 bruiden tegen elkaar om plastisch chirurgische ingrepen. Als je een challenge wint krijg je bijvoorbeeld een neuscorrectie of een borstvergroting etc..Dus degene die de weekchallenge wint krijgt een ingreep vergoed en laten ze ook zien in het huis waar de bruiden verblijven.

Challenger zijn oa champagne herkennen. Welke is de dure van €400 en welke de goedkope van €3, zo ook welke ganzenlever was of gewone pathe, en rode wijn en koningskrab of imitatiekrab haha, en als zo'n challenge wint mag je een operatie uitkiezen :)

2. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    ik heb het vannacht opgenomen, moet nog kijken.
    Je had eerder ook zo'n programma (niet wedstrijdachtig) : Verbouwen en dan trouwen ofzoiets. Haha. Dan herken je je eigen vrouw niet eens bij het altaar....

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.824
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik heb het één keer gezien.. Toen waren de andere meiden boos op 1 meid die nadat ze iemand na de operatie terug had zien komen, zoiets had van: laat die borstvergroting maar zitten... De bruiloft wilde ze wél winnen...
    En die meiden hadden zoiets: Je bent een concurrent maar wil niet de hele prijs?? Dan ga je toch lekker naar huis...

4. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Volgens mij is deze programma al eerder bij E! uitgezonden. Of is het weer een nieuwe groep bruiden?

Wordt gepresenteerd door Shanna Moakler.

5. Ik kijk ook wekelijks. Vooral de eerste uitzending vond ik bizar, want een paar dunne meisjes wilden graag een liposuctie op hun buik :( ze waren zo plat als wat! D'r viel niks weg te zuigen. Gelukkig hebben de vrouwen die tot nu toe een operatie kregen gekozen voor neuscorrectie en borstvergroting.
    Helft van de tijd gaat het alleen maar over wie op wie gaat stemmen. Wel lachen aangezien er 1 ontzettende b*tch zit dus ben benieuwd wanneer die er eindelijk eens uitgaat.

Deel Deze Pagina