madam 3 jaar doet altijd haar zus na

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door evamerel1, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

4 aug 2009
    905
    0
    0
    En haar zus van 6 wordt er niet goed van. Ik kan het mij heel goed voorstellen want ik zou daar ook gek van worden. Maar nu met de vakantie lijkt het net alsof ik alleen maar oom agent ben ipv moeder.
    De hele dag zitten ze elkaar in de haren en ik lijk wel een langspeelplaat (voor degene die niet weten wat het is, de voorloper van de cd maar dan 10x groter ;)).
    Als de dames elkaar niet in de haren zitten, lopen ze ruzie met mij te zoeken.
    Mijn zoontje van 5 maanden wordt er er onrustig van maar goed...als het mij te veel wordt, loop ik naar boven en tel daar even tot 10.

Sorry maar ik moest even stoom afblazen :). Als ik dan lees dat iemand anders zijn kinderen vervelend zijn, ben ik altijd blij dat ik niet de enige ben die af en knetter word.

2. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Pff dat lijkt me heel vervelend ja! Hopelijk is het een fase en gaat het een keer over... Sterkte ermee!

3. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Hou jezelf het mantra voor: Het is een fase, het is een fase... En het komt allemaal weer goed! Maar dat is makkelijk gezegd als je er middenin zit.
    Ik heb zelf ook 3 kinderen en ervaar dus ook wat een drukte dat met zich mee brengt, en er zijn van die dagen bij dat ik ook constant politieagent loop te spelen over de oudste 2. En dan de jongste van 3 maanden ook de aandacht geven die hij verdient. Ook als hij net zijn dag niet heeft en dus extra huilerig is enzo...
    Maar op andere momenten kan ik dan weer zo genieten als ik zie hoe de oudste met de jongste aan het spelen is bijvoorbeeld... Dat maakt weer een hele hoop oververmoeidheid goed, toch?

Deel Deze Pagina