maddie

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Sahara, 17 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    sarah84 ik vind je niet ouderwets ik denk hier precies hetzelfde over!

2. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik vind het zo zielig voor het meisje ik hoop dat ze snel terug gevonden word, alhoewel ik ook het gevoel hebt dat ze er al niet meer is . :(

3. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Nee hoor heb je 200% gelijk in!
    Ik snap dan ook niet dat ze het durven.
    Toen mijn eerste 5 maanden was hebben we eens een weekendje gehad van mn toenmalige man zn werk.
    We konden een babysit krijgen in het hotel zodat ik ook bij de feestavond die avond aanwezig kon zijn.
    Heb dat toen eens uitgeplozen en t enige wat ze dan doen is af en toe even gaan kijken...
    JAH...dat kan ik ook!
    En nee dat doe ik dus NIET!
    Sommigen vonden het onzin toen. Maar ik durfde het gewoon niet. Stel je voor dat je kindje wakker wordt als de "babysit" net de deur dicht trekt achter zich....dan ligt hij dus in een wildvreemde kamer zonder ook maar enige vorm van troost ofzo een uur te janken voor hij helemaal moe en bang weer in slaap valt.
    Dat kan toch nooit de bedoeling zijn? En dat alleen omdat mama n avondje op n feestje wil zijn!?
    Nou nee bedankt.
    Heb veel liever dat mn kleine dan mocht hij wakker worden een bekent gezicht boven zn bedje ziet die even verteld dat t ok is en hij dan gerust weer in slaapt.
    En dan was ik nog wel in het zelfde gebouw...

Bij kindjes krijgen hoort verantwoordelijkheid en opoffering op bepaalde vlakken. Als je dat niet kan/wilt dan moet je er niet aan beginnen is mijn idee.
    Helaas zagen de ouders van Maddie dit anders met alle gevolgen van dien.

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    helaas zijn er nog een heleboel die zo even weg gaan in het hotel om te feesten en alleen een babyfoon meenenem.

Vorig jaar toen was het not dacht ong 2 maanden geleden gebeurt van maddy en ik zat in een hotel in turkije! Was er ook een jong stel met een kindje van ong 1 jaar die lag alleen op de kamer en de ouders zaten tot diep in de nacht te feesten! soms wel tot 3 uur. EN het erge nog hun kamer zat aan de hele andere kant van het hotel dan waar hun zaten! toen dacht ik ook van pfff wat gaat ervoor je kindje of het plezier van jezelf!

sorry ik ben daarin ook erg ouderwets.. maar ik zal het nooit kunnen en durven.. misschien een mama die snel over bezorgd is maar het is volgens mij ook niet de 1ste keer dat dit gebeurt.

Ook zal ik niet weten wat er precies gebeurt is maar of de ouders het zelf hebben gedaan weet ik niet soms zeg ik van wel maar als het zo is zullen ze dan zo goed een groot toneelstuk kunnen opzetten terwijl je kindje niet meer leeft! en zullen hun andere kinderen dat niet geweten hebben dan?

kortom ik weet het niet en hoop toch echt als de ouders het niet hebben gedaan dat de waarheid snel komt! levend of niet dan weet je wel waar je aan toe bent zal maar zeggen.

5. acire

acire Fanatiek lid

AMSTERDAM - Vrijgegeven documenten laten zien dat een klein meisje dat zichzelf ´Maddie´ noemde, is gezien in Amsterdam tijdens de verdwijning van Madeleine McCann. Het meisje zou gezegd hebben dat ze was weggehaald tijdens de vakantie, meldt de Daily mail.

Foto: AFP Beelden van een beveiligingscamera in een pompstation bij Praia da Luz, uren na de verdwijning van Maddie Een 41-jarige Nederlandse winkelmedewerker Ana Stam heeft gezegd met Maddy te hebben gesproken. Het meisje zou in mei vorig jaar samen met een man, een vrouw en twee andere kinderen haar winkel zijn binnengekomen. Stam verklaarde in haar getuigenverklaring tegenover de Nederlandse politie dat de man er niet uitzag als een aardig persoon en waarschijnlijk Portugees sprak. De vrouw sprak Engels en vertelde dat ze een klein circus in Frankrijk hadden.

Het jonge meisje vroeg vervolgens of Stam wist waar haar moeder was. Toen zij daarop antwoorde dat haar moeder achter in de winkel was, zei 'Maddie' dat die vrouw niet haar moeder was, maar een vreemdeling die haar van haar mama had weggenomen. Volgens Stam leek het meisje erg op Madeleine McCann, op de haarkleur na.

Ook werden voor het eerst beelden vrijgegeven van een beveiligingscamera in een pompstation in de buurt van Praia da Luz waar de McCanns op vakantie waren. De foto is enkele uren na de verdwijning genomen.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/1623 ... dam__.html

6. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    als dit echt wat was dan was er toch wel wat mee gedaan? de foto is ook niet echt duidelijk.

7. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Die vrouw zegt ook dat ze voordat ze "Maddie" had gesproken in haar winkel,nog nooit over de ontvoeringszaak had gehoord.
    Uhm....waar ligt haar winkel?
    In een grot?
    Iedereen kent Madeleine McCann!
    Raar verhaal van die mevrouw...

Maar als het inderdaad zo is vind ik het schandalig dat er niks mee gedaan is.

8. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik vind he took super erg schandalig...
    of die vrouw wou ''aandacht'' hebben of niet, ik vind het raar. Als je die vrouw bent en een kindje zegt dat is me mama niet en verdrietig bel je toch even de politie, liever 10000 keer veer niks dan nu 1 keer NIET. Ik snap het niet helemaal echt niet. Maar liigt denk ik aan mij ;)

9. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    De foto en wat er in die winkel zich afspeelde waren enkele uren na de verdwijning van maddie.
    Dus dat die mevrouw toen nog niet van maddie gehoord had is helemaal niet zo vreemd.

Dat er niks mee is gedaan verder met deze info daarentegen is HEEL vreemd...

10. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Oh,op het nieuws gisteravond vertelden ze dat Maddie al een tijdje spoorloos was voordat die vrouw haar zag.
    Dan heb ik het verkeerd begrepen.

11. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    dat had ik ook gebrepen, dat die vrouw het niet wist..
    terwijl het wel al bekend was gemaakt.... ik weet het nu ook niet meer ;)

12. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Het was wel al het late nieuws van 23.00 uur,dan slaap ik al half ;)

13. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Hmm nou weet ik t ook niet meer zeker...
    Want in dat stukje las ik dat die stam haar in dr winkel had n paar uur na de verdwijning.
    Maar zo over duidelijk stellen ze t bij naderzien ook weer niet...

Wanneer was ze verdwenen dan?

Kijk daar ben ik dan mee door de war denk ik...

Neemt niet weg dat als er zoiets gemeld wordt aan de politie ze dat na moeten trekken. Al is t maddie niet...dan misschien n ander kind wat ontvoert was. Komt toch wel vaker voor helaas.

14. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Sinds het dossier openbaar is gemaakt is Madeleine - Maddy - McCann reeds gesignaleerd in Groningen, Marokko, Tongeren en nu ook in Brussel. En in die laatste stad is er een meisje dat op haar lijkt (klein, blond en blauwe ogen) vastgelegd op een bewakingsvideo van een bank.

De bewakingsagent weet het in ieder geval zeker, het is Maddy. Het Engelssprekende meisje vroeg aan een getinte vrouw: "Can we go back now?" De technische recherche is inmiddels bezig de beelden te analyseren. De opnames zijn overigens vorige week gemaakt. De vraag is of de vermeende ontvoerders open en bloot met een meisje dat wereldwijd wordt gezocht over straat lopen. Vorige week werd al bekend dat caissière Anna Stam Maddy in mei vorig jaar had gezien. Dankzij haar fotografische geheugen wist ze na vijftien maanden nog een profielschets van de daders te maken.

Het filmpje kun je hierzien!

Bron:fok.nl

-------------------

Dat zou toch wat zijn zeg...als ze t echt is en ze over n weekje ofzo ineens weer thuis is... :confused:
    Maar dit kan elk willekeurig blond meisje van die leeftijd zijn met toevallig dezelfde haarstijl...

15. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik hoop het voor de ouders dat het ze is en dat het allemaal goed komt en ook voor maddie zelf!...
    ben benieuwd..

maar dan vind ik het wel raar inderdaad, als je een kind ontvoerd ga je er toch niet mee over straat lopen iedereen heel de wereld weet ervan af volgens mij..

16. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Maddie-video is hoaxDe vermiste Britse peuter Madeleine ('Maddie') McCann staat niet op beelden van een bewakingsvideo van een bankfiliaal in de Brusselse gemeente Molenbeek.

Een beveiligingsbeambte had beelden van een blond meisje gezien en dacht dat het om de vermiste Madeleine McCann ging. Afgelopen weekeinde liet de Belgische politie weten dat het naar aanleiding van de tip de beelden onderzocht. De vader van het meisje dat op de video is te zien, heeft zich bij de politie gemeld. "Zijn dochtertje was op de bewuste dag samen met de babysitter in Brussel", aldus een woordvoerster van het parket.

Bron: geenstijl.nl

17. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Jammer, ik had zo gehoopt dat ze haar misschien eindelijk hadden gevonden.

18. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ja idd jammer... maar verwachte t eigenlijk al :(
    Ben ergens toch benieuwt of we er nog ooit achter komen...

19. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    inderdaad jammer, ik hoop echt dat zij nog levend gevonden wordt maar ik vrees het ergste.

20. sim

sim Niet meer actief

wel goed dat die vader zich gemeld heeft, kan me voorstellen dat (als de ouders onschuldig zijn) je hier weer hoop uit put...

ps off-topic, wat een domme reacties staan er op dat fok.nl, heb ze tenenkrommend doorgelezen, maar moet je aanmelden om te reageren...

Deel Deze Pagina